استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن

استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.

ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید. بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.

استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ویلا

کلمه layar به معنای بادبان در اندونزی است و باعث ایجاد یک نام مستعار برای جدیدترین villas و چشمه‌های آب‌گرم Seminyak می‌شود. این نام به پشت‌بام‌های متقارن و نامتقارن در اینجا اشاره می‌کند که شیب یک زاویه را نشان می‌دهد و به طور قابل‌توجهی به زمین سقوط می‌کند و باعث می‌شود که بادبان‌های کشتی سنتی اندونزی را تحریک کند.

این معماری tropical شیک در بهترین و یک محدوده آرام در میان برخی از بهترین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و میله‌ها است. هر یک از ویلاهای بزرگ و دور افتاده خصوصی دارای محیط و شخصیت خاص خود هستند و می‌توانند با singles، زوج‌ها، خانواده‌ها یا گروه‌ها با ویلاهای مجللی با ۱، ۲، ۳ و ۴، ویلاهای تجملی و ۴ خوابه را در خود جای دهند.

استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن

علی‌رغم داشتن ۲۳ ویلا قابل‌توجه، ویلاس Layar و اسپا هنوز هم احساس باز بودن و فضا را ایجاد می‌کنند، چون ویلاهای اطراف یک پهنه وسیع پوشیده از چمن پر از درختان پر گل پخش می‌شوند، و محیط بالا می‌رود، که باعث می‌شود به نظر برسد که دیواره‌ای حیاط وجود ندارند. ویلاهای خود را با حفظ حریم خصوصی در ذهن و ویژگی مکان‌های زیبای باغ، فضاهای باز باز، استخرهای زیبا، فضای داخلی مدرن و امکانات رفاهی لوکس بنا کردند. اگر چه شما هر چیزی را که نیاز دارید در پناه‌گاه رومانتیک خود و یا محل اقامت چند جداره و جادار بسازید، پرسنل در اینجا همیشه در دسترس هستند تا خدمات پنج ستاره را در صورتی که میل دارید، تامین کنید.

استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن

دو ویلای دو خوابه دارای چندین سطح هستند که فضای زیادی برای اجتماعی شدن و همچنین گوشه‌های دنج برای صلح و حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهند. خانه‌های دو جداره و نواحی غذاخوری دارای دیواره‌ای منحنی، پشت‌بام‌های مرتفع بالا و کف مرمر هستند که از باغ‌های شاداب تا لبه استخرهای شنای خصوصی امتداد دارند. به نظر می‌رسد که اتاق‌های رسانه‌ها در بالای مناطق زندگی باز برنامه قرار دارند، و the و مجموعه‌های مهمان در مناطق زندگی پایین‌تر قرار دارند. هر کدام از این اتاق‌خواب‌ها با حمام، حمام و باغ‌های خصوصی کوچک دارای حمام و حمام با اندازه کافی هستند.

استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن
در قلب دو ویلای دو خوابه Layar یک منطقه زنده با نور قرار دارد که به صورت جداگانه با سقف زاویه‌دار و دیواره‌ای منحنی تعریف می‌شود. نیمکت‌های زیبا، صندلی‌ها و میزه‌ای غذا خوری روی کف مرمر که با اسید شسته شده بودند، به راحتی از لبه استخر گرفته تا حیاط سبز که از نظر برنامه باز و آشپزخانه مجهز به خوبی مجهز بودند (از جمله یخچال شراب و پیشخوان بار). به نظر می‌رسد که اتاق رسانه‌ای mezzanine برفراز محل زندگی شناور است، ساحل منحنی آن ساخته شده‌است و به سمت استخر خیره شده‌است. (در اغلب ویلاهای دو خوابه این فضا سرپوشیده و تهویه مطبوع است).
استخر شیشه ای در ویلای زیبا با طراحی مدرن
پشت یک دیوار خمیده از سنگ هندوستان، اتاق‌خواب بزرگ اربابی با دره‌ای کشویی در یک عرشه یا گوشه خصوصی باغ قرار دارد. حمام پر زرق و برق با یک وان حمام بزرگ، حمام و دو حوضه فرعی و یک باغ خصوصی مجهز شده‌است. اتاق‌خواب مهمان با نمای باغ و یک حمام پر زرق و برق به همان اندازه فریبنده و منزوی است.

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟