استخر لاکچری در ویلای رویایی ساحلی

استخر لاکچری در ویلای رویایی ساحلی

Perfectly Beach Villas، یک خانه ویلایی دو ویلای منحصر به فرد در روستای ماهیگیری آرام در ساحل غربی بالی در ساحل غربی بالی است. دو ویلا را می توان به طور جداگانه اجاره کرد یکی با پنج اتاق‌خواب و یکی دیگر با شش اتاق‌خواب برای تعطیلات خانوادگی یا گردهمایی گروهی، یا آن‌ها را می توان به عنوان یک ویژگی ۱۱ اتاق‌خواب مرتبط با هم اجاره کرد که می‌تواند تا ۲۰ بزرگ‌سال و چهار کودک.

استخر لاکچری 

با دو ویلا stunning برای انتخاب از at ساحل Seseh، شما وقتی به محل اقامت می‌رسد برای انتخاب ضایع می‌شوید. هر دو هتل ۵ خوابه Seseh بیچ و ویلای ساحلی bedroom Beach II طراحی معاصر، باغ‌های وسیع، استخرهای شنا خصوصی و کارکنان ویلای اختصاصی را به خود می‌بالد. در سراسر، خطوط سفید تمیز و تماس استوایی مانند چوب و سنگ طبیعی و همچنین پنجره‌های بزرگ و درهایی که مناظر سرسبزی و اقیانوس را ارائه می‌دهند، پیدا خواهید کرد. ویلاهای al و مناطق relaxation که برای میزبانی parties، غذاهای دریایی، و کوکتل و پیش‌غذا مورد استفاده در کنار دریا ایده‌آل هستند.

استخر لاکچری 

ساختمان

ویلای ساحلی “Villa بیچ یک ساختمان دو طبقه با شکل C است که به یک چمن‌زار وسیع با استخری که اقیانوس آن رو به رو است، باز می‌شود. در طبقه همکف یک اتاق نشیمن با تهویه مطبوع و اتاق ناهارخوری با دره‌ای شیشه‌ای سقف تا سقف وجود دارد که به باغ باز می‌شود. این سه اتاق‌خواب مهمان در کف زمین قرار دارند و terraces زیبا و حمام ensuite با حمام bathtubs و حمام در فضای باز دارند. The اصلی در طبقه بالایی قرار دارند و balconies breezy دارند که مشرف به دریا و حمام ensuite با هوای آزاد و بارانی هستند. حمام‌های اصلی نیز درهایی دارند که به ایوانی با beanbags و کاناپه‌های rooftop منتهی می‌شوند.
استخر لاکچری 

ویلای ساحلی

این استخر ۱۶.۵ متر در مرکز اصلی ویلای ساحلی ویلا I قرار دارد با مجسمه‌های برجسته fire که در شب روشن می‌شوند و صندلی‌های چوبی آن با آفتاب و چترهای خورشیدی راحت هستند. در یک طرف استخر یک سالن استراحت وجود دارد که روی همه طرف باز است و با کاناپه‌های نرم، فانوس‌های زنگ، و یک تلویزیون ماهواره‌ای تزیین شده‌است. در طرف دیگر یک غرفه dining طرفه با جدولی برای ۱۲، پنکه سقفی cooling، و دو دستشویی مهمان وجود دارد.
استخر لاکچری 
ویلای ساحلی Seseh ۲، شش اتاق‌خواب را به دو طبقه تقسیم می‌کند. در طبقه همکف یک اتاق نشیمن زیبا با دو قسمت نشسته وجود دارد، کسی که روبروی یک تلویزیون ۶۵ اینچی و دیگری در مقابل یک نوار شیک قرار دارد.
استخر لاکچری 
این سطح شامل یک اتاق غذا خوری ظریف با یک میز برای ۱۴، یک اتاق‌خواب مهمان با یک تراس باغ و حمام ensuite با حمام در فضای باز، و یک اتاق بچه با چهار تخت‌خواب تخت و یک حمام ensuite است. در سطح بالاتر، اتاق‌های اصلی را با balconies و حمام‌ها با tubs آزاد و همچنین دو اتاق‌خواب مهمان که یک بالکن اختصاصی را به اشتراک می‌گذارند، پیدا خواهید کرد.
استخر لاکچری 

زندگی بیرونی

زندگی بیرونی یکی از مهم‌ترین آن‌ها به “Seseh بیچ (Seseh بیچ ۲)است. افراد کوچک بازی را بر روی چمن‌های سبز نرم دوست خواهند داشت، در حالی که بزرگسالان می‌توانند از the سالم و راحت روی عرشه استخر در کنار استخر ۱۴ متر لذت ببرند. همچنین یک بسته poolside با بالش‌های بزرگ و یک فضای غذاخوری al با یک میز برای ۱۲ وجود دارد. برای رویداده‌ای خاص، کارکنان ویلایی می‌توانند به شما کمک کنند تا همه چیز را از غذا تهیه کنید تا اجرای رقص و مراسم رقص را در باغ که مشرف به اقیانوس است، ترتیب دهید.
استخر لاکچری 
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟