انتخاب جکوزی و استخر برای منزل

انتخاب جکوزی و استخر برای منزل

شاید شما هم در مورد آن شک داشتید و شاید هم اکنون تسلیم وسوسه های جکوزی شده اید. اگر مزایای یک جکوزی را با مزایای استخر مقایسه کنیم، اولین گزینه ممکن است معقول ترین و منطقی ترین انتخاب به نظر برسد.

انتخاب جکوزی و استخر برای منزل

بوروکراسی: هیچ مدرک یا مجوزی برای قرار دادن ماساژ آبی در باغ یا پشت بام لازم نیست، اما برای داشتن استخر این کار لازم خواهد بود.

پروژه و طراحی: استخر به پروژه خاصی از محیط اطراف نیاز دارد، حتما باید طبق یک پلان مخصوص و مشخص پیش برود و اجرا شود، اما جکوزی به داشتن فضای کافی و پلان نیازی ندارد.

هزینه ها: حتی اگر مقداری جکوزی گران قیمت وجود داشته باشد، این مقدار حتی با موارد استخری قابل مقایسه نیست. نصب یا ساخت گران قیمت ترین جکوزی با ساخت و اجرای استخرهای شنا قابل قیاس نخواهد بود.

زمان استفاده: استخرهای شنا عمدتاً در تابستان یا حداکثر استفاده می شود، به لطف پمپ گرمایش، همچنین در ماه می / ژوئن و سپتامبر / اکتبر نیز قابل استفاده خواهند بود. اما در نظر گرفته شده است که از جکوزی در هنگام بارش برف نیز استفاده شود.

نگهداری: جکوزی تقریباً نیازی به نگهداری ندارد. می توانید آن را به سرعت خالی و پر کنید، فقط چند ساعت زمان نیاز دارید. در مقایسه با استخر بسیار ساده است.

مرحله ساخت و نصب: حداکثر یک روز برای نصب جکوزی زمان نیاز خواهد بود اما برای اجرای استخر ماه ها ممکن است طول بکشد.

لذت و آب درمانی: جکوزی یک ابزار سلامتی واقعی است. ایستگاه های آن به شما این امکان را می دهد که برای قسمت های مختلف بدن خود ماساژ دریافت کنید. جکوزی را می توان در استخر نیز نصب کرد اما به این معنا نیست که حوضچه بزرگتر است و در نتیجه قدرت خود را از دست می دهد. علاوه بر این، یک جکوزی می تواند تا 50/60 نازل داشته باشد، یک استخر می تواند تعداد محدودی از آن را داشته باشد.

انتخاب جکوزی و استخر برای منزل

کاملا بدیهی است که این مسابقه توسط جکوزی برنده شده است، درست است؟ ظاهرا اینطور به نظر می رسد، اما در واقع اشتباه است! چون تا اینجا ما فقط به خوبی های جکوزی و معایب استخر پرداختیم.

گذشته از تمام مزایایی که استخر نسبت به ماساژ آبی ارائه می دهد (شنا، بازی های آبی، مهمانی ها، میزبانی از اقوام، زیبایی، آرامش و …) باید به یک نکته مهم اشاره کرد که استخر را به عنوان یک آیتم برتر مطرح می کند. مقدار.

اگر یک جکوزی بخرید، نمی توانید با دوستانتان که آنها را به محل خود دعوت می کنند، زمان بگذرانید و خاطره سازی کنید. شما مطمئناً می‌توانید این کار را با استخر انجام دهید. شما قادر خواهید بود استخر باشکوه خود را به رخ بکشید و نشان دهید که آن مرد/زنی خودساخته هستید، آن شخصی که به تازگی یک خانه فوق العاده ساخته است و می تواند دوستان و اقوام خود را دعوت کند و با هم از آن لذت ببرید. این دلیل واقعی برتری استخر در مقایسه با جکوزی است!

اگر در عوض با من موافق هستید، پس باید به متخصصان استخرها اعتماد کنید. تمرکز ما روی استخرهای شیشه ای و بی نهایت نشان از حرفه ی بودن متخصصان ما و شکست ناپذیر بودن ما در این مسئله است. به هر حال یک راه حل ایده آل وجود دارد: داشتن هر دو! همانطور که بسیاری از مشتریان ما انجام دادند. به عنوان مثال، شخصی یک منطقه ماساژ آبی درست در کنار استخر ایجاد کرد تا همه بتوانند خوشحال باشند!

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

انتخاب جکوزی و استخر برای منزل

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟