استخر بی نهایت درویلای رویایی کوهستانی

استخر بی نهایت

این خانه ویلایی فوق‌العاده ۵ خوابه در بیرون پایتخت فرهنگی of بالی است. هر جنبه از این ویلا به گونه‌ای طراحی شده‌بود تا یکپارچه با محیط تماشایی خود از suites سنتی Javanese گرفته شود که از چوب درخت ساج ساخته شده‌بود و از بهار طبیعی تغذیه می‌شد و این پل عظیم دیدگاه‌های باورنکردنی از paddies برنج، دره رودخانه و قله‌های کوهستانی دوردست ارائه می‌کرد. زیبا و زیبا و زیبا، یک جواهر پنهان واقعی برای کسانی است که به دنبال غرق شدن در زیبایی بالی هستند.

استخر بی نهایت

تفکر بیشتر به طراحی املاک Hartland می‌رفت، زیرا صاحب آن می‌خواست اطمینان حاصل کند که این ویلا تنها یک پناه‌گاه لوکس نیست، بلکه یک احترام سالم به خود و oneness با محیط را به نمایش می‌گذارد. از این رو، چوب درخت ساج را برای ساخت مجموعه‌های چوبی مجلل و اثاثه، سنگ طبیعی در the زیبا، و گیاهان زنده و درختان برای شمشیربازی به خاک سپرده بود.

طراحی طرح باز به این ترتیب امکان تهویه طبیعی را فراهم می‌آورد (اگرچه دستگاه تهویه مطبوع دارند)و این استخر ۲۶ متر به طور طبیعی توسط خورشید گرم می‌شود. نتیجه یک پناه‌گاه با شکوه است که با طبیعت همگام است، با این حال بیش‌ترین راحتی و راحتی معاصر مانند Wi Fi، تلویزیون‌های ماهواره‌ای و تیمی از کارکنان حرفه‌ای را برای تامین خدمات گرم و شخصی ارایه می‌دهد.

استخر بی نهایت
املاک Hartland دارای دو اتاق پذیرایی بادی است که در آن مهمان ها می‌توانند برای غذا خوردن و نوشیدن مشروبات الکلی جمع شوند. غرفه اصلی غذاخوری یک آشپزخانه مدرن مجهز و یک اتاق غذاخوری باز با میز چوبی گرد است.
استخر بی نهایت
دومین محل غذا خوری در بالای خانه استخر قرار دارد و یک آشپزخانه کوچک‌تر و یک میز چوبی بلند دارد که مناظر باورنکردنی را در طول رودخانه تا مزارع برنج و دامنه‌های سبز شاداب دره به نمایش می‌گذارد. خانه استخر زیر آن با سنگ‌های زیبا از Sumba ساخته شده‌بود و حمام، حمام و حمام داشت.
استخر بی نهایت
در جایگاه اختصاصی خود، مجموعه اصلی در املاک Hartland در یک joglo سنتی Javanese با ایوان بزرگی که به رودخانه، paddies برنج، و در روزه‌ای روشن از کوه‌های دور و تمام مسیر اقیانوس نگاه می‌کند قرار دارد. نیمکت‌های راحتی که برای نشستن در غروب آفتاب مناسب به نظر می‌رسند، و فضای غذاخوری در فضای باز یک نقطه صبحانه زیبا است. داخل آنجا یک تخت‌خواب ملکه canopied قرار دارد که با پارچه‌های صاف و پارچه‌های اندونزی و یک حمام با شکوه با بارانی سیل‌آسا و وان حمام درست شده باشد. ملتزمین رکاب همچنین دارای یک آشپزخانه و دسترسی خصوصی به استخر هستند.
استخر بی نهایت
خانه Teak در Hartland واقع است و فضای وسیعی دارد و فضای زیادی دارد که هر دو در داخل و هم در فضای داخلی پخش می‌شود. ایوان بزرگ نماهای خارجی غذا و غروب خورشید را ارایه می‌دهد، در حالی که در داخل آن یک تخت ملکه و حمام ensuite با حمام و وان حمام وجود دارد. بعد از آن کلبه ماریان یک خانه ییلاقی سبک مستعمراتی با دو اتاق‌خواب است. این ساختمان دارای یک اتاق‌خواب بزرگ‌تر با یک تخت ملکه، یک اتاق کوچک‌تر با دو تخت‌خواب، دو حمام، یک آشپزخانه و al در ایوان جلو و ایوان پشتی است. خانه جاوا در کنار باغ سبزیجات ارگانیک و nursery گیاهی قرار دارد و یک حمام دو جداره، یک آشپزخانه و یک حمام نیمه باز نیز دارد.
استخر بی نهایت
با چنین تنظیمات تماشایی، زندگی در فضای باز امری عادی در طبقه متوسط است. استخر ۲۶ متر آب شور یک نقطه تجمع اصلی است، چون مناظر عالی در سرتاسر دره رودخانه از عرشه و آب منحنی و آبی ارائه می‌دهد. قدم زدن از میان باغچه‌ها و باغچه‌ها، هر بار با ویژگی‌های منحصر به فرد مانند یک خانه گل ارکیده، باغ گیاهی، ponds زیبا و دو bales که خنک شده‌اند، روی شیب‌های روی تپه قرار دارند.
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟