مزایای آبنمای داخلی

مزایای آبنمای داخلی

آبنما های داخلی فواید مشابهی با همتایان خود در فضای باز و بیشتر دارند. انواع، شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های آب‌نمای داخلی خانه وجود دارد. اگر به دنبال یک آبنمای سرپوشیده برای خانه یا دفتر کار خود باشید، در اینجا شش مزیت آبنماهای داخلی وجود دارد که می توانید منتظر لذت بردن از آنها باشید:

  1. محیط آرامش بخش: صدای آرام تراوش آب در یک آبنمای سرپوشیده می تواند فضای آرامش بخشی را برای هر اتاقی ایجاد کند. چه در یک اتاق نشیمن در خانه شما باشد و چه در اتاق انتظار مطب دندانپزشکی، آب نماهای داخلی می تواند به افراد کمک کند تا آرامش داشته باشند و احساس راحتی کنند. محیط آرامش‌بخش نیز افراد را تشویق می‌کند که به اطراف بنشینند و برگردند.
  2. زیبایی شناسی، جذابیت زیبا: سبک، شکل و مواد مورد استفاده در آبنماهای داخلی امروزه بسیار بهبود یافته و متنوع تر شده است. آبنماهای داخلی امروزی می توانند انواع دکوراسیون و استایل داخلی را تکمیل و تقویت کنند. چه به دنبال چیزی مدرن، کلاسیک و یا حتی سفارشی باشید، اکنون می توانید آبنمای عالی برای فضای خود داشته باشید.
  3. کیفیت هوا را بهبود می بخشد: هنگامی که آب از آب نمای داخلی شما تبخیر می شود، یون های منفی آزاد می شوند. این یون‌های منفی هوا را تمیز می‌کنند و تنفس را شاداب‌تر می‌کنند. هوای تمیز همچنین به شما کمک می کند واضح تر فکر کنید و بهتر تمرکز کنید.
  4. به عنوان یک مرطوب کننده دو برابر می شود: فواره های دیواری و ایستاده آزاد به رطوبت اتاق می افزایند و آن را مرطوب تر می کنند. این برای زمانی که فرد به دلیل سرماخوردگی یا بیماری دچار احتقان شده است عالی است. افزایش رطوبت نیز برای گیاهان داخلی شما مفید است و آنها را سالم و شاداب می کند.
  5. کیفیت زندگی را بهبود می بخشد: چکیدن آرام و ملایم آب نما در خانه یک تنش زدایی عالی است. باعث آرامش، تفکر، آرامش، آسایش و خواب می شود. خواب بیشتر و استرس کمتر فرد را به طور طبیعی پرانرژی، شاد و خوش بین می کند و به کیفیت زندگی و سلامتی بهتر می انجامد.
  6. تعمیر و نگهداری کم: نگهداری از آبنماهای خانگی آسان است و هر هفته یا دو هفته یکبار نیاز به پر کردن آب و تمیز کردن عمیق و کامل هر 4 تا 6 ماه دارد. تمیز کردن به سادگی شامل خاموش کردن آبنما، تخلیه آب، پاک کردن سطح بیرونی آبنما و لوله داخلی، موتور و لوله کشی آبنما است.مزایای آبنمای داخلی

انواع آبنماهای سرپوشیده

سه نوع اصلی از آبنماهای داخلی وجود دارد: دیواری، ایستاده و رومیزی:

  • دیواری: این آب نماهای داخلی به دیوار نصب می شوند و اغلب به شکل مستطیل هستند و به صورت عمودی یا افقی آویزان می شوند. هر یک از آنها یک مخزن کوچک و محتاط در قسمت پایینی دارند که پمپ در آن قرار دارد و سپس آب را به گردش در می آورد. این آبنماهای دیواری داخلی در اندازه های مختلف و با یک یا سه پانل عرضه می شوند. آبنماهای دیواری از مواد مختلفی از جمله فایبرگلاس، شیشه، رزین، سنگ، تخته سنگ، مس و فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.
  • ایستاده: فواره های ایستاده آزاد نسخه های بزرگتری از آبنماهای داخلی دیواری هستند. آنها دارای پایه مخزن آب سنگین و محکمی هستند که به آنها اجازه می دهد آزادانه در حالت ایستاده بایستند. مانند آبنماهای دیواری، آبنماهای داخلی ایستاده آزاد در مواد و طرح‌های مختلف و افزودنی‌های اختیاری مانند نورپردازی LED عرضه می‌شوند.
  • رومیزی: این آبنماهای سرپوشیده رومیزی کوچکترین و سبکترین نوع آبنماهای داخلی هستند زیرا برای قرار گرفتن بالای پیشخوان، میز یا میز ساخته شده اند. تنوع شکل این آبنماها نسبت به آبنماهای دیواری و ایستاده بیشتر است. با این حال، این فواره ها نمی توانند با یک لوگو سفارشی شوند. مزایای آبنمای داخلیمزایای آبنمای داخلیمزایای آبنمای داخلی

ویژگی های آب نمای داخلی و فنگ شویی

فنگ شویی شکلی از علم شبه چینی باستانی است که فرد را با انرژی محیط اطراف خود از طریق قرار دادن استراتژیک مبلمان و لوازم خانگی مرتبط می کند. سه مفهوم اساسی فنگ شویی عبارتند از: چی (انرژی)، عناصر طبیعی (هوا، فضا، چوب، آب، فلز، زمین و آتش) و باگوا (مرکز انرژی در فضایی که تعادل کامل هماهنگ است).

فواره ها عناصر محبوب فضای طراحی شده فنگ شویی هستند زیرا آب انرژی مثبتی است که انسان را به انرژی صلح آمیز و هماهنگ کیهان متصل می کند.

فواره های سرپوشیده معمولا برای ترویج صلح، آرامش و رفاه استفاده می شود. به گفته فنگ شویی، برای استفاده کامل از این انرژی در یک اتاق، آبنما باید آویزان شود یا در قسمت شرقی یا شمال شرقی اتاق قرار گیرد. در این مکان‌ها، یک آبنمای سرپوشیده می‌تواند سلامتی بهتری را از طریق آرامش ایجاد کند یا مکانی آرام و متفکرانه برای مدیتیشن یا تمرین‌های معنوی فراهم کند.

ویژگی های منحصر به فرد آب نمای داخلی سفارشی

آبنماهای خانگی جلوه اتاق را می بخشد و در عین حال فضایی آرام و آرام را ایجاد می کند. اگر به دنبال آبنماها و آبنماهای سفارشی برای فضای خود هستید، در اینجا چند نوع آبنمای داخلی وجود دارد که ارزش دیدن آنها را دارد:

    • فواره های آتش: این فواره ها دارای شعله هایی هستند که از جلوی آب جاری بالا می آیند و این کنایه را می دهند که آتش از آب می آید. البته آب و آتش هرگز به هم نمی رسند.
    • فواره های شیشه ای: فواره‌های شیشه‌ای دارای صفحات شیشه‌ای شفاف هستند که آب روی آن‌ها پایین می‌آید. از دور به نظر می رسد که آب از منبعی ناشناخته در هوا در حال سقوط است. با این حال، هنگامی که یکی از نزدیک است، پانل های شیشه ای قابل مشاهده هستند.
    • فواره های هنری: یک فواره هنری یک راه عالی برای بیان شخصیت، سبک و شخصیت منحصر به فرد شماست. آب نماهای داخلی دارای پانل های هنری دست ساز برای جذابیت بصری بیشتر است. اندازه این فواره‌ها متفاوت است و رنگ‌ها و سبک‌های مختلف آثار هنری برجسته متنوع است و به شما این امکان را می‌دهد که فواره‌ای بی‌نظیر و بی‌نظیر را برای فضای خود پیدا کنید.مزایای آبنمای داخلی
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟