طراحی استخر شیشه ای در برج

طراحی استخر شیشه ای در برج

طراحی استخر شیشه ای در برج یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای لوکس تر شدن و جذابیت بیشتر برج استفاده کنید. استخرهای شیشه ای را می توانید با توجه به جایگاهی که می خواید در آن استخر شیشه ای بسازید طرح و مدل آن را طراحی کنید و بسازید.اما توجه داشته باشید به دلیل ارتفاع بالا باید از کارشناسان ماهر که در ساخت استخر شیشه ای حرفه ای هستند مشورت بگیرید و بعد اقدام به ساخت آن بکنید تا به مشکلی برنخورید.

حتی اگر به این فکر می کنید که هزینه دارد برای شما و ممکن است بعد از یکی دو سال بخواهید نقل مکان کنید می توانیداز استخر های پرتابل شیشه ای استفاده کنید و هروقت خواستید آن را به هرجایی می خواهید ببرید.

طراحی استخر شیشه ای در برج

 اجرای استخر شیشه ای روی پشت بام برج

ساخت و اجرا استخر شیشه ای اگر توسط افراد حرفه ای صورت نگیرید، پیش آمد های خطرناکی ممکن است زخ بدهد. برای همین باید از متریالی که برای ساخت استفاده می کنید کاملا مطمئن باشید.اگر از یک شرکت معتبر و قابل اطمینان کارشناسی شده باشد می توانید با خیال راحت صفرتاصد استخر را به دست آنها بسپارید و نگران هیچ چیزی نباشید.برای ساخت استخر شیشه ای باید از شیشه هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده کنند. زیرا به دلیل آنکه در ارتفاع هستند و باید ریز به ریز نکات رعایت شود تا هیچ گونه خطری آنها را تهدید نکند.

شیشه های سکوریت دوجداره در برابر ضربه مقاومت دارند و در مقایسه با شیشه های خام مقاوم ترند و براثر ضربه ایمنی دارند. ساختن یک اتاقک شیشه ای به همراه استخر روی پشت بام یا بالای برج می تواند به قیمت یک ساختمان بیافزاید. به همین دلیل بهتر است از این گزینه برای بالا بردن قیمت ساختمان خود استفاده کنید و لذت کامل را ببرید.

طراحی استخر شیشه ای در برج

استخر شیشه ای در ارتفاع برج

استخرهای شیشه ای  که در ارتفاعات و پشت بام یک برج است  باعث می شود وقتی به پایین نگاه می کنید سرتان گیج برود و حفاظ یا پنجره ای که از آن پایین را نگاه میکنید محکم تر بگیرد تا تعادل خودتان را حفظ کنید. تصور کنید همین حس را با مشخصات بیشتر در یک استخر شیشه ای پر از آب لمس کنید چه هیجان بی نظیری است، ساخت این نوع استخر به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد، که می توانید با ساخت استخر شیشه ای در بالای برج این حس را تجربه کنید.

طراحی استخر شیشه ای در برج

هزینه استخر شیشه ای

هزینه استخر شیشه ای در ارتفاع به دلیل حجم کاری بالا و سخت تر نسبت به هزینه استخر هایی که روی زمین و در داخل حیاط ویلا ها کار گذاشته می شوند بیشتر می باشد.اما ضخامت شیشه،نوع و طراحی استخر، کیفیت آن و چیز هایی که شامل این موارد می شود روی هزینه استخر تاثیر گذار می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه آب سکون که در ساخت استخر شیشه ای حرفه ای هستند از طریق کارشناسان در ارتباط باشید و از آنها برای ساخت مشاوره رایگان دریافت کنید.

کارشناسان آنلاین       09205958384

کارشناسان حضوری   02155957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.