استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

شما نمی توانید یک استخر در ناحیه شهری در آتن پیدا کنید جایی که شدت گرما در تابستان آزار دهنده است، اما افرادی که می توانند از هتل های لوکس برخوردار باشند انتخاب زیادی از استخرهای شنا زیبا را دارند و دو استخر که در میان لیست 10 استخر برتر جهان قرار دارد در یونان واقع شده است.

هر دوی آن ها در مقابل آبهای آبی دریای اژه و یا قله های برفی سوئیس هستند؛ این هتل ها یک چیز مشترک دارند: استخر ها اثبات میکنند که گاهی اوقات خلقت انسان می تواند با زیبایی طبیعت رقابت کند.

کاتیکیز- اویا، سانتورینی

استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

هتل لوکس کاتیکیز در اویا، جزیره سانتورینی در دریای اژه واقع شده است. آن شبیه آمفی تئاتر ساخته شده است و به بازدید کننده این حس را منتقل میکند که او می تواند آسمان آبی، دریای آبی و آتشفشان با ابهت را لمس کند که درست در مقابلش ایستاده است.

27 اتاق هتل، از سنگ ساخته شده، دارای چشم انداز با شکوه است و یک نسیم خنک از آنجا عبور می کند. رنگ سفید، نور فراوان و مبلمان چوبی، عناصر اصلی است که هتل لوکس Katikies آن را ارائه می دهد.

استخر بی نهایت به نظر می رسد مانند یک گسترش طبیعی از دریا و ایده آل برای بازدید کنندگانی که می خواهند از غروب خورشید سانتورینی قبل از غواصی در آب های آبی دریای اژه لذت ببرند. هر چند که در حدود 7000 یورو (10،000 دلار) باید برای یک شب پرداخت کنید، اما قطعا ارزش آن را دارد.

هتل Katikies در اویا سانتورینی به دلیل تجملات پیشرو، خدمات بی نظیر، فضای گرم و حس عاشقانه که به طور منحصر به فردی در یک محیط استثنایی و محیط طبیعی در اویا سانتورینی ترکیب شده است، مشهور است و مهمانان خود را به تجربه لحظاتی از تجمل خالص دعوت می کند.استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

کاوو تاگو، میکونوس

هتل کاوو تاگو، یک هتل پنج ستاره در جزیره میکونوس یونان است، که مسافران را با ظرافت داخلی سفید و فضای لوکس مبهوت می کند. هنگامی که بر روی عرشه استخر قرار بگیرید، برای بازدیدکنندگان این توهم را ایجاد میکند که استخر و خط افق با هم یکی شده اند.

استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

مسافران می توانند با گوش دادن به موسیقی که پخش میشود به آرامش برسند، در حالی که جلوه های نورانی فضای شگفت انگیزی را ایجاد می کنند. در بار استخر، می توانید از کوکتل های خوشمزه لذت ببرید و به تحسین ماهی های نادر در آکواریوم بپردازید.

معماری و رنگ هتل نشان دهنده سبک سنتی جزیره است. نرخ ها در اینجا از 470 یورو (600 دلار) برای یک شب شروع می شود.

زیبایی جلوی چشمان شما آشکار می شود. Cavo Tagoo یک هتل مجلل منحصر به فرد در نزدیکی شهر میکونوس است که در یک صخره طبیعی چشمگیر ساخته شده است. Cavo Tagoo با زیبایی‌شناسی شیک پابرهنه، معماری متمایز، خدمات همه‌جانبه و احترام به عناصر سنتی، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مهمانان خود به نمایش می‌گذارد.

استخر یونانی در فهرست بهترین های جهان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟