لوکس ترین استخر شیشه ای در خانه شما

لوکس ترین استخر شیشه ای در خانه شما

سال 2022 مملو از ترندهای جدید برای استخرهای لوکس است و این بار می خواهیم یکی را کشف کنید که بسیاری از افراد در حال حاضر آن را در انتخاب خود جای داده اند: پنجره های زیر آب. آیا می توانید تصور کنید که در استخر خود شنا کنید و بتوانید آنچه در بیرون است را ببینید (و همچنین دیده شوید) زیرا دیوارها شفاف هستند!

قابل توجه ترین نکته در مورد این ترند این است که زیبایی شناسی آن باورنکردنی است. تصور کنید که یک استخر سرریز داشته باشید، مانند آنهایی که می توانید در آکوا سرویس پیدا کنید، و همچنین پنجره های زیر آب دارید. از یک استخر مجلل متفاوت و جذاب لذت خواهید برد. آنچه باغ شما نیاز دارد، استخری با این خصوصیات.

لوکس ترین استخر شیشه ای در خانه شما

استخرهای شیشه ای، چه نوع شیشه ای را انتخاب کنیم؟

انتخاب شیشه مناسب برای استخرهای شفاف به یک دلیل بسیار مهم بسیار مهم است: این شیشه باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا نشکند و بتواند امنیت شما و افرادی را که برای لذت بردن از استخر خود به خانه دعوت می کنید تضمین کند. بنابراین، در اینجا چند گزینه شیشه ای برای این استخرهای لوکس وجود دارد.

  • شیشه ی حرارت دیده

شیشه سکوریت یک انتخاب عالی برای استخرهای شفاف است. بسیار مقاوم است و تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است. این بدان معنی است که در صورت شکستن به قطعات کوچک خرد می شود، که در صورت حضور شخصی در استخر ایمن تر است.

  • شیشه لمینت

شیشه های لمینت جایگزین دیگری برای استخرهای شفاف است که حاصل چندین صفحه شیشه ای است که به وسیله ورقه های پلی وینیل بوتیرال به هم چسبیده اند. شیشه ای با چسبندگی، کشسانی و مقاومت بالا است. در صورت شکستگی، پلی وینیل بوتیرال قطعات را حفظ می کند که از احتمال بریدگی جلوگیری می کند.

  • شیشه اکریلیک

شیشه اکریلیک همچنین بسیار مقاوم است، یک عایق حرارتی و صوتی عالی است و در برابر هوا و اشعه ماوراء بنفش مقاومت می کند. همچنین قابل قالب گیری است تا استخر شفاف شما به دلخواه شما شکل بگیرد.

لوکس ترین استخر شیشه ای در خانه شما

پنجره های زیر آب برای استخرهای شنا

پنجره های زیر آب برای استخرها به شما این امکان را می دهد که استخر را به بیرون، باغ یا تراس متصل کنید. این امکان ادغام بهتر استخر را فراهم می کند، چیزی که آکوا سرویس همیشه برای آن تلاش می کند. نکته جالب این است که بیرون از آب به لطف این پنجره ها می توان داخل استخر را دید. این یک محیط آرام و آرام را ایجاد می کند، که شاید همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

علاوه بر این، پنجره های زیر آب برای استخرهای لوکس چندین گزینه زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد. از شفاف بودن تمام دیواره استخر گرفته تا انتخاب قسمتی خاص برای آن. این به ما این فرصت را می دهد تا استخر رویاهای شما و استخری را ایجاد کنیم که با زیبایی شناسی باغ شما مطابقت دارد.

اگر استخر به یکی از اتاق های خانه شما نزدیک است، حتی می توان پنجره های زیر آب را نصب کرد تا با باز کردن پنجره ها، منظره ای فوق العاده داشته باشید. گزینه های زیادی برای ادغام این استخر در خانه شما وجود دارد، به همین دلیل است که روندی است که در سال 2022 باقی می ماند.

مراقبت از شیشه در استخر

برای مراقبت از شیشه استخر، داشتن یک سیستم تصفیه آب موثر که از چسبیدن کثیفی به شیشه و کثیف شدن آن جلوگیری کند، مهم است. در آکوا سرویس ما فناوری ابزار خالص را داریم. این امکان نگهداری بهینه از استخر لوکس شما را در تمام طول سال فراهم می کند. در قسمت بیرونی بهتر است از محصولی استفاده کنید که برای تمیز کردن شیشه مناسب باشد. تمیز کردن مکرر استخر شما را بدون هیچ اثری از کثیفی، به همان اندازه جدید نگه میدارد.

اکنون که روند استخرهای شفاف با پنجره های زیر آب را می شناسید، در هنگام تصمیم به نصب استخر لوکس خود منتظر چه چیزی هستید تا آن را در نظر بگیرید؟ آنها بسیار ظریف، اصلی و مدرن هستند. ما در آکوا سرویس می توانیم رویای شما را برای لذت بردن از این نوع استخر در خانه خود محقق سازیم.

لوکس ترین استخر شیشه ای در خانه شما

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟