ویلا شگفت انگیز در عربستان

ویلا شگفت انگیز در عربستان

خانه واحه عربستان نام یک مفهوم مسکونی متهورانه از عمر حکیم است که خانه ای را از صخره های صحرا تصور می کند. این خانه به عنوان یک خانه مرتفع ساخته شده است تا مناظر فوق العاده ای از محیط خود ارائه دهد. همچنین با توجه به دو حجم مجزا، که عمدتاً از شیشه برای حفظ مناظر بدون انسداد وادی الدیش در تبوک، عربستان سعودی ساخته شده اند، گزینه های تفریحی و سرگرمی منحصر به فردی را ارائه می دهد.

ویلا شگفت انگیز در عربستان ویلا شگفت انگیز در عربستان

این استخر در یک منطقه صخره‌ای صخره‌ای ساخته شده است و راحتی را از محیط فراهم می‌کند و در عین حال کنتراست قابل توجهی را نیز ارائه می‌کند. جدای از جلوه زیبایی شناختی آن در صورت مشاهده از فاصله دور، استخر همچنین منظره خیره کننده ای را در قسمت نشیمن اصلی ایجاد می کند زیرا نور خورشید نتایج موج دار آب را به داخل اتاق منعکس می کند.

ویلا شگفت انگیز در عربستان

در خانه معاصر، عکس های داخلی مناظر دیدنی کویر را از داخل به ما نشان می دهند. دو اتاق خواب و حمام در بالاترین حجم خانه قرار دارند و برخی از قسمت نشیمن زیر استخر قرار دارند. هسته بتنی که دو بخش خانه را به هم متصل می کند آنها را از هم جدا می کند. علیرغم تفاوت‌هایشان، هر دوی آنها استفاده حکیم از شفافیت را برای آشنا کردن بازدیدکنندگان با شکوه وادی الدیش به نمایش می‌گذارند.ویلا شگفت انگیز در عربستان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟