استخر های شگفت انگیز یونان

استخر های شگفت انگیز یونان

دلایل زیادی برای انتخاب یونان به عنوان مقصد برتر گردشگری و اقامت، وجود دارد. این کشور مهد و زادگاه دموکراسی، المپیک، و میزبان اسطوره های زیبای خدایان، الهه ها، و قهرمانان می باشد. در گوشه و کنار یونان آثار تاریخی و باقیمانده های باستانی بیشماری برای کاوش و بازدید وجود دارد، بسیاری از این بنا های تاریخی قدمتی هزار ساله دارند.

استخر های اینفینیتی و زیبا در هتل های این کشور زیبا شما را ترغیب به سفر میکند. یونان مردمی شاد و خون گرم دارد، فرهنگ و سنت آشپزی این مردم کنار هم شرایطی عالی برای زندگی و اقامت را فراهم می کند.

چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و جزایر فوق العاده باشکوه و تماشایی مانند سانتورینی، میکونوس و کرت، یونان را به یکی از برترین و محبوب ترین مقصد های گردشگری در سرتاسر جهان تبدیل کرده است.

هتل های بسیار زیادی برای انتخاب در یونان وجود دارد، واستخر های بی نظیر، گزینه های مناسبی برای افراد یا خانواده ها فراهم شده است،

گردشگران می توانند هتلی متناسب با سلیقه و بودجه، اکوتوریسم یا بومگردی و خدمات لوکس با کیفیت بسیار بالا را انتخاب نمایند. می توانید در استخر بی نهایت شنا کرده و لذت ببرید.

مبلمان و تزئینات در هتل و استخر های مدرن

مبلمان و تزئینات هتل ها متفاوت بوده و طرح های ساده و بی نظیر، باستانی تا شیک و آراسته و فوق مدرن را می توانید در دکوراسیون هتل ها مشاهده کنید. مکان هتل ها نیز یکسان نبوده و در صورتی که اقامت در مناطق دورافتاده و قدیمی یونان را ترجیح دهید، می توانید گزینه های مناسبی بیابید. در یونان تمام امکانات مورد نیاز گردشگران برآورده می شود و می توانید در نواحی باستانی یونان و یا در بخش های شهری با ماجراجویی های متفاوتی روبرو شوید.

هتل سوئیت آسترا در سانتورینی (Astra Suites, Santorini)

این اقامتگاه تفریحی ساحلی در صخره های ساحلی سانتورینی واقع شده است و با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی، شبیه یک روستای سیکلادیک می باشد. هتل سوئیت آسترا سانتورینی چشم اندازی فوق العاده زیبا از دهانه آتشفشان در دریای آبی اژه را به نمایش گذاشته است.

هتل سوئیت آسترا پیوسته به عنوان یکی از 25 هتل معروف جهان انتخاب شده و مورد تمجید و ستایش قرار می گیرد و سوئیت های بسیار لوکس هتل خدماتی همچون استخر های گرم خصوصی در اختیار مسافران قرار می دهند.

این هتل 5 ستاره در نزدیکی شهر کوچک ایمرویگلی قرار دارد و بخاطر ازدحام و شلوغی کم در این ناحیه، گردشگران به راحتی می توانند با فرهنگ این سرزمین آشنا شوند و به کاوش طبیعت بپردازند. این هتل مناسب افرادی می باشد که به دنبال تجربه لحظات رمانتیک در کنار امنیت و حفظ حریم خصوصی همراه با فرصت های ماجراجویی می باشند. هنگام اقامت در این هتل می توانید براحتی از جاذبه های گردشگری معروف و موزه های سانتورینی دیدن کنید.

استخر های شگفت انگیز یونان

هتل میستیک سانتورینی (Mystique Santorini)

هتل پنج ستاره میستیک سانتورینی، در روی تپه های منطقه ی اویا واقع شده است و انواع خدمات لاکچری و لوکس را به مهمان ها ارائه می دهد. ورزش هایی در فضای باز همچون، اسب سواری و اسکوبا، شنا در استخر های بزرگ و خدمات اسپا و زیبایی به سبک آسیایی و اروپایی تنها بخش کوچکی از خدمات این هتل لوکس در ناحیه ی میستیک سانتورینی به شمار می روند.

مسافرانی که خدمات لوکس تر و مجلل تری نیاز دارند می توانند درخواست خدمات نمایند و برای نمونه پیشخدمت خصوصی دریافت کنند، و از خدمات حمل و نقل هلی کوپتر خصوصی از فرودگاه تا هتل استفاده نمایند. اتاق های هتل شامل سوئیت ها و ویلا هایی می باشد که همگی دارای امکانات لوکس بوده و مجهز به خدمات جکوزی می باشند، همچنین بسیاری از خدمات لاکچری دیگر در این ویلا ها ارائه می شود.

استخر های شگفت انگیز یونان

Bill & Coo Suites And Lounge, Mykonos

این هتل بوتیک٬ چند مایل با شهر Mykonos فاصله دارد و ۲۴ سوئیت لوکس با یک استخر بی پایان در ساحل Megali Armos دارد.

اسم آن از عبارت عامیانه ی«to bill and coo» گرفته شده است که به معنی نوازش نجوا است و در اینجا چند معنی دارد که می تواند به معنی این باشد که برای زوج ها مکانی مناسب است و هر گوشه از این اقامتگاه از اتاق ها گرفته تا آب گرم و رستوران مهیج مدیترانه ای اش٬ به گونه ای طراحی شده است که باعث می شود مهمان ها احساس کنند به آن ها اهمیت داده می شود.

استخرهای شگفت انگیز یونان

هتل ساحلی میکونوس گرند (Mykonos Grand Hotel)

معماری کلاسیک یونانی همراه با طراحی لوکس و مدرن را می توانید در این هتل پنج ستاره ساحلی مشاهده کنید. هتل ساحلی میکونوس گرند، در ساحل آییوس یانیس (Aiyos Yannis)، در خارج از شهر میکونوس واقع شده است.

اتاق های هتل از اندازه و خدمات معمولی تا سوئیت های بی نهایت لوکس و مجلل طبقه بندی می شوند. چندین رستوران در محوطه ی هتل وجود دارد که مسافران به راحتی می توانند انتخاب کرده و یا نهارخوری شخصی، در ساحل، باربیکیو یا پیک نیک سفارش دهند. خدمات ورزشی و تندرستی، خدمات کلاس های زیبایی، اسپا و تناسب اندام نیز در این هتل ارائه می گردد.

استخر های شگفت انگیز یونان

هتل آنمی در جزیره فولگاندروس (Anemi, Folegandros)

هتل آنمی از چندین ساختمان سفید رنگ تشکیل شده است که در امتداد خط ساحلی سنگی خاکستری رنگ در جزیره فولگاندروس واقع شده است. در طراحی مدرن و براق این ساختمان ها از سنگ های جزیره برای ایجاد نمایی تمیز و زیبایی طبیعی، استفاده شده است.

سبک و خدمات هتل خانواده محور می باشد و خدمات برنامه های کودکان، سینمای کودک و همچنین استخر کودکان نیز در این هتل ارائه می شود. خدمات دیگری همچون تهیه بالش های مخصوص برای جلوگیری از ناراحتی های گردنی و کمری برای مسافرانی که نیاز به کمک های ویژه دارند، ارائه می شود.

استخر های شگفت انگیز شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟