ایمنی پله های شیشه ای

ایمنی پله های شیشه ای

برای خانه خود یا محل کارتان پله های شیشه ای را در نظر گرفتید؟ در اینجا چند چیز وجود دارد که باید بدانید. این روزها، صاحبان خانه های بیشتری از شیشه در طرح های راه پله خود استفاده می کنند تا به ملک خود روح تازه ای ببخشند. صرف نظر از سبک دکوراسیون خاص خانه شما، نرده شیشه ای مطمئناً مناسب است و هر فضایی را بزرگتر و روشن تر می کند.

متأسفانه، بسیاری از مردم هنگام طراحی نرده خود، معمولاً به این دلیل که نگران ایمنی هستند، در مورد شیشه تصمیم می گیرند. ما پله‌های شیشه‌ای بسیاری را در زمان خود طراحی و تولید کرده‌ایم و در زمینه خود متخصص مطلق هستیم، بنابراین می‌دانیم که پله‌های شیشه‌ای چقدر می‌توانند ایمن باشند. در این بلاگ، مزایای ایمنی راه پله های شیشه ای و اینکه چرا باید برای خانه خود انتخاب کنید را بررسی می کنیم.

ایمنی پله های شیشه ای

آیا پله های شیشه ای ایمن هستند؟

کاملا! نرده های حرفه ای تولید، نصب شده و مطابق با قوانین فوق العاده ایمن هستند. پله‌های شیشه‌ای ما با پانل‌های شیشه ایمنی ساخته شده‌اند که از شیشه‌های سخت‌شده و چند لایه ساخته شده‌اند – که بسیار قوی‌تر از شیشه‌های معمولی و روزمره است. برای آرامش بیشتر، هر پانل شیشه ای مورد استفاده در طرح های راه پله ما با چیزی به نام “Kitemark” مشخص می شود.

Kitemark نمادی از کیفیت است که برای اولین بار در سال 1903 برای کمک به شناسایی راه حل های لعاب که در اوج ایمنی و قابلیت اطمینان بودند و امروزه یکی از قدیمی ترین علائم کیفیت محصول باقی مانده اند، تاسیس شد.

ایمنی در خط مقدم کاری است که ما انجام می دهیم، به همین دلیل است که تمام قطعات راه پله شیشه ای ما دارای Kitemarked هستند، به این معنی که شما می توانید اطمینان کامل داشته باشید که محصولات ما با تمام استانداردهای ایمنی و الزامات مطابقت دارند.

ایمنی پله های شیشه ای

مزایای ایمنی راه پله شیشه ای چیست؟

در بسیاری از موارد، یک راه پله شیشه ای می تواند یکی از ایمن ترین گزینه ها برای خانه شما باشد. در اینجا فقط چند مورد از مزایا ذکر شده است:

  • آنها بسیار بادوام و طولانی مدت هستند

شیشه یک ماده بسیار مقاوم است که در طول زمان تخریب نمی شود. در حالی که سایر مواد ممکن است پوسیده یا زنگ بزنند، شیشه در طول عمر خود ثابت می ماند و برای سال های آینده به خانه شما خدمت می کند. همچنین در برابر هر ضربه ای بسیار مقاوم است و آسیب ساختاری عمده ای متحمل نمی شود.

  • آنها برای کودکان و حیوانات خانگی بی ضرر هستند

چه پدر و مادر باشید و چه صاحب حیوان خانگی، قطعاً با لغزش ها و زمین خوردن های مکرر غریبه نخواهید بود. نرده‌های چوبی یا فلزی خطر بزرگی برای اندام‌های کوچک مشتاق ایجاد می‌کنند، اما نرده‌های شیشه‌ای با شکاف‌هایی بسیار کوچک طراحی شده‌اند که نمی‌توانند از میان آن‌ها بیفتند. در حالی که این امر ایمنی را افزایش می دهد، به این معنی نیست که هیچ عنصر بصری به خطر افتاده است.

  • آنها شفاف هستند

ما فقط با این یکی چیزهای بدیهی را بیان نمی کنیم. در حالی که یک ویژگی بصری مهم است، شفافیت شیشه نیز یک ویژگی ایمنی بالقوه حیاتی است، زیرا امکان دید و قضاوت بهتر در مورد ارتفاع را فراهم می کند.

آیا پله های شیشه ای محکم هستند؟

از آنجایی که به راحتی خراش، تراشه یا فرورفتگی ندارد، یکی از بادوام ترین گزینه های موجود در بازار برای راه پله های مرکزی است. یک راه پله شیشه ای نیز گزینه ای عالی برای فضاهای کوچکتر است زیرا پله های شفاف به طور طبیعی نور بیشتری را وارد می کنند و اتاق شما را بزرگتر و بلندتر نشان می دهد.

به عنوان یک طراح متخصص و سازنده پله های شیشه ای، تیم های متعهد ما در اینجا به طور مداوم در تلاش هستند تا بالاترین کیفیت را به مشتریان خود در ایران ارائه دهند.

ایمنی پله های شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟