استخر بی نهایت ویلای کامانیا

استخر بی نهایت ویلای کامانیا

زیبا، جذاب و فوق‌العاده زیبا، ویلا Kamaniiya یک ملک سه‌طبقه لوکس است که بر روی یک صخره بالای یک دره سرسبز با نام سایان، قرار دارد. برکه infinity که به نظر می‌رسد در اعماق جنگل فرو می‌رود کافی است تا نفس شما را از بین ببرد، اما این ملک وسیع یک هکتاری کار بیشتری برای ارائه دارد. در محوطه راه بروید و یک استخر و استخر بزرگ ماهی پیدا کنید، با نمای کلی، و فضاهای براق که با اثاثیه و امکانات امروزی مجهز شده‌اند. به قلب of نزدیک می‌شود و با این حال در گوشه خلوت و خلوت خود به نام ویلا Kamaniiya به هر چرخش دست می‌زند.

استخر بی نهایت

ویلا Kamaniiya که در طرح‌های چشم‌انداز سراشیبی پوشیده شده‌است، آرایه‌ای از فضاهای زیبا و ساختارهایی است که محیط طبیعی را به نمایش می‌گذارند. چوب و سنگ Reclaimed محیط اطراف و مناطق fresco به شما این امکان را می‌دهد که خود را در صفای این دره جنگلی فرو ببرید. توجه Meticulous به جزئیات را می توان در سه سوئیت بزرگ مشاهده کرد که به عنوان پناه‌گاه آرام عمل می‌کنند و همچنین مناطق زنده‌ای که شامل یک غرفه poolside با یک اتاق رسانه، یک سرداب شراب با یک میله و فضای مدیتیشن، یوگا آرام و فضاهای مدیتیشن، و bales تمدد اعصاب می‌شود که به باغ تبدیل می‌شوند.

استخر بی نهایت

محل زندگی لوکس در مرکز ملک بین استخر ماهی و استخر بیکران قرار دارد. یک مهتابی با پوشش صندلی‌های نرم را ارایه می‌دهد که از استخر و sundeck چشم‌پوشی می‌کنند، و در داخل اتاق استراحت مشروط هوا و اتاق رسانه فضای خنک برای استراحت در طول گرمای روز فراهم می‌کند. اتاق غذاخوری در یک غرفه جداگانه قرار دارد و درهایی فرانسوی دارد که به باغ باز می‌شود. این جایگاه همچنین در داخل غار مانند سرداب شراب با یک میخانه و صندلی راحتی قرار دارد. در طرف دیگر استخر، اتاق بیلیارد در ساختمان خودش قرار دارد و می‌تواند به اتاق‌خواب اضافی، اتاق ملاقات، یا اتاق تعویض برای عروسی و رویدادها تبدیل شود.
استخر بی نهایت
این هتل در کنار استخر و جایگاه زندگی واقع شده‌است. پانل‌های دیوار چوبی، یک تخت بزرگ با اندازه شاه و نورپردازی نرم، یک محیط گرم را ایجاد می‌کنند. این مهتابی مناظر وسیعی از این دره را به نمایش می‌گذارد و شامل یک پاد seating است و فضای حمام در فضای باز دارای جکوزی خصوصی و حمام در فضای باز است. همچنین حمام ensuite با اندازه متوسط با حمام باران و وان حمام وجود دارد.
استخر بی نهایت
در طرف دیگر برکه، از طرف دیگر برکه، دو اتاق‌خواب بزرگ و دو اتاق‌خواب مهمان بود. اتاق فوقانی کمی بزرگ‌تر است و یک مهتابی و حمام زیبا با دوش باران و حمام بارانی دارد. اتاق کوچک‌تر در زیر درختان تیره قرار دارد و حمام ensuite با دوش باران دارد.
استخر بی نهایت
ویلا Kamaniiya با چمن‌های گسترده و باغ‌های سرسبز، فضای زیادی برای لذت بردن از محیط استوایی و آب و هوای گرم ارائه می‌دهد. مسیرهای پیچ دار به سمت ساختارهای هوای آزاد مانند the treehouse و relaxation منتهی می‌شوند که هر دوی آن‌ها مناظر باورنکردنی از گل‌ها و شاخ و برگ‌های عجیب و غریب را ارائه می‌دهند. یک فضای غذاخوری کاملا تحت پوشش با یک کوره چوبی، فضایی جذاب برای وعده‌های غذایی غیر رسمی فراهم می‌کند، و یک شاه‌نشین مخفی زیر جایگاه نشیمن، برای یک نقطه الهی برای قهوه صبحگاهی یا نوشیدنی‌های sundowner ایجاد می‌کند. سپس یک استخر بی‌نهایت خیره‌کننده در لبه صخره قرار دارد، که قطعا پس از جمع‌آوری نقطه به دنبال آن است.
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟