زیباترین سقف شیشه ای

زیباترین سقف شیشه ای

نورگیرهای نصب شده بر روی یک سقف مسطح، علاوه بر ویژگی های خاص، ویژگی های جذابی را ایجاد می کند. آنها نور طبیعی را که به داخل ساختمان سرازیر می شود افزایش می دهند و حتی اگر پنجره باز را انتخاب کنید می توانند تهویه بیشتری را ارائه دهند. اما آیا اگر سقف صافی دارید باید برای خانه خود در نظر بگیرید؟

خوشبختانه، نصب چراغ سقفی روی یک سقف مسطح رایج است، و اگر این موردی است که در نظر دارید، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد. در این وبلاگ به بررسی این گزینه ها می پردازیم و به شما کمک می کنیم راه حلی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

نورگیر شیشه ای تخت روی چه سقفی می توان نصب کرد؟

خبر خوب این است که نصب نورگیر بر روی سقف تقریباً از هر نوع، بدون نیاز به تعویض سقف کاملاً امکان پذیر است. در کنار چالش‌های معمولی که با نصب چنین پنجره‌ای در ارتفاع پیش می‌آید، نصاب شما باید نیاز به اطمینان از نصب نورگیر برای سقف تخت شما با حداقل شیب را در نظر بگیرد. این برای اطمینان از خروج آب باران بدون جمع شدن و ایجاد مشکلات احتمالی با رطوبت و کپک است. توصیه این است که نصب نورگیر باید با حداقل سقوط سه درجه نصب شود.

این معمولاً برای هر پنجره‌ای با اندازه کافی است و اطمینان حاصل می‌کند که آب روی سطح جمع نمی‌شود، فقط بعداً تبخیر می‌شود و لکه‌ها و کثیفی‌های ناخوشایند روی شیشه باقی می‌ماند. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش در اتاق زیر، نورگیرهای سقف مسطح برای خانه ها باید به درستی قرار گیرند – اغلب توصیه می شود از جنبه های رو به جنوب اجتناب کنید، زیرا این نورگیرها بیشترین نور خورشید را جذب می کنند.

با این حال، از آنجایی که یکی از اهداف اصلی نورگیر استفاده از نور طبیعی است، در عوض می‌توان مشخصات شیشه‌ای را انتخاب کرد که اشعه‌های فرابنفش را مسدود می‌کند و در عین حال اجازه می‌دهد نور خورشید به اتاق زیر سرازیر شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

زیباترین سقف شیشه ای

انواع نور سقف برای سقف های تخت چیست؟

نورگیرهای سقف تخت می توانند طیف وسیعی از سبک ها و عملکردها را ارائه دهند. از انتخاب های زیبایی شناختی که به اتاق شما سبک و ظرافت می بخشد، مانند یک نورگیر مسطح با قاب، تا راه حل های ایمنی و دسترسی مانند چراغ سقف بازشو برقی، یک نورگیر برای هر نیاز موجود در سیستم های شیشه سخت وجود دارد.

 سقف شیشه ای تخت

با نور سقف تخت خیره کننده ما فضای زندگی یا محل کار خود را گسترش دهید و نور طبیعی بیشتری را به اتاق خود جذب کنید. آنها که به زیبایی ساخته شده اند، به صرفه انرژی هستند و سفارشی ساخته شده اند، مطمئنا راه حل عالی را ارائه می دهند.

سقف شیشه ای بازشو برقی و دستی

چراغ‌های سقفی بازشونده برقی و دستی اتاق شما را با یک راه‌حل روشنایی طبیعی زیبا با قابلیت باز شدن برای تهویه یا اهداف دسترسی فراهم می‌کنند. چراغ‌های سقفی بازشونده دستی دارای یک تیرک برای باز شدن از سطح زمین هستند، در حالی که چراغ‌های سقفی برقی توسط سوئیچ به طور خودکار کار می‌کنند.

نورگیرهای تخت قاب شده

نورگیرهای مسطح قاب شده ما دارای یک قاب هستند که به نصب اجازه می دهد به طور یکپارچه با پنجره های اتاق شما ترکیب شود.

زیباترین سقف شیشه ای

روی سقف راه بروید

چراغ‌های راه رفتن روی سقف، بسته به اندازه قاب سفارشی، برای تحمل وزن انسان، به‌ویژه محکم می‌شوند و بدون کاهش فضای پیاده‌روی موجود، نور طبیعی به سقف شما می‌دهند. ایده آل برای باغ های تراس.

به چراغ های سقفی دریچه دسترسی داشته باشید

چراغ‌های سقفی دریچه دسترسی، نور و دسترسی را برای ایمنی ترکیب می‌کنند، مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و رتبه ایمنی کلی ساختمان شما را با یک قیمت افزایش می‌دهند.

مزایای سقف شیشه ای

اگر ابتدا به نکات مثبت نگاه کنیم، نورگیر مناسب نه تنها به روشن کردن یک اتاق تاریک با اجازه دادن به نور طبیعی کمک می‌کند، بلکه تأثیر بزرگ‌تر به نظر رسیدن یک اتاق کوچک را نیز دارد. نورگیرهای سقف مسطح با بازکردن سقف و عریض‌تر جلوه دادن آن، توهم فضای بیشتری را ایجاد می‌کنند.

نور روز از نورگیرهای سقف برای خانه ها همچنین جذابیت بصری جزئیات معماری را در اتاق شما افزایش می دهد، فضاها را بهتر تعریف می کند و رنگ هایی را که در دیوارها و جاهای دیگر در دکوراسیون خود استفاده می کنید بهبود می بخشد. علاوه بر این، افزایش نور طبیعی فواید سلامتی نیز دارد.

 فواید جسمی و روانی را بر خلق و خوی افزایش می دهد و اطمینان می دهد که ساکنان از ویتامین D ناشی از نور خورشید بهره می برند. به عنوان مثال، هنگامی که در آشپزخانه و حمام استفاده می شود، جایی که محیط ممکن است مرطوب باشد، نور طبیعی همچنین به مهار رشد ارگانیسم های مضر مانند باکتری ها و قارچ ها کمک می کند.

یک شرکت حرفه ای انتخاب کنید

ممکن است داستان های نگران کننده ای در مورد آسیب دیدن نورگیرها توسط آب و هوا و آسیب رساندن به بافت ساختمان شنیده باشید. علاوه بر این، نورگیرهای سقف مسطح با کیفیت پایین می توانند به نور خورشید بیش از حد اجازه ورود به اتاق را بدهند که می تواند فرش ها و مبلمان نرم را مختل کند و حتی باعث آسیب پوست به ساکنان آن شود.

زیباترین سقف شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟