استخر هیجان انگیز هتل جول

استخر هیجان انگیز هتل جول

Joule در قلب منطقه تجاری دالاس واقع شده است، هتلی مجلل که در یک ساختمان تاریخی نئوگوتیک قدیمی دهه ۱۹۲۰ قرار دارد. همه 161 اتاق، از جمله چهار پنت هاوس، با وسایل مدرن، ملحفه های مجلل و غیره تزئین شده اند. از «دمی جول»، یک مکان فرار شهری کوچک، تا «سوئیت تراس» با بالکن 60 فوت مربعی، فضایی عالی برای هر مسافری که به جول(یا ژول) می‌آید، وجود دارد. این هتل که مملو از موزاییک‌ها و آثار هنری دیگر است، به خاطر استخر طبقه دهم خود که 8 فوت بالای سطح زمین است، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

هتل جول در دالاس دارای یک استخر روی پشت بام است که منحصربه‌فرد است و همه می‌خواهند در آن شنا کنند. برای شنا ر این استخر شگفت انگیز حتما باید اتاق رزرو شود. ساختمان هتل تاریخچه جالبی دارد، در اصل بانک ملی دالاس بود و مملو از آثار هنری ارزشمند برای موزه است، اما استخر فوق العاده مدرن است.

این استخر خود یک معجزه سازه ای است که از طبقه دهم بیرون می آید. برجستگی هشت فوتی که به خیابان اصلی دالاس می رسد، دارای یک دیوار شیشه ای در انتها است و مناظر سوزن سوزن از بالا تا خیابان پایین برای حمله به آکروفوبیا کافی است.

استخر هیجان انگیز هتل جول

فضای زیبای هتل بازسازی شده ژول با استخر اکریلیک مهندسی شده RPT تکمیل می شود که از خط سقف امتداد دارد. بازسازی نمای نئوگوتیک که به دهه 1920 برمی گردد شامل اضافه شدن یک استخر شنا بر روی سقف بود که چندین فوت فراتر از لبه ساختمان بیرون زده است.

برای برجسته کردن خلاء و آرامش در ارتفاع 8 طبقه، یک پانل اکریلیک شفاف RPT نصب شد تا به عنوان لبه استخری که بر روی ساختمان آویزان است، عمل کند. این استخر توجه همه  را به هتل جلب کرده است، در صورتی که به هیچ دلیل دیگری جز استخری که بالای یک خیابان،  8 طبقه بالای زمین آویزان شده است مطمئناً توجه را جلب می کند.

این هتل دارای یک مجموعه هنری گسترده است، از جمله آثار اندی وارهول. یک سالن استراحت محبوب در طبقه پایین وجود دارد و دیوارهای حمام از شیشه مات ساخته شده است، بنابراین این هتل ممکن است بهترین انتخاب نباشد، اما همه می توانند از استخر کنسولی که بر فراز خیابان اصلی بیرون آمده است لذت ببرند.

در حالی که استخر شنا در ابتدا برای تمرینات ورزشی ایجاد شده بود، همچنین به فضایی برای استراحت و بازی تبدیل شده است. هتل ها انواع استخرها را ارائه می دهند، از بینهایت گرفته تا حس غوطه ور شدن با استخر شیشه ای، تا مناسب برای کودکان، و برخی از هتل ها حتی با عوامل ترس یک قدم فراتر می روند. از آب‌های قرمز مانند خون گرفته تا سازه‌های معلق، این استخرهای هتل از هیجان انگیز ترین استخرهای دنیا به شمار می رود.

اگر ارتفاع آن باعث حرکت خون شما می شود، ممکن است بخواهید از یک استخر روی پشت بام یا ارتفاع دیدن کنید. یا می‌توانید با استخری روی پشت‌بام، یک قدم جلوتر بروید. این استخر در دالاس در ژول است، به مهمانان این احساس را القا میکند که گویی در بالای شهر شناور هستند. البته همینطور هم هست.

استخر هیجان انگیز هتل جول

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی و به خصوص هتل ها یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز قابل اجرا هست و  دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر هیجان انگیز هتل جول

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟