استخرهای شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

استخرهای شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

مانند هر چیز دیگری، استخرها به عنوان یک ویژگی با یک سری ویژگی ها و اهداف تعریف شده شروع شدند. با گذشت زمان، اینها تغییر کردند و طراحی استخر نیز تغییر کرد. امروزه یکی از دگرگونی‌های محبوب استخرهای شنا با دیوارها و کف‌هایی شفاف است که به روش‌های خلاقانه و جالبی از آن‌ها استفاده می‌شود.

ایده یک استخر با دیوارهایی که می توانید از طریق آن ببینید به روشی ظریف در طراحی خانه Devoto توسط Andres Remy Arquitectos گنجانده شده است. این خانه در آرژانتین واقع شده است و با استخری که با لبه های پوشیده از چوب احاطه شده است تکمیل می شود. یکی از بخش‌هایی که نزدیک‌ترین نقطه به خانه قرار دارد، شفاف است که منطقه زیر آب را آشکار می‌کند.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیتهاستخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

معماران DAPstockholm راه بسیار جالب و غیرمعمولی برای ادغام استخر در طراحی ویلای Midgard پیدا کردند. استخر، در این مورد، در یک جعبه بتنی جامد که دارای یک پنجره بزرگ است، گنجانده شده است. این یک نگاه نسبتاً غیرمنتظره است که بر منحصر به فرد بودن این پروژه تأکید می کند.استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

زندگی در یک آپارتمان لزوماً به این معنی نیست که شما باید رویای داشتن استخر خود را کنار بگذارید. با این حال، همه چیز را بسیار پیچیده تر می کند. یک ایده می تواند خرید یک آپارتمان زمانی باشد که ساختمان در مرحله ساخت و ساز است و هنوز در مرحله برنامه ریزی است. به این ترتیب می توانید درخواست کنید که یک استخر در طراحی آن گنجانده شود. کار فوق العاده Spacelab Architecture را در هنگام طراحی این دوبلکس در آتن بررسی کنید.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

خانه باغ آسمان را می توان در جزیره سنتوزا در سنگاپور یافت. این پروژه توسط معماران گوز بود. این تیم با گنجاندن مجموعه ای از باغ ها و همچنین یک استخر شنا که با دیواری شفاف به خانه متصل می شود، راهی فوق العاده برای لذت بردن از طبیعت را به مشتریان خود ارائه کردند. استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیتهاستخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

در مورد خانه چتر دریایی، استخر شنای شفاف دارای دیوارهای شفاف نیست، بلکه دارای یک کف شفاف است. استخر روی پشت بام قرار دارد و روی یک قسمت نشیمن باز قرار دارد. کف شفاف اجازه می دهد تا نور از طریق آب عبور کند و جلوه های بصری منحصر به فردی در زیر آن ایجاد کند. این یک پروژه الهام بخش توسط معماران Wiel Arets بود.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیتهاستخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

خانه Shaw توسط معماران Patkau مفهوم طراحی مشابهی را بررسی می کند. این اقامتگاه در ونکوور، کانادا واقع شده است و دارای یک استخر شنا شگفت انگیز است که در بالای منطقه انتقالی قرار گرفته است. این استخر دارای کفی شفاف است که به این معنی است که حتی اگر فضای زیر آن پنجره یا بازشو ندارد، نور همچنان بخشی از طراحی آن است.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

استودیوی معماری 123DV این خانه تعطیلات را در ماربلا اسپانیا طراحی کرده است. این خانه بیشتر به عنوان یک سازه سرگرمی طراحی شده است که دارای یک سینمای خانگی، یک تراس پشت بام، یک انبار بزرگ شراب و همچنین یک استخر بی نهایت محصور در دیوارهای شفاف است. طراحی استخر آن را به یک ویژگی برجسته تبدیل می کند و به آن اجازه می دهد به روشی نسبتاً ساده چشم نواز باشد.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

خانه ریورهد توسط پروژه های هملت طراحی شده است. این یک اقامتگاه خصوصی خیره کننده است که در نیوزلند واقع شده است، با مناظر پانوراما از چشم انداز اطراف. استخر خانه تا حدی در دامنه تپه ساخته شده بود. بخش جلویی آن به حیاط باز می‌شود و خود را از طریق یک سری صفحات شیشه‌ای که در دیواره‌های استخر قرار داده شده‌اند، نشان می‌دهد.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

استخر شنا یک ویژگی برجسته در مورد پروژه Thornbury نیز هست. برای این اقامتگاه، انکیپولز یک استخر شنا برافراشته با یک دیوار اکریلیک شفاف در یک طرف طراحی کرد که به فرد اجازه می دهد مستقیماً داخل استخر را ببیند. علاوه بر این، استخر دارای یک حوض است که در اطراف آن پیچیده شده است و یک طرح ذن را در سراسر آن تشکیل می دهد.

استخر شیشه ای، زیبایی و مدرنیته

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟