بزرگترین آکواریوم های عمومی

بزرگترین آکواریوم های عمومی

در حالی که شنا کردن با کوسه ها ممکن است لذت بخش ترین تجربه نباشد، به اشتراک گذاشتن اکوسیستم آنها کاملا شگفت انگیز است. باغ وحش ها و آکواریوم های زیر آب در سراسر جهان این امکان را به شما می دهند! و این فقط کوسه نیست. آکواریوم های پیاده روی به شما امکان می دهند قلمرو زیر سطح دریا و موجودات دریایی مرموز را که در آن زندگی می کنند تجربه کنید.

برای یک تجربه یک عمر آماده اید؟ در اینجا همه باغ وحش ها و آکواریوم های زیر آب وجود دارد که می توانید در سراسر جهان پیدا کنید.

آکواریوم ها و باغ وحش های زیر آب در آسیا و آفریقا

آکواریوم اتاق های گمشده، امارات متحده عربی

آکواریوم Lost Chambers بخشی از آتلانتیس، استراحتگاه نخل در دبی است. این آکواریوم با تم آتلانتیس، حدود 65000 حیوان دریایی را در خود جای داده است که به شما نگاهی بی نظیر به اکوسیستم زیر آب تالاب سفیر می دهد. این آکواریوم غواصی، پشت صحنه و دیدار با دلفین ها را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

محل اقامت شما برای سفر به دبی باید با در نظر گرفتن نزدیکی انتخاب شود. به این ترتیب می توانید از روز خود در آکواریوم Lost Chambers نهایت استفاده را ببرید و بعد از یک روز هیجان انگیز در آکواریوم به تخت خود نزدیک شوید!

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی، امارات متحده عربی

آکواریوم دبی بیش از 140 گونه دریایی از جمله هامورهای غول پیکر و کوسه ببرهای شنی را در خود جای داده است. مخزن 10 میلیون لیتری از بیوم بیوم اقیانوس تقلید می کند. در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، می‌توانید اکوسیستم دریایی را از طریق تورهای پیاده‌روی و قایق‌سواری تجربه کنید. همچنین می‌توانید در مخزن آکواریوم شیرجه بزنید و آب‌ها را با ماهی‌ها، کوسه‌های پلنگی، کوسه‌های صخره‌ای و دیگر گونه‌ها به اشتراک بگذارید.

بزرگترین آکواریوم های عمومی

آکواریوم اوکیناوا چورومی، ژاپن

این آکواریوم صخره های مرجانی و حیات وحش بومی دریای اوکیناوا را نمایش می دهد. آکواریوم اوکیناوا چورائومی دارای سه مخزن است – مخزن دریای مرجانی، تانک دریای کوروشیو و تانک دریای عمیق.

آکواریوم اوزاکا کایوکان، ژاپن

یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان، آکواریوم اوزاکا کاییوکان، دارای 15 مخزن مختلف با بیش از 600 گونه جانوری بومی اکوسیستم های آبی در اقیانوس آرام است.

آکواریوم دریا، سنگاپور

آکواریوم SEA در جزیره سنتوزا سنگاپور، میزبان بیش از 1000 گونه از کوسه گرفته تا قورباغه های سمی و صخره های مرجانی است. این آکواریوم همچنین مجموعه ای از فعالیت های تعاملی و آموزشی را برای کودکان ارائه می دهد.

AQUA PLANET JEJU، کره جنوبی

Aqua Planet Jeju یک آکواریوم کاملاً غوطه ور است که بازدیدکنندگان می توانند مستقیماً به داخل مخزن بپرند و در کنار موجودات دریایی بومی در دریای ججو شنا کنند. این آکواریوم دارای حیات دریایی از پنج اقیانوس مختلف است!

سی لایف بانکوک، تایلند

سی لایف بانکوک بزرگترین آکواریوم در آسیای جنوب شرقی است. پیاده روی کوسه و تونل اقیانوس تنها چند نمایشگاه در آکواریومی هستند که میزبان هزاران گونه حیات دریایی است.

دنیای دریایی تحت تعقیب، آفریقای جنوبی

uShaka Marine World یک پارک موضوعی آبی بزرگ در دوربان، آفریقای جنوبی است. علاوه بر آکواریوم کشتی شکسته، وسایل سواری، استخرها و رستوران هایی نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

آکواریوم در اروپا

NAUSICAA، فرانسه

Nausicaa بزرگترین آکواریوم اروپا است. نمایشگاه های آن شامل مناطق اقیانوس آرام، مدیترانه و دریای شمال و غیره است.

آکواریوم جنوا، ایتالیا

آکواریوم جنوا بزرگترین آکواریوم ایتالیاست. 600 گونه دریایی در بیش از 70 نمایشگاه پراکنده شده است.

اقیانوس شناسی والنسیا، اسپانیا

Oceanografic در مجتمع هنری و علوم بصری خیره کننده در والنسیا واقع شده است و بزرگترین تونل زیر آب اروپا را در خود جای داده است.

L’AQUARIUM بارسلونا، اسپانیا

بیش از 11000 حیوان دریایی در L’Aquarium Barcelona زندگی می کنند. اگر به صورت حضوری بازدید می کنید، حتما از پیاده روی 80 متری در اقیانوس اطلس آکواریوم لذت ببرید.

ژرف، انگلستان

تقریباً 5000 حیوان دریایی در هر زمان معین در The Deep زندگی می کنند. این سازمان توسط یک موسسه خیریه آموزشی که به حفاظت از دریا اختصاص دارد، اداره می شود.

بزرگترین آکواریوم های عمومی

آکواریوم سیاره آبی، انگلستان

آکواریوم Blue Planet بزرگترین آکواریوم بریتانیا بود که بیش از 20 سال پیش افتتاح شد. چندین نمایشگاه زیبا و فریبنده از جمله تونل کوسه زیر آب دارد.

لیسبون سیساید، پرتغال 

Oceanarium لیسبون یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده اروپا است که نمایشگاهی از جنگل های زیر آب نیز دارد.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟