کاربرد اتاق شیشه ای جذاب

امروزه یکی از المان های زیبا و فوق العاده در ساختمان و محیط های بیرونی اتاق های شیشه ای می باشند که محیطی که در آن از اتاق های شیشه ای استفاده می کنید مدرن و لوکس می شود. ساخت اتاق های شیشه ای و هزینه آن ها مواردی گوناگونی دارد که متراژ یکی از مهم ترین مواردی می باشد که می‌توان در این زمینه به آن اشاره کرد. علتوه بر متراژ که از عوامل تاثیرگذار در قیمت می باشد، نوع و نحوه اجرا اتاق شیشه ای نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت اتاق های شیشه ای می باشند.

کاربرد اتاق شیشه ای جذاب

اجزای اتاق شیشه ای

می توانید قابلیت های بیشتری به اتاق شیشه ای بر اساس هزینه و‌ بودجه ای که برای ساخت این اتاق ها در نظر گرفته اید، اضافه کنید. شما می توانید اتاق شیشه ای را با متریال مختلف به راحتی ترکیب‌ کنید و ترکیب بندی های جذابی به وجود بیاورید البته جدای از کف و سقف و فریم های شیشه و صفحات شیشه ای بدنه.

با استفاده از متریال های مختلف می توانید نمای مخیط خود را خاص و فوق العاده کنید و با حذف فریم ها می توانید از شیشه های یکسره استفاده کنید.برای اینکه تمیز کردن سقف برای شما راحت تر بشود می توانید از سقف های کاذب به جای استفاده از سقف های شیشه ای استفاده کنید و همینطور ترکیبی از احجام شیشه ای را به جای استفاده از یک مکعب ساده از شیشه استفاده کنید تا فضایی بزرگتر و زیباتر ایجاد شود.

اتاق شیشه ای در بام

برای اینکه از فضای بام خود یک استفاده مفید داشته باشید و همچنین محیط بام خود را جذاب تر کنید می‌توانید از اتاق های شیشه ای در پشت بام استفاده کنید و نمای بام خود را زیباتر از قبل کنید، با استفاده از اتاق شیشه ای در بام خود می توانید لذت بیشتری از این فضای عالی داشته باشید و همینطور برای تغییر دکوراسیون بام خود می‌توانید از این اتاق های جذاب استفاده کنید. اما اهمیت و دقت و حساسیت زیادی برای ساخت اتاق های شیشه ای در پشت بام نیاز است و برای ساخت این اتاق ها در پشت بام به یک تیم اجرایی با تجربه نیاز دارید.

کاربرد اتاق شیشه ای جذاب

اتاق شیشه ای در باغ

اجرا و ساخت اتاق های شیشه ای در باغ از کمترین شیشه و فریم استفاده می شود که همین موضوع باعث می شود که یک فضای باورنکردنی از منظره بیرون در اختیار شما قرار بگیرد، از ویژگی های این اتاق ها این است که نور به راحتی حتی هنگامی که درب یا پنجره ها بسته می باشد، وارد فضای شما می شود و ورود نور به فضای شما سبب کاهش مصرف انرژی می شود و اتاق شما را روشن تر می کند چ علاوه بر این باعث زیباتر شدن باغ شما نیز می باشد.

بنابراین برای تغییر اساسی باغ خود می‌توانید از این گزینه عالی یعنی ساخت اتاق شیشه ای استفاده کنید که راندمان حرارتی عالی را با وجود حجم بالای شیشه در یک اتاق شیشه ای ارائه می دهد که با دمای فضای بیرون تنظیم می شود و ارزش هزینه ای که می کنید را دارد. شما با ساخت این اتاق های جذاب در باغ خود به راحتی می توانید در هر زمان از سال از آن ها استفاده کنید و می توانید شیشه بعضی از فریم ها را جدا کنید و از سقف کاذب استفاده کنید و می توانید بدون تخریب دیوارها برای اصلاح سیم کشی، نورپردازی ها را انجام دهید که همین موضوع در کاهش هزینه ها به شما کمک می کند.

کاربرد اتاق شیشه ای جذاب

تاثیر اتاق شیشه ای بر سلامت

یکی از مزیت های عالی این اتاق های جذاب، ورود تقریبا ۱۰۰ درصدی نور می باشد که با ورود نور به فضای درونی شما باعث می شود که شما سرزمده و شاداب تر شوید. از مزیت های افتاب می توان به انرژی عالی آن اشاره کرد و همچنین افتاب باعث تامین ویتامین دی بدن شما می شود که یکی از موضوعات مهم می باشد. علاوه بر این افتاب باعث کاهش فشار خون می شود و همینطور استرس را کم می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و برای داشتن یک خواب راحت به شما کمک می کند. ساخت اتاق های شیشه ای با توجه به تمامی این مزایا از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

رنگ بندی متنوع

برای ساخت اتاق های شیشه ای گزینه های زیادی رو به رو شما قرار گرفته است. شیشه ها در رنگ های متنوع و مختلف ساخته می سوند و از نظر رنگ و ظاهر، وقتی ورق شیشه را در واحدهای چند لایه ترکیب می کنیم، تغییر می کند. و ظاهری خاصی را به شما تحویل می دهد. می‌توانید از شیشه چند لایه با طیف گسترده ای از لایه های رنگی استفاده کنید تا جلوه زیبایی از نورپردازی ایجاد شود. همچنین این رنگ ها را می توان با شیشه های رنگی و چاپی ترکیب کرد.

قابلت بازیافت شیشه

یکی از مزیت های بازیافت شیشه می توان به صرف جویی در انرژی اشاره کرد. و باعث کاهش آلودگی اب و الودگی هوا نیز شود. و همینطور باعث محافظت از منابع طبیعی و غیره نیز می شود. شیشه ۱۰۰ در صد قابل بازیافت است و طی مراحل بازیافت از بین نمی رود. که در اینصورت می توان ان ها را بارها و بارها بازیافت کرد به طوری که به کیفیت یا خلوص آن آسیب برساند.

مقرون به صرفه بودن هزینه ساخت دیوار شیشه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های آن مقاومت در برابر آب و هوا و زنگ زدگی می باشد. اما متریال های دیگر در برابر آب و هوا و رطوبت دچار فرسایش شده و به هزینه های زیادی به مرور زمان برای تعمیر و نگهداری نیاز دارد. شیشه در برابر خوردگی مقاوم می باشد و عامل اصلی تعامل شیشه با محیط، ترکیب شیمیایی شیشه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین و حضوری در ارتباط باشید.

آنلاین    09209598384 

حضوری  02155957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.