استخر پرتابل بهترین گزینه برای لذت در روف

یکی از بهترین مدل های ساخت استخر در بالای پشت بام استخرها، روف گاردن می باشد. ساخت استخر در روف گاردن طرفداران زیادی دارد و نحوه و مراحل ساخت استخرهای مختلف در روف گاردن از اهمیت بالایی برخوردار است.

خسارات و مشکلات زیادی در صورت اجرای اشتباه و نادرست استخر در روف گاردن بدنه اصلی بام و ساختمان وارد می شود. برای جلوگیری از هرگونه خسارت و آسیب با ساخت استخر در روف گاردن به بدنه بام، می توانید از تیم های حرفه و با تجربه کمک بگیرید و با مشورت گرفتن از آن ها با خیال آسوده استخر خود را در روف گاردن اجرا کنید.

ساخت استخر در روف گاردن در ابعاد و شکل های متنوعی وجود دارد که با دیدن نمونه هایی از آن و همینطور آشنایی با استخر در روف گاردن می توانید گزینه بهتری را انتخاب کنید. در ایران بیشتر استخرها با حفظ حریم خصوصی در روف گاردن ساخته می شوند ولی در اغلب کشورها، انواع مختلف استخر در روف گاردن، لبه های بام ساخته می شوند تا دید بهتری را به وجود بیاورند.

استخر پرتابل بهترین گزینه برای لذت در روف

انواع مختلف استخر در روف گاردن

استخر روف گاردن به دو دسته تقسیم می شوند، ثابت و پرتابل. در دو نوع ثابت و پرتابل می توانید این مدل استخرها را در روف گاردن نصب و اجرا کنید. با توجه به سلیقه خود می توانید انواع آن را انتخاب کنید و آن را در روف گاردن اجرا کنید.

ساخت استخر ثابت در روف گاردن

استخرهایی که  با مصالح ساختمانی به طور یک سازه کامل در همان ابتدای ساخت بنای اصلی ساختمان، ساخته می شوند، این استخرها به گونه ای که با محاسبه بار وارد ساخته و قبل از اجرا روف گاردن مقاوم سازی می شوند تا بتوانند انباشت آب را تحمل کنند.دست شما در طراحی با ساخت و اجرای استخر ثابت در روف گاردن باز است و با مشورت و کمک یک تیم حرفه ای و باتجربه استانداردهای لازم رعایت می شود و مشکلاتی از نظر ایمنی به وجود نمی آید.

ساخت استخر پرتابل در روف گاردن

با استفاده از سازه‌های فلزی و بدنه پلیمری، استخرهای پرتابل که نوع دیگری از انواع مختلف استخر در روف گاردن می باشند، ساخته می شود. اما منظور از پرتابل بودن استخر چیست؟ در واقع استخرهای پرتابل قابلیت جا به جایی دارند و می توانید این استخرها را با خود حمل کنید و مکان آن ها را تغییر دهید.

روش های نصب و مهارت در اجرا، مواردی هستند که باعث راحتی در جا به جایی می شوند و اتصالات طوری اجرا و تنظیم می شوند که مانند یک وان بتوان این استخرها را جا به جا کرد. برای اجرای عالی بهترین استخر در روف گاردن، کارشناسان حرفه ای با محاسبه وزن و استقامت ساختمان می توانند به شما کمک کنند و باعث جلوگیری از آسیب در آینده می شوند.

استخر پرتابل بهترین گزینه برای لذت در روف

نکات مهمی که در ساخت استخر در روف گاردن باید رعایت شود.

با آشنایی و آگاهی از اطلاعات و جزئیات ساخت استخر در روف گاردن، با ویژگی های آن آشنا شدید و برای ساخت استخر در روف گاردن بهتر است یک طرح ساده را انتخاب کنید که جزئیات کمتری داشته باشد. نمونه های زیادی از استخرهای ساده وجود دارند که از جذابیت و هزینه مناسب تری برای ساخت برخوردارند.

بررسی سازه بام ساختمان قبل از انتخاب استخر در روف گاردن، یکی از نکات مهم در ساخت استخر در روف گاردن می باشد. در واقع مواردی مثل تحمل بار، عایق بندی و ایزولاسیون استاندارد و انتخاب محل مناسب برای اجرای استخر در روف گاردن از موارد مهم می باشد.

یکی از مهم ترین مراحل اجرای استخر، طراحی روف گاردن تخصصی می باشد. انتقال ستون‌ها و دیوارهای آن استخر وزن به قسمت های زیرین از دیگر موارد مهم می باشد. از مخلوط بتن مسلح تقویت شده، در کف و کناره‌های استخر استفاده کنید به دلیل اینکه آب در استخر نشت نکند. تعداد وررودی و خروجی ها را در انتخاب طرحی که می خواهید اجرا کنید، در نظر بگیرید و در انتخاب طرح خود دقت کنید.هر چقدر طرح پیچیده تری داشته باشید، روی هزینه های ساخت استخر شما تاثیر می گذارد و هزینه ساخت آن بیشتر می شود.

قالب‌های آماده فایبرگلاس به دلیل اینکه راحت تر نصب می شوند و دوام بسیار زیادی نیز دارند، یکی موارد عالی برای استفاده می شود. برای اجرای استخر در روف گاردن به بهترین شکل بهتر است از یک پیمانکار حرفه ای کمک بگیرید. اجرای استخر در روف گاردن با عمق کم باعث می شود تا در تمیزکردن و نظافت کار شما راحت تر شود و نکته قابل توجه دیگر این است که از مخزن های ضد آب استفاده کنید.

استخر پرتابل بهترین گزینه برای لذت در روف

برای جلوگیری از آسیب دیدن و اینکه استخر شما همیشه تمیز بماند، روی آن را با استفاده از یک کاور در زمان هایی که از استخر استفاده نمی کنید را بپوشانید و همچنین استفاده از بهترین تجهیزات و مواد برای جلوگیری از آسیب و ضرر در ساخت استخر در روف گاردن یکی دیگر از نکات می باشد. تحقیق درمورد نوع تجهیزات و انتخاب بهترین گزینه برای ساخت استخر در روف گاردن از موارد مهم می باشد.

یکی از پیشنهادهای جذاب ما برای ساخت استخر در روف گاردن، ساخت استخر شیشه ای می باشد که از جذابیت بیشتری نسبت به دیگر استخرها برخوردارند. اما شیشه این استخرها از شیشه های مخصوص و نشکن می باشد که این شیشه های نشکن از مقاومت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند.

ساخت و اجرا استخر در روف گاردن

ساخت استخر در روف گاردن یکی از انتخاب های منحصر به فرد و جذاب می باشد که می توانید استخر مدنظرتان را با کمک طراحان و یک تیم حرفه ای، بسازید. و همینطور می توانید از نوع ثابت یا پرتابل بودن نیز استفاده کنید.

به طراحی و محاسبات دقیق، برای اجرا و ساخت استخر در روف گاردن نیاز دارید. از مراحل مهم دیگر ایزولاسیون و عایق کاری می باشد که در ساخت استخر در روف گاردن به صورت تخصصی اجرا می شود.

یکی از عالی ترین روش ها برای استفاده مناسب و کاربردی و کامل از تمام فضای موردنظرتان، روف گاردن می باشد. و همینطور برای بازدهی چندین برابر فضای بام خود، ساخت استخر در روف گاردن یکی از این روش ها می باشد. در سراسر جهان، ساخت استخر در روف گاردن  طرفداران خاص خود را دارد و طرفداران به استخر در روف گاردن نیز روز به روز بیشتر می شود و بیشتر افراد برای تغییر دکوراسیون بام خود از ساخت استخر در روف گاردن استفاده می کنند.

پیشنهاد ما این است اگر می‌خواهید در روف گاردن یک استخر جذاب و باصفایی داشته باشید، بهتر است یک استخر شیشه‌ای بسازید. البته برای ساخت استخرهای شیشه‌ای در روف گاردن نباید سراغ هر شیشه‌‌ای بروید و باید از شیشیه‌های نشکن باکیفیت حتما استفاده کنید. تا سریع آسیب نبینند و طول عمر بالایی داشته باشند. آبسکون در این زمینه به شما کمک می کند تا بهترین استخر شیشه ای را در روف گاردن بسازید و از تعطیلات خود لذت کافی را ببرید. کافی است با کارشناسان ساخت و مشاوره های رایگان ما در ارتباط باشید.

آنلاین    09205958384

حضوری   02155957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.