رنگ قرمز در دکوراسیون

رنگ قرمز در دکوراسیون

قرمز از رنگ های محرک محسوب می شود و معمولا برای ایجاد تعادل با رنگ سفید مورد استفاده قرار می گیرد. قرمز را می توان به عنوان تاچ رنگی در فضای نشیمن، آشپزخانه و یا اتاق خواب مورد استفاده قرار داد. اما در استفاده زیاد از آن باید دقت کرد. رنگ قرمز بسیار پرانرژی است و افراد معمولا برای مبلمان دکوری از این رنگ استفاده می کنند اما برای دیوار نیز قابل استفاده و مناسب است رنگ قرمز در ترکیب با سفید، مشکی، نارنجی، زرد و بژ در کاغذ دیواری، قالی و یا مبلمان بسیار مناسب است.

رنگ قرمز در دکوراسیون

قرمز می تواند به عنوان رنگ بولد شده و تاچ رنگی اصلی بر روی مبلمان قرارد گیرد در حالی که دیوار کرم و یا خاکستری است. این کنتراست رنگی باعث می شود رنگ قرمز به زیبایی بچشم آید.

رنگ قرمز در دکوراسیون  رنگ قرمز در دکوراسیون

رنگ مشکی و یا خاکستری معمولا رنگ اصلی را دلنشین تر می کند اما می تواند در کنار قرمز رنگ های نارنجی یا زرشکی و .. نیز استفاده کرد.

رنگ قرمز در دکوراسیون

رنگ قرمز برای دیوار نیز قابل استفاده است. اما باید دقت کرد چرا که بیشتر برای دیوارهای کوچک و یا دیوارهایی که بازشو هستند؛ مثلا در یا پنجره برروی آن قرار دارد، اجرا می شود. به دلیل اینکه رنگ قرمز  بسیار محرک است و به کار بردن آن در وسعت زیاد به لحاظ روحی ممکن است آزار دهنده باشد.

منبع یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟