لوکس ترین ویلاهای ایران

لوکس ترین ویلاهای ایران

  • پروژه پیلدان ویلایی بزرگ برای اقامت در دل جنگل های شمال ایران است. کوه های در هم تنیده به ما الهام می دهند. فاکتورهای اصلی مانند استفاده از توپوگرافی زمین برای طراحی منظر، ترکیب سایه و نور در طراحی داخلی، نور کافی برای هر قسمت داخلی (به دلیل داشتن پنجره های بزرگ)، دسترسی آسان داخلی و داخلی، سطوح مختلف داخلی و خارجی، داخلی دارد. شومینه و گودال آتش در فضای باز، قسمت نشیمن در فضای باز با آبنما و استخر . در مجموع سعی کردیم حس خوبی را به ساکنان این عمارت منتقل کنیم.لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران
  • معماران معماری uc21 مستقر در رم و تهران به سرپرستی امین حقیقت گو اخیرا خانه تک‌خانواده‌ای معاصر را در مشا، دماوند، ایران تکمیل کرده‌اند .

بیانات معمار: پروژه در مشاء دماوند، 60 کیلومتری تهران و در ارتفاع 2400 متری واقع شده است و زمستان بسیار قوی داریم

مساحت زمین حدود 600 متر مربع به ابعاد 30*20 متر و شیب 20 درصد می باشد. با توجه به عبارت زیر با چنین شرایط سختی مواجه شدیم و سعی کردیم تمام تلاش خود را برای بهره مندی از فضاها و زمین های موجود در جهت رفع خواسته های مشتری به کار بگیریم. با توجه به این توضیحات تصمیم گرفتیم زمین را به 3 قسمت تقسیم کنیم: بزرگترین قسمت واقع در شمال زمین برای قرار دادن ساختمان در جایی که جاده مربوطه وجود دارد. قسمت دوم برای فعالیت های سرگرمی در فضای باز استفاده می شود و قسمت سوم فضای سبز محوطه خواهد بود.

از این پایه، زیرزمینی را برای سرگرمی (شامل جکوزی و بار) طراحی کردیم که مستقیماً به فضای تفریحی در فضای باز متصل می شود که در آن یک استخر آب گرم ، یک شومینه و یک منطقه چند منظوره وجود دارد.

طبقه همکف برای قسمت خصوصی (منطقه خواب) استفاده می شود و ما 2 حجم مختلف طراحی کردیم، یکی برای اتاق خواب اصلی مشتری و دیگری بزرگ برای ورودی ویلا و اتاق خواب مهمان. برای داشتن فضاهای بیشتر و افزودن کارکردهای بیشتر در این طبقه، تصمیم گرفتیم هر دو حجم را گسترش دهیم و در قسمت جنوبی آنها را 30 درجه بچرخانیم تا یک اتاق خواب بیشتر در قسمت غربی داشته باشیم و همچنین یک اتاق خواب مستر بزرگتر داشته باشیم.

علاوه بر این، این افزونه های طبقه همکف به ما اجازه می دهد تا قسمتی از استخر شنا (مفید برای استفاده در زمستان در روزهای برفی) و کاملاً محوطه شومینه را بپوشانیم. در نهایت، بخش شمالی از بزرگترین حجم را فشار دادیم تا ورودی ساختمان را داشته باشیم و سومین حجم کوچکی را که به عنوان پارکینگ استفاده می شود ایجاد کنیم.

آخرین سطح (طبقه اول) برای قسمت نشیمن استفاده می شود، همچنین در 2 جلد تقسیم شده است، یکی برای اتاق نشیمن و دیگری برای آشپزخانه و ناهارخوری. این حجم ها عمود بر طبقات پایینی قرار می گیرند تا یک عملکرد اضافی از الحاقات طبقه همکف داشته باشند: دو تراس بزرگ. منطقه نشیمن برای منظره فوق العاده ای که از مناظر اطراف داریم در طبقه آخر واقع شده است.

این مفهوم به ما کمک کرد تا مساحت بیشتری در ویلا داشته باشیم و همچنین فضای باغ بیشتری داشته باشیم تا تمام نیازهای مشتری را برآورده کنیم.

بهترین تصمیم این است که ویلا را هماهنگ با کوه های اطراف با دادن شکلی شبیه به آن و با امتداد بخشی از طبقات به اندازه 1 متر به طور متناوب ایجاد کنید، به این ترتیب زمین هایی ایجاد می شود که هم تخلیه آب باران را تسهیل می کند. هم به یاد می آورد و هم با محیطی که در آن یافت می شود بسیار هماهنگ است. علاوه بر این، تصمیم گرفته شد که به ساختمان رنگ کاملاً سفید داده شود تا در زمستان با برف استتار شود و در تابستان از اهمیت خاصی برخوردار شود. در نهایت از سطوح شیشه ای بزرگ برای تحسین منظره زیبای کوه ها استفاده شد.لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران

  • طراحی شده توسط معمار ایرانی صائب علیمحمدی ، ویلا شماره. 13 در رامسر، استان مازندران،  ایران قرار دارد.

بیانیه معمار: این خانه  تک خانواده در زمینی در شمال ایران طراحی شده و در حال انجام است. پروژه دارای یک دهانه مرکزی است که نوعی درونگرایی ایجاد می کند و به نوعی با فضای داخلی و خارجی مرتبط است. این خانه در 3 طبقه طراحی شده است که نیم طبقه نیز می باشد.لوکس ترین ویلاهای ایران

  • امین مؤذن : این ویلا در شمال ایران است. این خانه ای است برای زندگی به خصوص، و لذت بردن از شگفتی. ما آن را بسیار مینیمال اما با برخی ویژگی های عالی می خواهیم. ایده ما این بود که در کنار مات بودن آن را با درخشندگی زیاد طراحی کنیم. بیش از 3 ماه روی آن کار کردیم و در نهایت رضایت مشتری را جلب کردیم.

لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران

  • یکی از لذت های مردم جنوب ایران در فصل گرما (بهار و تابستان) استفاده از آب و آب آشامیدنی است. آنها سوئیت های ویلاهای استخری را اجاره می کنند و آخر هفته خود را در آنجا می گذرانند.

این منبع با الهام از اهمیت بیشتری در فرآیند طراحی فضا، بسته به لذت اجرا و پیامک فضا، ملاحظات اقلیمی (تأثیر شرایط آب و هوایی) مبادله اولیه را نقض کرده است و تجسم بیشتری داریم.

نکته دیگر کارکرد صورت مفهوم است; پله ها ارتباط مستقیمی با آب استخر دارند، مانند لبه های ساحل جزیره.لوکس ترین ویلاهای ایرانلوکس ترین ویلاهای ایران

رضا محتشمی معمار ایرانی  از پروژه جدید طراحی ویلای خود به نام «آجر سیاه» رونمایی کرد که یک خانه تک خانواری در دماوند، تهران، ایران  برای خانواده‌ای با ذهنی مدرن ساخته می‌شود.

بیانیه معمار: ایده اولیه بر اساس خواسته کارفرما و همچنین موقعیت پروژه در منطقه دماوند و در باغی سرسبز در میان درختان میوه در ضلع جنوبی ویلا با پنجره های بزرگ است که نمای کامل باغ را دارد. ضلع شمالی ویلا به دلیل درخواست مشتری باید از نمای محله محصور می شد. رنگ آجر مشکی جذابیت فضای سبز را دوچندان می کند.لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران لوکس ترین ویلاهای ایران

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟