اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

چند سال پیش، طراحی بیوفیلیک انقلابی در نحوه ساخت فضاهای زندگی ما ایجاد کرد. هدف اصلی طراحی بیوفیلیک، اتصال افراد درون ساختارهای زنده به دنیای طبیعی در فضای باز است. فضاهای نشیمن روشن و مطبوع که به بیرون باز می شوند، در اولویت قرار دارند، و همچنین برای شفافیت بهینه، پره های وسیعی در اولویت قرار دارند.

بیشتر و بیشتر، سیستم‌های دیوار شیشه‌ای بازکن برای دستیابی به یک ارتباط معتبر با دنیای طبیعی در خانه‌ها گنجانده می‌شوند. با این حال، این راه‌حل‌های طراحی انعطاف‌پذیر با مزایای دیگری مانند به حداکثر رساندن فضا و حفاظت از آب و هوا همراه هستند. بیایید عمیق تر به این موضوع بپردازیم که چرا مهم است اجازه دهید خانه شما به فضای باز متصل شود.

سیستم‌های دیوار شیشه‌ای باز: چرا ارتباط با طبیعت اهمیت دارد؟

به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، قرار گرفتن در معرض طبیعت با بهبود توجه، کاهش استرس، خلق و خوی بهتر و کاهش خطر اختلالات روانپزشکی مرتبط است. چه نشستن در محل کار در روز جلوی صفحه نمایش یا در هنگام غروب روی مبل خود در خانه بخوابیم، بیشتر وقت خود را در داخل خانه می گذرانیم. هر چند وقت یک‌بار، فضای باز ما را به شکل پیاده‌روی، پیاده‌روی در اطراف محله، یا صرفاً استراحت در کنار امواج در ساحل فرا می‌خواند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز با افزایش سطح سروتونین مرتبط است که در عوض، خلق و خوی ما را بهبود می بخشد.

اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

زندگی داخلی/خارجی در تمام طول سال چیست؟

درک ایده زندگی سرپوشیده/خارج از خانه در فصل هوای سرد، به ویژه در مناطقی که به برف و یخبندان عادت دارند، دشوار است. در این شرایط، معماری به راه‌حل‌های طراحی مؤثر روی می‌آورد که ارتباط خود را با فضای باز حفظ می‌کند، اما بدون اینکه در معرض عناصر قرار گیرد.

سیستم‌های دیوار شیشه‌ای باز، پنجره‌ای انعطاف‌پذیر از کف تا سقف را به مناظر سبز، تهویه هوای تازه و نور زیاد خورشید ارائه می‌دهند و اتصال مداوم به فضای باز را در هر روز از سال تسهیل می‌کنند. این سیستم ها می توانند در فصول آب و هوای گرم به طور گسترده باز شوند تا تجربه ای کاملاً فراگیر داشته باشند. در طول ماه‌های هوای سرد، صفحات شیشه‌ای بزرگ نور خورشید و مناظر طبیعی را بهینه می‌کنند، اما بدون سرما.

ایجاد یک فضای زندگی داخلی/خارجی اختصاصی

چگونه می توانید ارتباط خانه خود با فضای باز را بدون تعهد به بازسازی گسترده و پرهزینه تقویت کنید؟ با استفاده از مزایای دیوارهای شیشه ای متحرک در پرکاربردترین فضاها مانند اتاق نشیمن یا آشپزخانه شروع کنید – هر چه بازشو بزرگتر باشد بهتر است. شما حتی می توانید آشپزخانه خود را با پیکربندی Kitchen Transition بهبود بخشید تا یک فضای بار داخلی/خارج را ایجاد کنید که برای صرف غذا در فضای باز از خانه شما مناسب است.

بهتر از آن، می توانید یک منطقه نشیمن اختصاصی داخلی/خارج مانند اتاق آفتابگیر یا پاسیو سرپوشیده را برای ایجاد یک تجربه فراگیرتر تعیین کنید. چه راه بهتری برای لذت بردن از یک روز برفی زمستانی یا پرندگان آوازخوان در تابستان!

اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

در آغوش گرفتن فضای باز با دیوارهای شیشه ای متحرک

سیستم‌های دیوار شیشه‌ای باز، ارتباط ما با طبیعت را به روش‌هایی بیشتر از آنچه که تصور می‌کنیم تقویت می‌کنند. فریم های حداقل اجازه می دهد تا شیشه های بیشتری برای به حداکثر رساندن شفافیت، نماها و نور خورشید زمانی که پانل ها بسته می شوند. پانل‌هایی که به‌راحتی قابل اجرا هستند روی مسیرهایی که به سختی وجود دارند می‌لغزند تا دیواره‌های بزرگ را که هوای تازه و صداهای آرامش‌بخش طبیعت مانند آواز پرندگان، خش‌خش برگ‌ها و حتی امواج اقیانوس را در نواحی ساحلی جذب می‌کنند، تسهیل کنند.

آستانه بین داخل و خارج از خانه عملاً وجود ندارد و امکان انتقال سریع و آسان به داخل و خارج را فراهم می کند. این دیوارهای شیشه‌ای متحرک همچنین برای برآورده کردن نیازهای کاربردهای متوسط و بلند طراحی شده‌اند و امکان اتصال به طبیعت را در خانه‌های چند خانواری فراهم می‌کنند. همه اینها در حالی که ویژگی های امنیتی پیشرفته و دوام طولانی مدت را ارائه می دهد.

عملکرد آب و هوا در صورت نیاز

زندگی در محیط داخلی/خارج در تمام طول سال مستلزم ایجاد دیوارهای شیشه ای متحرک با عملکرد آب و هوا و کم مصرف است که از فضای داخلی در برابر عناصر محافظت می کند بدون اینکه ارتباط با طبیعت را به خطر بیندازد.

علاوه بر این، این سیستم‌های دیوار شیشه‌ای بازشونده دارای شکستن حرارتی در چارچوب خود برای عایق‌سازی بیشتر هستند. زمان بیشتری را صرف لذت بردن از مزایای زندگی در محیط داخلی/خارج از خانه کنید و زمان کمتری را به نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری و قبوض پرهزینه انرژی اختصاص دهید. این سیستم‌های بادوام می‌توانند در برابر بادهای شدید، باران مداوم و برف سنگین مقاومت کنند و حداکثر راحتی را حتی در هنگام لم دادن به شیشه و لذت بردن از منظره فراهم کنند.

اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

قابل تنظیم بر اساس نیازهای هر خانواده

سیستم های دیوار شیشه ای بازکن مطابق با نیازهای هر سبک زندگی و زیبایی منزل قابل تنظیم هستند. بسته به اولویت از بین قاب های آلومینیومی، چوبی یا روکش دار انتخاب کنید یا آنها را با بیش از 200 گزینه پوشش پودری سفارشی کنید. علاوه بر این، می توانید بین پانل های کشویی یا تاشو انتخاب کنید تا فضای مورد نیاز خود را بهتر برآورده کنید.

با نوآوری‌های جدیدی مانند مجموعه‌های پانل چهار تا شده و شش تاشو از نسل 4 دیوارهای شیشه‌ای تاشو که امکان باز شدن بازتر را فراهم می‌کند، امکانات بی‌پایان است. پانل‌های چرخشی نیز می‌توانند برای تسهیل انتقال‌های داخلی/خارجی در زمانی که سیستم‌ها بسته نگه داشته می‌شوند مشخص شوند. با گزینه های مختلف، می توانید مناسب ترین سبک مسیر کف را برای پروژه خود انتخاب کنید.

افکار نهایی

آیا آماده اید تا ارتباط خود را با طبیعت از آسایش خانه خود تقویت کنید؟ مزایای دعوت از دنیای طبیعی به سبک زندگی روزمره و فضاهای زندگی ما بی پایان است. از ایجاد فضاهای روشن و مطبوع تا فضاهای باز وسیع و ایده آل برای سرگرمی، این سیستم ها ارزش کلی خانه ما را با دوام چشمگیر و طولانی مدت افزایش می دهند. جدا از اینکه برای هر پروژه کاملاً قابل تنظیم هستند، سیستم های دیوار شیشه ای باز عملکرد آب و هوای پیشرفته ای را ارائه می دهند که تعمیر و نگهداری کم و محافظت در برابر آب و هوای سخت را تضمین می کند.

اتصال به طبیعت با دیوار شیشه ای بازشو

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟