استخر بی نهایت ویلای ساحلی ۷ خوابه

استخر بی نهایت ویلای ساحلی 7 خوابه

Wonderfully organic یک ویلای ساحلی زیبا ۷ خوابه در روستای صلح‌آمیز در ساحل جنوب غربی بالی است. این نام به معنای باغ صلح است، و بسیار ساده است که ببینیم چرا وقتی در طول مسیرهای سنگی از طریق باغ‌های استوایی انبوه که به ساحل شنی سیاه نزدیک می‌شوند، قدم می‌زنید.

استخر بی نهایت

این ویلای دارای پرسنل کامل با متریال طبیعی در سراسر نظیر بامبو، چوب نارگیل، و alang alang ساخته شد که به ویلای آن شخصیت و جذابیت عجیب و غریب خود را می‌دهد.

استخر بی نهایت

در میان باغ‌های زیبایی که در کنار ساحل ماسه‌ای زیبایی قرار دارند، Taman ahimsa برای ترکیب یکپارچه با محیط طبیعی خود طراحی شده‌است. در سراسر این ملک، چند غرفه زندگی منحصر به فرد شکل می‌گیرد که شبیه به بدنه قایق، آب قل‌قل آب، گله‌ای رنگارنگ استوایی و بسیاری از مناطق al است که در آن می‌توانید از نسیم دریا و تنظیمات آرام لذت ببرید.

استخر بی نهایت

هر یک از اتاق‌های زیبا در اینجا با موضوع رنگ است و به نام یک ناحیه هندو نامگذاری شده‌است، و در همه اتاق‌ها و غرفه‌ها، مبلمان چوب بازیافت شده، عتیقه‌جات اندونزیایی و پارچه‌های دست‌باف پیدا خواهید کرد.

استخر بی نهایت

به راحتی می‌توان به یک وضعیت سعادت در Taman ahimsa اشاره کرد، چون گوشه و کنار بی شماری برای لحظات تنهایی و همچنین مراکز اجتماعی وجود دارد که در آن می‌توانید مهمانی‌های شاد داشته باشید، از کوکتل غروب آفتاب در ساحل لذت ببرید یا در وعده‌های غذایی خود در زیر ستاره‌ها زیاده‌روی کنید.

استخر بی نهایت

کارکنان مهربان ارتباط نزدیکی با ویلای خود دارند و متعهد هستند که اطمینان حاصل کنند که هر مهمان راحت است و به آن‌ها اهمیت می‌دهد. اگر شما بتوانید خود را از Taman ahimsa جدا کنید، مکان‌های زیادی برای کاوش در اطراف آن‌ها وجود دارد که شامل مایل‌ها ساحلی دست‌نخورده، paddies برنج سبز و معابد سنتی Balinese و زندگی روستایی است.

استخر بی نهایت

ورودی Taman ahimsa در امتداد یک پل چوبی سنتی باعث می‌شود که شما به یک غرفه دو طبقه عالی برسید. در سطح پایین‌تر، شما دو نقطه نشستن شگفت‌انگیز دارید، که یکی از آن‌ها با سقف alang پوشیده شده‌است و به دو مبل ساخته‌شده با بالش‌های batik، یک میز عتیقه که از یک قایق قدیمی ساخته شده‌است و یک درخت frangipani که از روی زمین رشد می‌کند، به خود می‌بالد.

قسمت دیگر آن کاملا al است و نظراتی را در مورد باغ و اقیانوس ارائه می‌دهد. محوطه غذاخوری دارای یک میز چوب درخت ساج است که می‌تواند ۱۴ و فانوس مسی را در کنار خود جای دهد که در این جا یک محیط فریبنده را در کنار خود قرار می‌دهد. از پله‌های چوبی بالا بروید و اتاق تلویزیون را با مبل راحتی، تلویزیون ۳۲ اینچی، دی وی دی و مجموعه دی وی دی پیدا کنید.

استخر بی نهایت
هر مجموعه مهمان در Taman ahimsa دارای ویژگی منحصر به فرد و تم رنگ خاص خود است، به علاوه تماس‌های شخصی مانند پارچه‌های مزین، یک بلور انتخابی و یک تراس خصوصی که توسط طبیعت احاطه شده‌است. همه آن‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و کف چوبی صاف، تخت شاهان، میزه‌ای تحریر، و مبل‌ها و کاناپه‌های راحت دارند. حمام‌ها به اندازه اتاق‌خواب‌ها با ترکیبی از فضاهای داخلی و سرپوشیده، bathtubs و basins که از hollowed توخالی رودخانه و رگبار باران ایجاد شده‌اند، تماشایی هستند.
استخر بی نهایت
اتاق‌های Sahasrana و Vissudha در طبقه بالای غرفه زندگی قرار دارند و به یک پل چوبی متصل شده‌اند که آن‌ها را برای خانواده‌هایی که به دنبال تجربه رابینسون کروز می‌گردند، عالی می‌سازد. این اتاق‌ها also بامبو را دارند که مشرف به باغ‌ها و اقیانوس هستند. پنج اتاق دیگر در غرفه‌های خصوصی خود که در سراسر باغ پراکنده شده‌اند، از جمله the Manipura پر زرق و برق با سقف‌های طاق دار و سقف ۲.۳ متر قرار دارند. این اتاق‌ها از طریق مسیرهای سنگی که در اطراف باغ‌ها قرار دارند و به ساحل و ساحل می‌روند، قابل‌دسترسی هستند.
ویلا ahimsa، به نام باغ صلح“، انبوهی از مناطق زندگی و غذا خوری را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید خورشید را خیس کرده، در سایه آرام بگیرید و از غروب شگفت‌انگیز روی اقیانوس شگفت‌زده شوید. این استخر ۱۸ متر، یک استخر شنای آزاد تنها چند قدم از ساحل فاصله دارد و در اطراف آن با سنگ green آبی چین پوشانده شده‌است.
این برکه از یک طرف با یک عرشه آهن بزرگ با rattan بزرگ و چتر بزرگ احاطه شده‌است و در طرف اقیانوس یک بسته bale بادی وجود دارد. تنها خارج از عرشه آهن، یک فضای غذاخوری al با یک میز برای ۱۶ و این گزینه برای اضافه کردن باربی کیو برای غذاهای دریایی وجود دارد. غرفه غذاخوری نیز می‌تواند به استودیو یوگا تبدیل شود.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟