فیبر نوری در طراحی استخر

فیبر نوری در طراحی استخر

فیبر نوری برای استخرها از دهه 1990 به طور حرفه ای کار می کند. با این حال، تکامل فناوری و اتوماسیون خانگی باعث پیشرفت زیادی در نورپردازی استخر در 10 سال گذشته شده است و فیبر نوری به عنصری متمایز بین استخرهای تجاری و طراحی استخر تبدیل شده است.

در حال حاضر، فیبر نوری که برای استخرهای طراح اعمال می شود، صدها امکان زیبایی شناختی را ارائه می دهد ، که همه آنها کاملاً با انواع پرداخت های با کیفیت بالا، مانند وتریت ، سنگ طبیعی ، پانل های اکریلیک یا تزئینات موزاییک ایتالیایی قابل ترکیب هستند.

اما واقعاً مزایای فیبر نوری چیست؟

مزایای فیبر نوری

فیبر نوری دارای چندین مزیت است که آنها را با انواع دیگر سیستم های روشنایی استخر غیرقابل مقایسه می کند.

مهم‌ترین جنبه‌هایی که برای انتخاب فیبر نوری در پروژه «معماری آب» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت : فیبر نوری کیفیت انتقال نور بدون برق را دارد. یعنی پرتوهای نور را از یک ژنراتور به نقطه انتهایی منتقل می کند، بدون کوچکترین امکان تخلیه الکتریکی.
  • کارایی : فیبر نوری نسبت به نورپردازی سنتی نور بسیار کمتری مصرف می کند. این کاهش مصرف انرژی برای اکثر مشتریان، به ویژه در میان کسانی که مایلند استخر و اطراف آن دائماً روشن باشد، نکته بسیار تعیین کننده ای است.
  • دوام : عمر مفید فیبر نوری تقریباً 50000 ساعت است که ده برابر دوام بیشتری نسبت به نورهای سنتی دارد. این به کاهش زمان تعمیر و نگهداری و صرفه جویی در تعویض نور تبدیل می شود.
  • امکانات زیبایی شناسی : فیبر نوری امکان بازآفرینی انواع طرح ها را هم در حوضه استخر و هم در محیط اطراف و در مناطق بازی آب فراهم می کند و زیبایی شناسی پروژه را کاملاً تغییر می دهد و شخصیت و جذابیت بیشتری را ارائه می دهد.

فیبر نوری در طراحی استخر

فیبر نوری در طراحی استخرهای شنا: امکانات زیبایی شناختی

اگر می خواهید فیبر نوری را در پروژه خود یا مشتری خود ادغام کنید، باید در نظر داشته باشید که امکانات بسیار و متنوعی وجود دارد. در بیشتر موارد، انتخاب به سبک استخر ، مواد مورد استفاده، سبک خانه، عملکردی که می خواهید به آن نورپردازی بدهید و مهمتر از همه به سلیقه شخصی مشتری بستگی دارد.فیبر نوری در طراحی استخر

باید در نظر داشته باشید که در مرحله طراحی پروژه است که محل و نحوه گنجاندن فیبر نوری را مطالعه می کنید. می توانید انتخاب کنید که آن را بگنجانید:

  • در مناطق اطراف استخر ، مانند مسیرهای دسترسی به استخر یا باغ ها.
  • در حوضه استخر : بازآفرینی نقاط نورانی استراتژیک که از شکل خاصی پیروی می کنند، مانند راه شیری، فلک ستاره ای یا یک نقاشی شخصی برای مشتری.
  • در اطراف استخر ، برای برجسته کردن لبه ها، مناطق لعابدار یا فضاهای یکپارچه هیدروماساژ.
  • ادغام در پوشش : به عنوان مثال، شامل فیبر نوری در نوارهای کاشی های موزاییک، برای برجسته کردن سایه ها یا مناطق خاص تزئینی.
  • در مناطق بازی آبی مانند فواره ها، آبفشان ها و مینی آبفشان ها.
  • در فضاهای ثابت درون آب، مانند پله های آب شناور، سکوها، راه پله ها یا مناطق سرریز.

به تمام احتمالات زیبایی شناختی، باید امکان ترکیب رنگ RGB را در فیبر نوری، یا با استفاده از رنگ های سبز، قرمز، آبی یا سفید به طور جداگانه یا به ترتیب اضافه کنیم.

فیبر نوری در طراحی استخر

توصیه هایی قبل از استفاده از فیبر نوری در استخرهای طراحی شده

همانطور که ممکن است دیده باشید، امکانات زیبایی شناختی فیبر نوری در استخرهای شنا واقعا نامحدود است. جایگزین‌های ممکن و گزینه‌های معتبر زیادی وجود دارد، اما اگر تجربه کافی در طراحی پروژه ندارید، می‌توانید یک طرح را خراب کنید.

از رسا توصیه می کنیم هنگام سفارش طراحی استخر یا منطقه سلامتی خود، همیشه مطالعه نور را در نظر بگیرید. برای موفقیت پروژه حیاتی است که سازنده استخر شما نوع فیبر نوری مورد استفاده را بسته به طرح و موقعیت دقیق مشخص کند. علاوه بر اینکه چندین گزینه طراحی سه بعدی را به شما ارائه می دهد که می توانید دقیقاً نتیجه را مشاهده کنید.

اگر پروژه ای دارید و می خواهید که ما به طراحی و مطالعه نورپردازی بپردازیم ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید!

شماره تماس: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟