تونل های آکواریومی شگفت انگیز

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

تونل های آکواریومی ( یا تونل کوسه، تونل آکریلیک و تونل نمایشگاه ) یک تونل زیر آبی است که از یک آکواریوم می گذرد ، معمولا با کوسه ها و آبزیان مرتبط. آنها معمولا از شیشه اکریلیک ضخیم ساخته می شوند .

بیشتر تونل‌های آکواریومی استوانه‌ای شکل هستند، اگرچه می‌توان تونل‌ها را به شکل بیضوی (برای عریض‌تر کردن آن‌ها و همچنان نزدیک‌تر نگه داشتن بالای تونل به بازدیدکنندگان) یا حتی مربع ساخت.

تونل آکواریوم اوکلاهاما

وقتی بچه ها در تعطیلات کریسمس هستند به دنبال کاری ماجراجویانه هستید؟ اگر چنین است، به آکواریوم اوکلاهما بروید و از میان تونلی پر از کوسه با برخی از خطرناک ترین کوسه های جهان که برای انسان شناخته شده است قدم بزنید. این نمایشگاه غوطه ور شما را چنان به این حیوانات جذاب نزدیک می کند که احساس می کنید می توانید دست دراز کرده و آنها را لمس کنید. آن را در زیر بررسی کنید:

آکواریوم اوکلاهاما در سال 2003 در جنکس افتتاح شد و به یکی از جاذبه های گردشگری این ایالت تبدیل شده است. بازدیدکنندگان می توانند از نمایشگاه های مختلف حیوانات، از جمله یکی از جالب ترین تونل های کوسه در کشور لذت ببرند. در واقع، این مکان بزرگترین مجموعه کوسه گاو نر در جهان است. ده تا از “خطرناک ترین کوسه های شناخته شده برای انسان” به همراه سه کوسه پرستار در مخزن و تونل آب شور 380000 گالن زندگی می کنند.

در هیچ جای دیگری نمی‌توانید به کوسه‌ها نزدیک‌تر شوید (مگر اینکه در کنار آنها شنا کنید، که ما به شدت از آن جلوگیری می‌کنیم). اگر به اندازه کافی شجاع باشید که از تونل عبور کنید، می توانید آنها را از نزدیک ببینید … با یک مانع شیشه ای قوی برای محافظت. این نمایشگاه غوطه ور به بازدیدکنندگان در هر سنی این فرصت را می دهد که از طریق تونل های زیر و در کنار برخی از زیباترین و عمیق ترین موجودات اقیانوس قدم بزنند. نمایش های هفتگی تغذیه کوسه روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 13:30 برگزار می شود.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

این جاذبه اوکلاهاما تنها نمایشگاه در کل نیمکره غربی است که در آن کوسه های گاو نر دیده می شوند. آیا می‌دانستید که آن‌ها قوی‌ترین نیروی گاز گرفتن را در بین هر گونه کوسه دارند و مسئول بخش زیادی از نیش‌های کوسه‌ها در هر سال هستند؟ آکواریوم اوکلاهما همچنین دارای بسیاری از نمایشگاه های حیوانات دیگر است که پس از تماشای کوسه ها می خواهید از آنها دیدن کنید.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

یکی از موارد مورد علاقه من جزیره لاک پشت دریایی است – یک مخزن 58000 گالنی که محل زندگی یک لاک پشت دریایی و بسیاری از دوستان ماهی دیگر است. پس از بازدید از تمام حیوانات و نمایشگاه های بزرگ، فروشگاه هدیه را بررسی کنید و چند یادگاری برای بردن به خانه بردارید.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

تونل آکواریوم نیوجرسی

مشاهده حیات دریایی از بالا همیشه جذاب است، اما اگر بتوانید چیزها را از منظر دیگری ببینید چه می‌شد؟ شاید از پایین یا حتی بهتر، تصور کنید که کاملاً توسط یک دنیای زیر آب احاطه شده اید.

تونل های آکواریومی شگفت انگیزتونل های آکواریومی شگفت انگیز

آکواریوم ماجراجویی مکان مناسبی برای طرفداران زندگی دریایی است این آکواریوم خانه 8500 گونه آبزی در حدود دو میلیون گالن آب است. . این یکی از تنها شش تأسیسات در ایالات متحده است که پنگوئن های آبی کوچک را به عنوان ساکنان دائمی دارد. آکواریوم ماجراجویی تنها آکواریوم در جهان است که اسب آبی را به نمایش می گذارد.

این آکواریوم خانه بزرگ‌ترین مجموعه کوسه‌ها در ساحل شرقی، از جمله تنها کوسه سر چکشی بزرگ در نمایشگاه در ایالات متحده است. و یکی از بهترین راه ها برای مشاهده آنها، قدم زدن در تونل کوسه است. این تونل 40 فوتی از یک مخزن 550000 گالنی عبور می کند که بیش از 20 کوسه و 200 حیوان دیگر را در خود جای داده است. اگر ترجیح می دهید به طور خطرناکی نزدیک شوید، از پل کوسه عبور کنید – طولانی ترین پل معلق طنابی V شکل در جهان. درست بر فراز قلمرو کوسه شناور است. تونل های آکواریومی شگفت انگیزتونل های آکواریومی شگفت انگیز

تونل آکواریوم نیویورک

نمایشگاه منحصر به فرد این آکواریوم در مجموع بیش از 115 گونه دریایی را با “کوسه ها، پرتوها، لاک پشت های دریایی و هزاران ماهی در حال تحصیل” که از مناظر دریایی محلی نیویورک آورده شده اند، نشان می دهد. در حالی که  اوشن واندرز: کوسه ها! در ابتدا در اوایل سال 2018 معرفی شد و در تمام طول سال به عنوان یک جاذبه برای آموزش مردم نیویورک در مورد دنیای کوسه ها، نقش مهمی که آنها ایفا می کنند و تهدیداتی که با آن روبرو هستند، باقی ماند.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

این نمایشگاه تعاملی و غوطه ور با بیش از 500000 گالن آب، شما را 9 اینچ از 18 گونه کوسه و سایر موجودات دریایی دیگر دور می کند. ورودی نمایشگاه دارای تونلی به طول 40 فوت با صخره های مرجانی پر جنب و جوش و زندگی دریایی در اطراف شما است. این فضا در مجموع 57000 فوت مربع و سه طبقه ارتفاع دارد که توسط دیواری درخشان با بیش از 30000 کاشی پیچیده شده است که با نیروی باد حرکت می کند و در نور خورشید می درخشد – حرکت و درخشش اقیانوس را منعکس می کند.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

ساختمان جدید Ocean Wonders در همان ساعات کاری باقیمانده آکواریوم، از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 9 شب در روزهای جمعه و شنبه، و از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در روزهای یکشنبه و تعطیلات باز است.

تونل های آکواریومی شگفت انگیز

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟