انواع جکوزی شیشه ای در ویلا

یکی از شیک ترین جکوزی ها، اجرای جکوزی شیشه ای در ویلا می باشد که در مدل های متفاوت و گوناگونی مانند مدل های گرد، مربعی و مستطیلی اجرا و ساخته می شوند. جکوزی شیشه ای نیز مانند استخر شیشه ای از مقاوت بالایی برخوردار است، شیشه ای که در ساخت این سازه ها مورداستفاده قرار می گیرد، شیشه سکوریت محکم و ضد ضربه می باشد که در برابر موارد مختلف مانند دما و حرارت مقاومت بالایی دارند.

شیشه های مورد استفاده در جکوزی در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که بر اساس مقاومت و استحکام جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های مختلفی به طور مجزا برای جکوزی های شیشه ای مانند استخرهای شیشه ای تولید شده که مورد استفاده قرار می گیرند تا در برابر نفوذ گرد و غبار و زباله، جکوزی و هم آب درون آن محافظت شود.

برای افزایش استحکام جکوزی از سازه های استیل و یا فایبرگلاس استفاده می کنند. که طراحی پله و محفظه خروج آب برای آن ها نیز فراهم می شود. به صورت روی کار و به صورت توکار، جکوزی های شیشه ای اجرا شده و نشیمنگاه های بتنی و کاشی کاری شده برای داخل بدنه ساخته می شود و هیمنطور نشیمنگاه های فایبرگلاس.

انواع جکوزی شیشه ای در ویلا

شیشه در ساخت وان شیشه ای

شیشه های نشکن در ساخت وان و جکوزی شیشه ای که استحکام بالایی دارند استفاده می شود و در برابر مواردی مانند فشار آب و ضربه های احتمالی مقاوم هستند. علاوه بر این مورد، ضخامت لازم و کافی در این پروژه از موارد مهم می باشد.

برای این کار شیشه سکوریت از بهترین گزینه ها می باشد و هیچ شیشه ای به اندازه این شیشه برای این کار مناسب نیست. سازه های دیگری که از شیشه سکوریت در آن ها استفاده می شود: درب شیشه ای، استخر شیشه ای و وان شیشه ای می باشد که استفاده از شیشه در این موارد درخشندگی و زیبایی خاصی را در محیط شما ایجاد می کند.

فرآبند ساخت شیشه های سکوریت به این صورت می باشد که تحت حرارت بسیار بالایی در کوره قرار می گیرد، سپس بلافاصله اقدامات لازم برای خنک سازی متعادل آن انجام می شود. در طی این فرآیند، سطح بیرونی شیشه بسیار فشرده و محکم شده و فضای درونی شیشه کمتر خنک شده و حالتی کشسانی می یابند.

این کار باعث می شود در زمان آسیب دیدن یا شکست شیشه علاوه بر استحکام بالا، خرده ها به اطراف پخش نشوند و آسیبی نرسانند. به همین دلیل این شیشه ها به شیشه های ایمنی نیز معروف هستند. این شیشه ها در بسیاری سازه های شیشه ای مانند وان و جکوزی شیشه ای استفاده می شود.

کریستال سکوریتی، شیشه های رنگی لاکوبل، شیشه های سندبلاست شده و ساتینا از جمله شیشه های دیگر در ساخت وان و جکوزی شیشه ای می باشند. شیشه دیگری که یکی دیگر از شیشه های عالی برای وان شیشه ای می باشد، کریستال می باشد که در میان اتاق خواب نصب می شود و نمای زیبایی را ایجاد می کنند.

انواع جکوزی شیشه ای در ویلا

نصب و اجرای جکوزی شیشه ای

در فضای حمام شما استفاده از وان و جکوزی شیشه ای، یکی از جذاب ترین کارهایی می باشد که می توانید اقدام به تهیه آن کنید. اما برای نصب و راه اندازی جکوزی شیشه ای نکاتی وجود دارد که باید آن را رعایت کرد.

نصب مناسب جکوزی

پیدا کردن پیمانکار مناسب جهت نصب درست صحیح، یکی از نکات مهم و اصلی است که باید به آن توجه کنید. این کار به تحقیق به دلیل اینکه در بسیاری از خانه ها هنوز مرسوم نیست، نیاز دارد. و همینطور اقدام به انتخاب یک متخصص حرفه ای و آموزش دیده برای انجام این کار کنید.

نکته دیگر این است که مطمئن شوید، وان به همراه روکش ضد آب نصب می شود و دارای نوعی پایه سیمانی می باشد. این پایه روی بستر سنگ قرار گرفته است فرقی نمی کند که این پایه، در زیر لایه ای از کاشی ها پنهان باشد و یا در وان های کمی مرتفع.

فنگ شویی مناسب

برای اجراهای وان شیشه ای، نیاز است تا فضای حمامتان تا حدودی مدرن و خاص باشد زیرا وان های شیشه ای برای هر فضایی مناسب نیستند. اما بیشتر این وان ها مناسب خانه هایی هستند که دارای سبک مدرن و خاص هستند. یکی از مزیت های وان های شیشه ای این است که فضا را بزرگ و دلباز نشان می دهند و در این صورت می توانید برای سایر قسمت های حمام فضای کمتری را در نظر بگیرید.

اگر به حریم شخصی تان اهمیت می دهید، می توانید که زاویه و ابعاد چنین حمامی از معرض دید دیگران دور کنید و در جاهایی قرار بگیرد که در معرض دید نباشد. با نصب این جکوزی ها می توانید به راحتی در آن ریلکس کنید و لذت ببرید.

انواع جکوزی شیشه ای در ویلا

لوازم جانبی مناسب برای جکوزی شیشه ای

باید لوازم جانبی حمام را نیز هوشمندانه و متناسب این فضا بعد از طراحی حمام و استفاده از وان و جکوزی شیشه ای انتخاب کنید. وان و جکوزی شیشه ای از آیتم های مدرن ولوکس محسوب می شوند و در انتخاب لوازم جانبی برای آن از لوازم با کیفیت استفاده کنید.

سیم کشی مناسب

استانداردهای نصب جکوزی را در راه اندازی وان و جکوزی شیشه ای، مد نظر داشته باشید. با ولتاژ 220، جت های ماساژور و موتور کار می کنند. بعلاوه پریز برق نیز باید پشت وان روی دیوار نصب شود و با کف زمین حداقل 25 سانتیمتر فاصله داشته باشند. کمک گرفتن از یک متخصص و برق کار حرفه ای، ایمنی را در این رابطه برایتان تضمین خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شبکه های زیر در ارتباط باشید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.