بزرگترین رستوران آکواریوم ترکیه

بزرگترین رستوران آکواریوم ترکیه

گروه هتل های ریکسوس (Rixos) یکی از موفق ترین گروه هتل های زنجیره ای در دنیاست که سال2000 تاسیس شد. هتل لندز آو لجندز تم پارک(The Land of Legends Theme Park)  که با عنوان Rixos World نیز شناخته می شود، یازدهمین هتل Rixos در قالب تم پارک در ترکیه می باشد.این هتل در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 27 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است که با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد و هتل رگنوم نیز در همسایگی آن قرار دارد.

همچنین این مجموعه به دو قسمت تم پارک و هتل ( که به Kingdom مشهور است) تقسیم می شود و هر دوی این مجموعه ها مکمل یکدیگر هستند. یکی از رستوران های بسیار هیجان انگیز این هتل، رستوران 111 می باشد. رستورانی که به عنوان بزرگترین رستوران آکواریومی ترکیه شناخته می شودو سه آکواریوم بزرگ را در خود دارد و میهمانان می توانند در حین تماشای ماهی ها و کوسه ها وعده های غذایی و یا نوشیدنی های خود را میل کنند که احساس بسیار هیجان انگیز و جالبی است.

بزرگترین رستوران آکواریوم ترکیه

سقف سنگی

نور و سایه در سراسر سقف سنگی یک غار با شکوه رقص می کنند و منطقه نهارخوری و آکواریوم توسط پارتیشن شیشه ای عظیم جدا شده است و فضای بسیار دلنشینی را بوجود آورده است.

بزرگترین رستوران آکواریوم ترکیه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟