راه پله و نرده شیشه ای

راه پله و نرده شیشه ای

انتخاب متریال برای راه پله می تواند تصمیم سختی باشد. انتخاب درست می تواند به برجسته کردن زیباترین ویژگی های فضای شما کمک کند، حس و بافت مجلل راه پله را روشن کند و سبک داخلی را که با دقت طراحی کرده اید تقویت کند.
انتخاب نادرست می‌تواند فضای شما را احساس تنگناهراسی، کوچک و ناراحت‌کننده کند، همه بهترین ویژگی‌ها را پنهان کند و بر یک دکور شیک سایه افکند.

راه پله و نرده شیشه ای

راه پله و نرده شیشه ای

با بافت‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های بسیار زیادی که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد، اغلب می‌تواند یک فرآیند طاقت‌فرسا باشد که تلاش می‌کند بهترین مورد را انتخاب کند… پس چرا به ما اجازه نمی‌دهیم در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم؟ ما شیشه را انتخاب می کنیم!

یک راه پله شیشه ای خیره کننده در خانه، دفتر یا ساختمان شما یک مرکز واقعا نمادین است و مطمئناً یک نقطه صحبت برای مهمانان و بازدیدکنندگان است. پله های شیشه ای به طور طبیعی براق و انعکاسی، یک جواهر معماری براق هستند که بدون نیاز به بلند کردن انگشت، فضای شما را صاف و تمیز می کند.

وقتی صحبت از تمیز کردن شد، شیشه یکی از آسان‌ترین مواد برای نگهداری است، زیرا برخلاف چوب، برای حفظ ظاهری زیبا، نیازی به رنگ‌آمیزی، رنگ‌آمیزی یا لاک زدن ندارد. یک پاک کردن ساده می تواند به درخشان نگه داشتن راه پله شیشه ای شما کمک کند و آن را به یک مکمل عالی برای یک خانه شلوغ یا کم وقت تبدیل کند.

نگهداری از راه پله شما نیز بسیار کم است و شیشه تقویت شده دوام بیشتری دارد و از مواد جایگزین قوی تر است. از آنجایی که به راحتی خراش، تراشه یا فرورفتگی ندارد، یکی از بادوام ترین گزینه های موجود در بازار برای راه پله های مرکزی است.

راه پله و نرده شیشه ای

راه پله و نرده شیشه ای

یک راه پله شیشه ای نیز گزینه ای عالی برای فضاهای کوچکتر است زیرا پله های شفاف به طور طبیعی نور بیشتری را وارد می کنند و اتاق شما را بزرگتر و بلندتر نشان می دهد. آنها می توانند فضای شما را به نور خورشید صبحگاهی باز کنند و به آرامی غروب خورشید را به اتاق شما منعکس کنند و به فضا اجازه می دهند بدون باز کردن پنجره ها یا درها هوای مطبوع و تنفسی داشته باشد.

یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌های راه پله شیشه‌ای، بی‌رنگ بودن آن است که از برخورد آن با هر رنگ یا نقش دیگری در اتاق جلوگیری می‌کند. در جایی که چوب یا استیل از نظر رنگ و بافت غنی است، شیشه به سادگی سبک شما را منعکس می کند و نور بیشتری را برای روشن شدن بهتر آن باز می کند.

هیچ پالت رنگی وجود ندارد که با شیشه هماهنگ نباشد، به این معنی که صرف نظر از سبک طراحی رویایی شما، راه پله شما مانند انگشت شست زخمی بیرون نخواهد آمد.

با این حال، اگر انتخاب کنید که راه پله خود را به عنوان یک قطعه خاص بگنجانید، سبک های طراحی زیادی وجود دارد که می تواند ساختار شیشه ای را تحسین کند. یک انتخاب مدرن و مرسوم، شما این فرصت را دارید که با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها بازی کنید، بدون اینکه نگران سایه های متضاد باشید.

راه پله های شیشه ای یکی از محبوب ترین ترندهای طراحی داخلی در سال 2020 است.

راه پله و نرده شیشه ای

مزایای راه پله و نرده شیشه ای

راه پله های شیشه ای نشان دهنده سبک زندگی منحصر به فرد و مرفهی است که در دنیای مدرن به طور فزاینده ای محبوب می شود. اکثر مردم شروع به انتخاب راه پله های شیشه ای در خانه خود به جای پله های چوبی و بتنی یکنواخت کرده اند. بیایید ببینیم که چرا پله های شیشه ای در دکوراسیون خانه به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

1. بدون درز : یک راه پله شیشه ای احساس راحتی بیشتری می دهد و فضای داخلی را فانتزی نشان نمی دهد. برعکس، به خانه جذابیت بیشتری می بخشد.

2. نورپردازی : بر خلاف راه پله های سنتی، پله های شیشه ای توانایی عبور نور را دارند. این باعث می شود خانه در طول روز زیبا به نظر برسد.

3. بدون دردسر : راه پله های چوبی می توانند مشکلات موریانه ایجاد کنند که خوشبختانه پله های شیشه ای با آن مواجه نیستند. کیفیت شیشه به مرور زمان بدتر نمی شود و کیفیت چوب نیز بدتر نمی شود و نگهداری از پله های شیشه ای به اندازه پله های چوبی گران نیست.

راه پله و نرده شیشه ای

4. مقاومت در برابر رطوبت : یکی از بزرگترین مزایای پله های شیشه ای این است که تحت تأثیر رطوبت هوا قرار نمی گیرند و بنابراین مانند پله های چوبی دچار رطوبت و پوسیدگی نمی شوند. به این معنی که پس از سرمایه گذاری اولیه، هزینه های نگهداری در مقایسه با پله های چوبی کمتر است. پس از نصب، راه پله های شیشه ای ثابت شده است که مقاوم و طولانی مدت هستند.

5. ایمنی : حتی زمانی که روی پله ها استفاده می شود ایمن هستند. شیشه های ضخیم استفاده شده در آنها بعید است که بشکند یا ترک بخورد. آنها همچنین از افتادن کودکان و حیوانات خانگی از لبه پله ها جلوگیری می کنند. پله های شفاف با روشنایی افزایش یافته نیز احتمال سقوط از طبقه پایین را کاهش می دهد.

6. نماهای بدون محدودیت : پانل های شیشه ای هیچ نمایی از فضای داخلی خانه شما را که می خواهید ببینید مسدود نمی کند.

7. سبک پیشرفته : نرده های شیشه ای فضایی مدرن و مجلل ایجاد می کند که سبک راه پله و خانه شما را افزایش می دهد.

8. نگهداری آسان : فقط باید آنها را تمیز نگه دارید تا همیشه در شرایط خوبی قرار گیرند.

9. دوستدار محیط زیست : شیشه از شن و ماسه می آید، چیزی از منابع طبیعی زمین نمی گیرد و در این فرآیند چیزی را پشت سر نمی گذارد.

راه پله و نرده شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟