فلوریش ادونس Flourish Advance

فلوریش ادونس Flourish Advance

فلوریش ادونس شامل تمام مواد معدنی و بیولوژیکی فعال است که میتواند رشد گیاه شما را بهتر کند. این مواد شامل هورمون های رشد، مواد معدنی و مواد غذایی هستند که میتوانند به شدت در کیفیت رشد گیاهان شما تاثیر بزارند. یکی از مواد خیلی خیلی مهم و جالبی که داخل فلوریش ادونس وجود دارد فتوهورمون ها هستند. در اصل ما هورمون های گیاهی را فتوهورمون می گوییم.

فلوریش ادونس Flourish Advance

فتوهورمون

فتوهورمون ها مثل تمام هورمون ها نقش کلیدی توی تمام فعالیت های گیاه را دارند از جمله تقسیم سلولی، تولید کلروفیل ها، افزایش تعداد سلول های برگ، رشد ریشه، رشد برگ ها و تولید سلولها و از نظر ژنتیکی میتوانند گیاه ها را کنترل بکنند، حتی توی جابجایی مواد معدنی داخل سلول ها تاثیر میگذارد.

همچنین فلوریش ادونس میتواند جذب مواد معدنی را درون گیاه اصلاح کند و مقاومت گیاه را در مقابل بیماری ها بیشتر کند. این ترکیب کاملا غیر سمی است و بصورت کاملا سیف و سالم برای ماهی ها و گیاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و هیچگونه سمیت ندارد.

فلوریش ادونس Flourish Advance

فلوریش ادونس Flourish Advance

در دوره 10 الی 14 روز اول که از این محصول استفاده میکنید در اصل در رشد ریشه ها تاثیر میگذارد و  باعث میشود که ریشه های گیاه ها رشد زیادی داشته باشند و بعد از آن شما میتوانید رشد زیاد را در برگ ها و سایر اندام های گیاه مشاهده نمایید و داخل تانک های تازه راه اندازی شده برای جلوگیری از استرس و خراب شدن گیاهان و تشویق گیاه به رشد و ریشه زنی به شدد توصیه میشود.

فلوریش ادونس Flourish Advance

ویژگی های فلوریش ادونس :

  1. فلوریش ادونس رشد گیاهان آکواریومی را به صورت کاملا طبیعی و بیولوژیک افزایش می دهد.
  2. فرمول پیچیده ی آن شامل فیتوهورمون ها (هورمون های گیاهی)، مواد معدنی و مواد غذایی است که باعث افزایش رشد گیاه و ریشه ی آن درگیاهان آبزی می شود.
  3. فیتوهورمون ها گروهی از ترکیبات هستند که نقش اساسی در تنظیم رشد گیاه دارند. به این صورت که رشد و نمو گیاه، تقسیمات سلولی، شکل گیری مریستم ها، فتوسنتز، پیری برگ ها، حرکت مواد در گیاه، جوانه زنی دانه ها، رشد ریشه و پاسخ به استرس ها را تنظیم می کنند.
  4. استفاده ی منظم از این مکمل گیاهی جذب مواد معدنی را افزایش می دهد. این هورمون ها غیر سمی هستند. برای انواع گیاهان، ماهی ها و موجودات آبزی کاملا ایمن و بی خطر هستند.
  5. طی 10 تا 14 روز اول پس از استفاده، فلوریش ادونس باعث تحریک رشد ریشه ها می شود. پس از این دوره ی اولیه، رشد گیاه در برگ ها و ساقه ها به صورت چشمگیر افزایش می یابد.

منبع :aquacaspi

جهت خرید لوازم و تجهیزات پلنت می توانید از فروشگاه آنلاین و یا حضوری تهیه فرمایید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟