راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

توی این متن می خوایم راجع به دکوراسیون تراس هامون صحبت کنیم. خیلی از خونه های ما یک تراس کوچیک داره که خیلی اوقات به عنوان انباری استفاده می شود.ولی این تراس ها می تونن به عنوان فضایی برای استراحت و آرامش باشن که به دوری از شلوغی و درگیری های روز اونجا بشینیم و یک کتابی بخونیم.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

حالا چی کار می تونیم بکنیم تا تراس هامون حتی اگه کوچیک هم باشن تبدیل به فضایی برای آرامش مون بشه.

با این چند راهکار راحت می تونید یک تراس زیبا داشته باشید

  • گیاهان

برای لبه های تراستون از گیاهان بلند استفاده کنید در این حالت دید به تراستون را کم می کنید و از شلوغی های بصری بیرون دور می شوید. و از گیاهان گل دار در بقیه قسمت های تراستون استفاده کنید.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

  • میز و صندلی

یک میز و صندلی برای غذاخوردن، ریلکس کردن و کتاب خوندن در تراستون بگذارید. با توجه به ابعاد تراستون میز و صندلیتون را انتخاب کنید. اگر تراس بزرگی دارید یک ست دو نفره و یا چهار نفره مبلمان فضای باز بگذارید و اگر تراس کوچکی دارید می توانید یک تخته به نرده های لبه تراستون بزنید و به عنوان میز ازش استفاده کنید و فقط یک صندلی در تراستون بگذارید.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

از تاب ها هم می توانید در دکوراسیون تراستون استفاده نمایید.

  • کفپوش

اگر امکانش را دارید کف تراستون را چوب پلاست کنید چون این متریال دقیقا مناسب تراس شما می باشد. شما می توانید در کف تراستون فرش های فضای باز بندازید. اما بهترین پیشنهاد ما چمن مصنوعی می باشد که حس فضای سبز به تراس شما می دهد.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

  • دیوار سبز

یک دیوار رو به نورتون را انتخاب کنید و با گلدان های دیواری یک دیوار سبز برای تراستون درست کنید. با این دیوار سبز حس خیلی خوبی به تراستون می دهید.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

  • روشنایی

حتما به روشنایی تراستون دقت کنید .نور کافی برای شب ها در تراستون داشته باشید و از دکوری های نوری در تراستون استفاده کنید مثل فانوس های زیبا و یا شمع.

راهکارهای دکور کردن تراس آپارتمان

  • از بهم ریختگی دوری کنید

همیشه تراستون را مرتب نگه دارید و از بهم ریختگی و انبار کردن وسایل اضافه خونتون در تراستون دوری کنید. چون اگر تراس مرتبی داشته باشید همیشه به سمت اون فضا کشیده میشید. یکی از راهکارهایی که می توانید باهاش تراس مرتب و بدون وسایل انبار طور داشته باشید استفاده از مبلمان با فضایی برای گذاشتن وسایل اضافه در آن می باشد.

منبع یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟