سرویس و نگهداری استخر

سرویس و نگهداری استخر

هزینه سرویس و نگهداری استخر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. جاروب و نظافت کف استخر، تزریق کلر استخر سونا و جکوزی، اندازه گیری درصد کلر استخر و جکوزی، اندازه گیری درصد PH آب استخر و جکوزی، بازدید تصفیه خانه، بک واش فیلترها از جمله اقداماتی هستند که در هنگام سرویس و نگهداری استخر انجام می شوند و هزینه هر کدام از این موارد ذکر شده به عواملی همچون ابعاد استخر سونا و جکوزی، همچنین کیفیت و برند موادی که استفاده می شود بستگی دارد.

سرویس و نگهداری استخر

فیلتراسیون

اگر از ابتدا سیستم فیلتراسیون استخر شما درست طراحی و اجرا شده باشد کمتر نیاز به سرویس در دوره های کوتاه خواهید داشت. با این وجود اگر نقصی هم در این سیستم باشد آکوا سرویس می تواند سیستم استاندارد را جایگزین و اجرا نماید.

سرویس و نگهداری استخر

تعمیر و نگهداری استخر، جزو آن دسته از خدماتی است که نیاز به تیم متخصص دارد تا مواردی مانند عیب یابی و تعمیر پمپ های تصفیه، تعمیر جت پمپ های استخر، عیب یابی تابلو برق، تعویض چراغ و لامپ استخر و همچنین تعمیر و نگهداری لوله کشی استخر که شامل مواردی همچون پوسیدگی لوله ها، اتصالات، شیر، منبع بالانس و ترکیدگی لوله ها، می باشد را انجام دهند.

بهبود کیفیت آب استخر

بهبود کیفیت آب استخر، که موجب می شود آب استخر از هر لحاظ پاکیزه باشد شامل خدماتی همچون: نصب دستگاه اتوماتیک تنظیم Ph، نصب ازن، کلرزنی، جاروی استخر تعویض شن سیلیس تصفیه، تست میزان کلر، بک واش فیلتر شنی، می باشد. از جمله برند های معتبری که ارائه دهنده انواع تجهیزات و ملزومات استخری هستند و لوازم نگهداری از استخر را تولید می کنند و ما برای سرویس و نگهداری استخر، از آنها استفاده می کنیم شامل برند های IMl، هایوارد، فاوارتی، مگاپول، کوکیدو و… می باشد.

از آنجایی که زیبایی و ماندگاری هر پروژه (آکواریوم – تراریوم -پالاداریوم-استخر )بسیار مهم بوده ، در واحد سرویس و خدمات آکوا با توجه به نیاز مشتریان دائمی و حتی عزیزانی که پروژه شان را آکوا اجرا نکرده باشد ، بهترین خدمات توسط کارشناسان متخصص با بیش از 20 سال تجربه ارائه می گردد.این خدمات جدای از بحث سرویس ، شامل تعمیر و بروز رسانی و تغییر اکو سیستم نیز می باشد . در زمینه استخر و جکوزی  خدمات در دوبخش بروز رسانی اتاق فیلتراسیون و سرویس دوره ای می باشد.

برای ثبت درخواست سرویس و خدمات بدون تعطیلی پاسخ گویتان هستیم ، همچنین در صورت نیاز به سرویس اورژانسی می توانید با دفتر شرکت تماس حاصل نمایید.

سرویس و نگهداری آکواریوم

آکوا سرویس ،خود را ملزم می­داند که تمام تلاش خود را در راه گسترش فرهنگ آکواریوم به کار گیرد. ما اعتقاد راسخ داریم که باید خاطرِ دارندگان آکواریوم را از هر گونه­ دغدغه­ آسوده نمود. به همین منظور است که ما آماده ­ایم فارغ از این که آکواریوم خود را از آکوا تهیه نموده­ اید یا خیر، خدمات سرویس و نگهداری خود را با افتخار به شما ارائه نماییم.همکاران خبره و آموزش دیده­ ی ما با هماهنگی با مشتریان، در هر دوره برای ارائه­ ی این سرویس ماهیانه و خدمتگذاری حاضر خواهند بود. گستره­ ی این خدمات بسیار تخصصی و فنی بوده که در ادامه به اختصار تقدیم می گردد.

سرویس تخصصی استخر و جکوزی

نگهداری و سرویس استخر یکی از کارهای مهمی است که اگر به صورت دوره ای و درست انجام نشود ، به دلیل اینکه این آب ها در تماس با انسان ها می باشد می تواند باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری گردد. در ساختمان هایی که استخر و جکوزی دارند ، همواره تعمیر و نگهداری استخر خانگی قسمتی از خدمات مورد نیاز این ساختمان ها می باشد. پیشنهاد آکوا برای عملکرد و ایمنی مناسب استخر سرویس هفتگی می باشد و قرار دادن دوره سرویس ماهیانه و یک هفته در میان برای استخرهایی است که به صورت حداقلی مورد استفاده قرار می گیرند.

تیم آکوا از مجموعه ای از تکنسین های مجرب و آموزش دیده جهت سرویس استخر برخوردار می باشد. این خدمات تمیز کردن استخرهای شنا به طور معمول هفتگی یا یک هفته در میان برای استخرهای دارای حفاظ انجام می شوند. خدمات کامل تمیز کردن استخر شامل فرچه زدن ، جاروب کردن ، تمیزکردن کاشی ، تمیز کردن سبسکت ، تمیز کردن فیلتر و بررسی مواد شیمیایی است.

آکوا سرویس با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت استخر های شیشه ای و با دارا بودن تیم متخصص سرویس آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد .

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟