استخر بی نهایت در ویلای ۵ خوابه ساحلی مجلل

استخر بی نهایت در ویلا

اگر به دنبال مناظر خیره‌کننده‌ای هستید، به ویلا پاوانا نگاه نکنید. این ویلای جذاب 5 خوابه بر بالای صخره‌ای آهکی و مشرف به بخش بی‌پایانی از سواحل ماسه‌ای سفید و استراحتگاه‌های موج‌سواری قرار دارد.

ویژگی‌های برجسته شامل استخر بی‌نهایت منحنی در لبه صخره، باغ‌های گرمسیری زیبا، و سوئیت مجلل اصلی با استخر شنای خصوصی است. این ویلا بخشی از هتل Ungasan Clifftop Resort است که دارای چهار ویلا 5 خوابه دیگر Ambar، Tamarama، Jamadara و Santai Sorga است که می‌توان آن‌ها را به همراه ویلا پاوانا اجاره کرد تا یک زمین بازی روی صخره با حداکثر 25 اتاق خواب برای گروه‌های بزرگتر ایجاد کند.

استخر بی نهایت در ویلای 5 خوابه ساحلی مجلل

ویلا

ویلا پاوانا زندگی گرمسیری را در بهترین حالت خود ارائه می دهد. در امتداد یک مسیر سرپوشیده که در بوگنویل می چکد قدم بزنید و به چمنزار وسیع با استخر بی نهایت خمیده و مناظر آسمان و دریا تا آنجا که چشم کار می کند می رسید. فضاهای نشیمن برای به حداکثر رساندن مناظر و نسیم دریا طراحی شده اند.

سالن ها، قسمت های غذاخوری و اتاق خواب ها دارای پنجره های بزرگ و درهای کشویی هستند که به روی طبیعت باز می شوند. می توانید روزهای خود را به استراحت در کنار استخر، استراحت در گوشه های خنک مجهز به تهویه مطبوع یا لذت بردن از ساحل در Sundays Beach Club بگذرانید. و اگر چیزی بخواهید، پیشخدمت خصوصی شما شبانه روز آماده است.استخر بی نهایت در ویلای 5 خوابه ساحلی مجلل

استخر شیشه ای در بهترین هتل ها

آلاچیق اصلی ویلا پاوانا دارای یک اتاق نشیمن جذاب با مبل‌های آبی شیک و یک تلویزیون صفحه‌تخت و یک ناهارخوری با میز چوبی بلند است که می‌تواند تا 10 نفر را در خود جای دهد. این اتاق‌ها را می‌توان باز کرد تا هوا از آن عبور کند یا برای راحتی با تهویه هوا بسته شود. بار خصوصی با خدمات کامل برای نوشیدنی‌های قبل یا بعد از شام مناسب است و اتاق رسانه همه چیزهایی را که برای یک شب نیاز دارید از جمله تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، مبل راحتی، و یک دستگاه مدرن داردو  سیستم صوتی هنری و جذاب.

استخر بی نهایت در ویلای 5 خوابه ساحلی مجلل

استخر شیشه ای بی نهایت

ویلا پاوانا دارای 2500 متر مربع باغ های زیبا است، بنابراین مکان های زیادی برای آفتاب گرفتن و ارتباط مجدد با طبیعت وجود دارد. استخر بی نهایت در لبه صخره قرار دارد و دارای یک منطقه کم عمق دایره ای است. در کنار آن یک محوطه عرشه با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای بالشتک‌دار، و همچنین یک عدل سرپوشیده با یک سالن غرق‌شده وجود دارد. میهمانان همچنین به امکانات استراحتگاه از جمله فضای سبز، زمین تنیس، و یکشنبه‌های ساحلی کلوپ دسترسی دارند، جایی که می‌توانید از تجهیزات ورزش‌های آبی رایگان لذت ببرید.استخر بی نهایت در ویلای 5 خوابه ساحلی مجلل

استخر شیشه ای مدرن

سوئیت اصلی ویلا پاوانا دارای یک تخت کینگ چهار پوستر است که رو به اقیانوس است. در پای تخت یک قسمت نشیمن با صندلی های راحتی وجود دارد. درهای شیشه‌ای کشویی رو به جلو به یک عرشه چوبی باز می‌شوند و مجموعه دیگری از درهای شیشه‌ای کشویی در کناره به استخر خصوصی سوئیت که توسط فضای سبز احاطه شده است باز می‌شود. حمام اختصاصی بزرگ دارای روشویی دوقلو و دوش در فضای باز با دیوارهای سنگی طبیعی برای حفظ حریم خصوصی است.

هر یک از سوئیت های مهمان در ویلا پاوانا در غرفه خود جدا از قسمت های مشترک قرار دارند تا نهایت آرامش و حریم خصوصی را داشته باشند. در داخل تخت‌خواب‌های کینگ چهار پوستر با سایبان، صندلی‌های راحت، تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار وجود دارد. برخی از آن‌ها تراس‌های روباز آرام با صندلی‌هایی در میان فضای سبز سرسبز دارند و همه دارای وان بزرگ و دوش در فضای باز هستند.

استخر بی نهایت در ویلای 5 خوابه ساحلی مجلل

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟