شانس محیطی فنگ شویی

شانس محیطی فنگ شویی

بخشی از سرنوشت و زندگی ما تحت تاثیر محیط پیرامونمون و یا earth luck هست و ما چطور میتونیم این بخش از زندگیمون رو تا حد ممکن تحت کنترل بگیریم. بهتره اینطور شروع کنیم، تصور کنید در جایی کار می‌کنید که شلوغ و به هم ریخته و کثیفه و تمام مدت که سر کار هستید این موضوع باعث اذیت شما میشه، آیا راندمان کاری شما با کسی که در محیطی تمییز و مرتب و زیبا کار میکنه قابل مقایسه هست؟

محیط شلوغ و نامرتب و کثیف روی سلامت ذهن شما تاثیر میزاره چون به جای آرامش و تمرکز روی کار شما دغدغه محیط ناایمن و کثیف اطرافتون رو دارید و انرژی ذهنی شما هدر میره و طبیعتا راندمان کاری بالایی نخواهید داشت.

شانس محیطی فنگ شویی

مثال بالا نمونه ی خیلی کوچکی از تاثیر محیط بر زندگی ما هست‌؛ حالا تصور کنید در مکانی که توش زندگی می‌کنید عدم تعادل محیطی وجود داره، ریخت و پاش و نامرتب و یا عوامل منفی محیطی دیگری هم قابل رویته، چقدر میتونید توو این محیط احساس آرامش و خوشی کنید و زندگیتون رو اونطور که میخواین بسازید.

ذهنیت ما و ضمیر ناخودآگاه ما از محیط پیرامونمون تاثیر میگیره، به بیان ساده تر محیط اطراف ما میتونه ضمیر ناخودآگاه مارو حمایت کنه یا مسدود کنه، با یه مثال ساده موضوع رو بازتر میکنیم، فرض کنید تابلویی رو نصب کردید که تصویر یه آدم غمگین یا یه صحنه ناخوشایند رو نشون میده و شما هر روز صبح که بیدار میشید این تصویر رو می‌بینید و ناخودآگاه شما این غم و این تصویر ناخوشایند رو ضبط میکنه و کم‌کم توو زندگیتون متوجه میشید که تبدیل به یه آدم غمگین شدید، و راهکار کاملا ساده هست، تابلو رو با یه تصویر شادتر و مثبت تر عوض کنید.

(حتی اگر تابلو یه هدیه باشه ولی وقتی پیامی منفی به ناخودآگاه شما القا میکنه نباید در مکان کار یا زندگی شما باشه.)

شانس محیطی فنگ شویی

و اینکه خیلی وقتها می‌شنویم اطرافیانمون از خیلی مسائل شکایت می‌کنند مجردها از تجرد، متاهلین از مشکلات تأهل، ولی باید در اصل به محیط اطرافتون توجه کنید و ببینید چه عوامل محیطی در زندگی شما ایجاد انسداد کرده و اونها رو تغییر بدید. خیلی مواقع ما میخوایم آدم موفق و شادی باشیم، دائما ارتعاش مثبت می‌فرستیم ولی نمیتونیم، شاید به این دلیل که محیط زندگی ما داره داستانی متفاوت از آنچه که ما میخوایم به ضمیر ناخودآگاه و کائنات ارائه میکنه.

لازم نیست قدم خیلی بزرگی در شروع بردارید برای رفع انسدادهای زندگیتون کافیه از کمد لباساتون شروع کنید، ببینید چقدر انباشتگی و بی نظمی در کمد لباساتون هست و هر بار که کشو کمد یا دراورتون رو باز میکنید آیا احساس شادی و آرامش دارید یا حس خفگی و استرس از دیدن این همه انباشتگی، اگر مورد دوم در مورد شما صادقه بهتر دست به کار برای تغییر بشید.

شانس محیطی فنگ شویی

منبع : یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟