دلایل انتخاب استخر شیشه ای

دلایل انتخاب استخر شیشه ای

انواع مختلفی از استخرها موجود است که ما می توانیم چشم گیرترین نوع آن را به شما پیشنهاد دهیم. ما وجوه شیشه ای ایمن را طراحی، تولید و عرضه می کنیم. شیشه کاربردهای زیادی در محیط استخر دارد، از جمله مشاهده پنل ها در استخرها یا آکواریوم ها و حصارکشی در اطراف استخر. این نوع شیشه طراحی شده است تا با فشارهای زیاد ایستاده و شیک به نظر برسد و جلوه های شگفت انگیز نگاه کردن به آب، استخر بی نهایت و درگاه های شیشه ای را به آن اضافه کند.

جذاب ترین استخرهای شنا را با جلوه شفاف میتوانید داشته باشید. با طرح‌های شگفت‌انگیز استخر، می‌توانیم به طراحی، ساخت و عرضه آن شیشه سفارشی کمک کنیم تا استخر شما زیبا و شگفت‌انگیز به نظر برسد.

دیوارهای استخر شیشه ای برای مشاهده عالی هستند و در ابتدا به عنوان یک روش مشاهده برای مربیان شنا و غواصی معرفی شدند. ضخامت شیشه از شیشه لمینت سخت شده 12 میلی متر شروع می شود. یک مهندس قبل از نصب ضخامت شیشه مورد نیاز را تعیین می کند. این شیشه به صورت بتن در می آید و نیازی به قاب بندی نیست.

دلایل انتخاب استخر شیشه ای

برای ایجاد شیشه ای زیبا برای استخر شنا که اجازه می دهد مناظر شفاف و نور طبیعی در فضا جریان داشته باشد، پنل های شیشه ای را انتخاب کنید. این پنل‌های شیشه‌ای منحصربه‌فرد، نماهایی را از داخل و خارج از استخر شما ایجاد می‌کنند و به یک ویژگی طراحی واقعاً برجسته تبدیل می‌شوند. از بیرون، طراحی نوآورانه مناظر واضح زیر آب را نشان می دهد. هنگام شنا، مناظر بی وقفه از محیط اطراف خود صحبت می کند.

دیوارهای استخر شیشه ای این فرصت را به شما می دهد که دیوارها را “قابل مشاهده” کنید، که آنها را برای فضاهای کوچک عالی می کند. دیوار شیشه ای اجازه می دهد تا نور طبیعی بیشتری به فضا وارد شود و به ظاهر بزرگتر و سبک تر به نظر برسد. دیوارهای استخر نیز برای مشاهده و به عنوان یک بیانیه طراحی شیک عالی هستند. اجازه ندهید فضاهای کوچک استایل شما را محدود کند. با دیوار استخر شیشه ای یا پنجره های شیشه ای استخر، باعث بزرگتر دیده شدن فضای خود بشوید.

آکوا از شیشه های مخصوصی استفاده می کند که در شرایط به دقت کنترل شده تولید می شود تا تنش ها و ناخالصی های نامطلوب را حذف کند. با توجه به محل قرارگیری این لعاب تخصصی، همیشه از شیشه های لمینت مقاوم استفاده می شود. این امر باعث می شود که در صورت شکستگی، شیشه در جای خود باقی بماند و آب داخل استخر حفظ شود. فرآیند تولید شیشه همچنین تضمین می کند که هر گونه شکستگی به قطعات گرد و بی ضرر تبدیل می شود تا از آسیب به سرنشینان یا ساختار اطراف جلوگیری شود.

دلایل انتخاب استخر

ویژگی ها و مزایای پنجره زیر آب

  • قوی تر: شیشه های ایمن ما از شیشه شفاف تشکیل شده است که به طور دائم لمینت شده است. نتیجه پنجره ای است که در برابر ضربه و حرارت بسیار قوی تر و مقاوم تر از شیشه های سنتی است.
  • مستحکم: در صورت بعید اگر شیشه پنجره ما شکسته شود، شکل اولیه و دید خود را حفظ می کند و پنجره را بدون لبه های تیز یا ناهموار باقی می گذارد.
  • ایمنی: شیشه سکوریت شده تقریباً 4-5 برابر قوی تر از شیشه های آنیل شده (سنتی) است و سطح ایمنی بسیار بالایی را ارائه می دهد.

انتخاب استخر شیشه ای

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟