تاثیر آکواریوم در فنگ شویی

تاثیر آکواریوم در فنگ شویی

آکواریوم فنگ شویی یک درمان فنگ شویی زیبا و قوی برای جذب انرژی ثروت و فراوانی است. آکواریومی که درست قرار گرفته و به طور عاقلانه از آن مراقبت شود، انرژی را در هر خانه یا دفتری تقویت می کند و ثروت چی را جذب می کند. آکواریوم ها خوش شانس هستند زیرا ترکیبی هماهنگ از چندین فاکتور فنگ شویی و همچنین یک عنصر آب فنگ شویی (آب موجود در آکواریوم) را به ارمغان می آورند.

عنصر چوب فنگ شویی (چوب موجود در آکواریوم). عنصر فلزی فنگ شویی (در ساختار فولادی آکواریوم). عنصر زمین فنگ شویی (سنگ های کوچک و شن در پایین آکواریوم). عنصر آتش فنگ شویی (رنگ های روشن ماهی و همچنین نور آکواریوم). بهترین منطقه برای قرار دادن آکواریوم فنگ شویی شما در منطقه جنوب شرقی باگوا (منطقه ثروت و فراوانی فنگ شویی) و به دنبال آن منطقه شمال (شغل) یا شرق (سلامت و خانواده) است.

مطمئن شوید که شکل آکواریوم با عنصر فنگ شویی منطقه ای که آن را قرار می دهید کار می کند. به عنوان مثال: اگر آکواریوم خود را در منطقه پولی خود قرار دهید که توسط عنصر چوب اداره می شود، می توانید به دنبال آکواریوم مربع شکل (به شکل عنصر فنگ شویی زمین) یا مستطیل (شکل عنصر چوب فنگ شویی) بروید.

در فنگ شویی، اعداد همیشه مهم هستند و وقتی صحبت از ابزار محبوب فنگ شویی ماهی می شود، فرقی نمی کند. می توانید از ماهی در حوضچه کوی خارج از خانه یا در آکواریوم داخل خانه استفاده کنید. هر دو استفاده فرخنده است.

تاثیر آکواریوم در فنگ شویی

تعداد خوش شانس ماهی در آکواریوم

اکثر تمرین‌کنندگان فنگ‌شویی موافقند که عدد نه خوش‌بخت‌ترین عدد است، بنابراین جای تعجب نیست که این تعداد ماهی مورد علاقه برای تانک یا آکواریوم شما باشد. عدد نه عددی برای رفاه است که نمادی از ثروت شما با طول عمر طولانی است.

ترکیبی از نه ماهی

بهترین ترکیب نه ماهی در یک آکواریوم، هشت ماهی قرمز یا ماهی آروانا (اغلب به عنوان ماهی اژدها شناخته می شود و به دلیل اندازه رشد بیش از چهار فوت بهتر است در حوضچه کوی استفاده شود) و یک ماهی قرمز سیاه رنگ (مور سیاه) است. . با ترکیب هشت ماهی قرمز و یک ماهی سیاه، این ماهی نماد رفاه، انرژی و خوشبختی است. عدد هشت، مهم ترین عدد رونق برای تمرینات فنگ شویی است.

هدف از یک ماهی سیاه

یک ماهی قرمز سیاه از همه مهمتر است زیرا هدف آن جذب انرژی منفی است که وارد خانه شما می شود. بنابراین ماهی قرمز سیاه به نمادی از محافظت تبدیل می شود. اگر ماهی سیاه بدون هیچ دلیل شناخته شده ای مانند آب کم اکسیژن، تغذیه بیش از حد یا کمبود غذا بمیرد، اعتقاد بر این است که ماهی به دلیل جذب بدشانسی که برای شما در نظر گرفته شده بود مرده است. در واقع، بسیاری از مردم بر این باورند که اگر هر ماهی در مخزن بدون دلیل موجه بمیرد، قربانی آن این بود که شما را از بدشانسی که در راه بودید، نجات دهد.

شما می خواهید همیشه یک ماهی مرده را فوراً از مخزن خارج کرده و در اسرع وقت آن را تعویض کنید. بسیاری از تمرین‌کنندگان فنگ شویی وجود دارند که ماهی‌های مرده خود را به خوبی دفن می‌کنند و برای آنها دعا یا مانترا می‌خوانند. این دانش عمومی است که ماهی سیاه بیشتر از ماهی قرمز می میرند. برخی توضیحات بیولوژیکی وجود دارد، از جمله اینکه مورچه بینایی ضعیف تری دارد و نمی تواند به طور منصفانه برای غذا رقابت کند.

تعداد ماهی بر اساس نماد

طبق اصول فنگ شویی، اعداد نقش مهمی در کاربرد فنگ شویی دارند. این نقش ها عبارتند از:

  • معنای نمادین اعداد بر اساس نحوه صدای آنها هنگام صحبت به زبان چینی
  • معنی عدد با استفاده از تعبیر مدرسه ستاره پرنده فنگ شویی

در حالی که این دو جنبه بسیار مهم استفاده از اعداد در فنگ شویی هستند، انتخاب تعداد ماهی برای استفاده در آکواریوم یک روش معمول نیست. بر اساس نمادهای مرتبط با اعداد، می توانید هر یک از تعداد ماهی های زیر را در یک آکواریوم داشته باشید تا انرژی های مربوط به هر عدد را جذب کنید:

  • یک: شروع های جدید
  • سه: رشد و توسعه
  • شش: راهنما شانس
  • هشتم: پول و فراوانی
  • نه: عمر طولانی، خوش شانس ترین شماره در نظر گرفته شده است
  • هر مضرب سه (333، 888 و غیره): شانس عدد را سه برابر می کند

تاثیر آکواریوم در فنگ شویی

یک آکواریوم فرخنده ایجاد کنید

طبق اصول فنگ شویی، افزودن آکواریوم به خانه یا محل کار شما یک راه عالی برای جذب چی های فرخنده به فضای شما است، به خصوص برای خوش شانسی، فراوانی و رفاه. بسیار مهم است که یک آکواریوم فنگ شویی:

  • همیشه تمیز است
  • دارای آب اکسیژنه در گردش
  • به درستی نگهداری می شود
  • محیط جالبی برای ماهی دارد
  • دارای تعادل پنج عنصر فنگ شویی: آب، چوب، آتش، خاک و فلز. عناصر می توانند نمادین باشند
  • پر از ماهی های شادی است که در یک مخزن تمیز زندگی می کنند که به درستی تغذیه می شوند، سالم هستند و انرژی مثبت را به گردش در می آورند

مهمترین قانون برای یک آکواریوم تمیز نگه داشتن آب است. اگر آب راکد یا کثیف شود، ماهی سالم و خوشحال نخواهد شد. این نوع آکواریوم نامرتب انرژی منفی (شا چی) را جذب می کند که می تواند بر تمام زمینه های زندگی شما به ویژه بخش ثروت شما تأثیر بگذارد.

اهمیت قرارگیری مناسب

علاوه بر انتخاب تعداد ماهی برای نگهداری در آکواریوم فنگ شویی، قرار دادن مناسب مخزن ماهی بسیار مهم است. هدف آکواریوم افزودن یا فعال کردن انرژی یانگ است و این کار توسط ماهی ها با شنای مداوم انجام می شود. آب انرژی یانگ است، اما حرکت آب است که انرژی یانگ را ایجاد می کند. به طور کلی، بهترین منطقه برای قرار دادن مخزن ماهی برای فعال کردن رفاه و ثروت، بخش جنوب شرقی خانه شما است.

مخزن ماهی هرگز نباید در اتاق خواب، آشپزخانه و یا در مرکز خانه قرار گیرد. اتاق خواب و آشپزخانه هر دو ناحیه یین (منفعل) هستند و مخزن ماهی بسیار یانگ (تهاجمی) است. از آنجایی که اتاق خواب اتاقی برای استراحت است، قرار دادن یک مخزن ماهی در آنجا انرژی یانگ زیادی را از شنای ماهی در اطراف مخزن ایجاد می کند. این باعث خواب بسیار بی قرار می شود.

قرار دادن مخزن در آشپزخانه همچنین انرژی یانگ چی را بیش از حد تحریک می کند و باعث می شود شما بیش از حد غذا بخورید. مرکز خانه مکان مناسبی برای تانکر ماهی نیست، زیرا طبق کتاب تغییرات، آب در وسط خانه به این معنی است که مشکلات و سختی های زیادی خواهید داشت.

تصمیم گیری در مورد تعداد ماهی

تعداد شانس ماهی های فنگ شویی در یک مخزن یا آکواریوم بسته به نمودار ستاره پرنده شخصی شما و البته اندازه مخزن ماهی متفاوت است. ساده ترین قانون داشتن هشت ماهی قرمز و یک ماهی قرمز سیاه است.

تاثیر آکواریوم در فنگ شویی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟