قوانین انتخاب اکسسوری ها در دکوراسیون

قوانین انتخاب اکسسوری ها در دکوراسیون

اگر بخواهیم به طور کلی در خصوص اکسسوری ها صحبت کنیم بایستی گفت که قوانین خاصی برای انتخاب اکسسوری ها وجود ندارد اما می توان گفت که چند نکته در هنگام خرید اکسسوری ها بایستی مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله می خواهیم نکات انتخاب اکسسوری ها که لازم است قبل از خرید در نظر بگیرید صحبت کنیم. رعایت این قوانین سبب می شود زیبایی بیشتری به دکوراسیون شما بخشیده شود.

محدودیت اندازه ای خود را بدانید

اولین نکته ای که بایستی به آن توجه کنید محدویت ارتفاع و یا سایز مکانی است که اکسسوری در آن قرار می گیرد. مثلا اگر اکسسوری شما بایستی در شلف قرار گیرد اندازه مناسب را از قبل داشته باشید. حدود شکل اکسسوری هایی که کنار هم می خواهند قرار گیرند را داشته باشید منظور این است که مثلا اگر شما می خواهید برای روی میز خود اکسسوری انتخاب کنید با استفاده از ایده ها و عکس های مختلف یک مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید حالا شما می دانید که حدود شکل مورد نظر شما چگونه است و سپس با این دید به دنبال اکسسوری ها بروید.

به دنبال اکسسوری های خیلی گران نروید. لازم نیست برای اکسسوری ها مبالغ بالا خرج کنید تا فکر کنید مناسب هستند. بیشتر به حس خود و علاقمندی های خود تکیه کنید.

قوانین انتخاب اکسسوری ها در دکوراسیون

وسایلی را انتخاب کنید که حرفی برای گفتن داشتن باشند

وسایل دکوراسیون شما داستان شما را تعریف می کنند لازم نیست اکسسوری های شما صرفا یک وسیله از مغازه ای خاص باشند می تواند یک گوش ماهی خاص از سفر خاطره انگیز شما باشد. برای انتخاب اکسسوری ها بیشتر به انتخاب وسایل مورد علاقه و خاطره انگیز دقت نمایید.

قبل از خرید به وسایل موجود خود دقت کنید

قبل از اینکه به خرید بروید به دور و بر خانه خود نگاه کنید و ببینید که آیا وسیله ای هست با تغییراتی بشود به عنوان اکسسوری استفاده کرد. در بیشتر مواقع ما وسایل مورد نیاز خود را از وسایل قدیمی و بلا استفاده می توانیم پیدا کنیم.

انتخاب اکسسوری ها در ارتفاع های مختلف

در هنگام خرید بایستی این نکته را بایستی بدانید که انتخاب وسایل در ارتفاع های مختلف جذاب می باشند و به فضای شما عمق می دهند. در هنگام خرید گروه اکسسوری ها حتما به نکته ارتفاع دقت نمایید. در تمام ارتفاع ها اکسسوری بگیرید مثلا ارتفاع بلند ، متوسط و کوتاه.

قوانین انتخاب اکسسوری ها در دکوراسیون

به اکسسوری های خود کتاب اضافه کنید

کتاب ها انتخاب بسیار مناسب و جذابی برای دکور کردن میز و یا شلف ها می باشند. شما می توانید در گروه اکسسوری های خود از کتاب های مختلف با جلدهای مختلف انتخاب نمایید.

قوانین انتخاب اکسسوری ها در دکوراسیون

نکته مهم، حتما اکسسوری بگیرید که واقعا دوست دارید

اکسسوری ها را به خاطر گران بودن و یا انتخاب دیگری نگیرید همانطور که گفته شد دکوراسیون شما  داستان زندگی شما را بازگو می کند پس بایستی وسیله ای را انتخاب کنید که عاشق آن هستید. و این نکته را نیز توجه کنید که لازم نیست تمام اکسسوری های خود را از یک مغازه بگیرید آنها را از جاهای مختلف و در طول زمان انتخاب کنید.

انتخاب اکسسوری ها بر اساس فصل

اگر شما دوست دارید در زمان های مختلف حال و هوای دکوراسیون خود را تغییر دهید می توانید بر اساس فصل اکسسوری های خود را جابجا و تغییر دهید. اکسسوری ها به دلیل ماهیتی که دارند و مبلغ مناسب تر قابلیت این را دارند که با تغییر فصل تغییر کنند و حس تازه ای به دکوراسیون شما ببخشند. مثلا با شروع فصل بهار می توانید خانه خود را با گلدان ها و اکسسوری های سفید تزیین کنید و حس طراوت را به دکوراسیون خود ببخشید.

منبع: یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟