آکواریوم در فضای باز

آکواریوم در فضای باز

آنها قطعه ای عالی برای هر حیاط خلوت، بزرگ یا کوچک هستند. علاوه بر این، این آکواریوم ها را می توان برای هر اندازه ای از حیاط خلوت یا منظره املاک تجاری سفارشی ساخت. آکواریوم در فضای باز روشی جدید و منحصر به فرد برای تزئین حیاط خلوت شماست. گروه آکوا سرویس می تواند این آکواریوم ها را به هر شکلی که تصور کنید بسازد. برای طراحی این مخازن ماهی می توانید از هر تم یا سبکی استفاده کنید.

مخازن ماهی در فضای باز می تواند برای کل خانواده سرگرم کننده باشد. کودکان به ویژه می توانند با بازی با ماهی ها و غذا دادن به آنها سرگرم شوند. حیاط خلوت شما می تواند به زیستگاه جدیدی برای زندگی دریایی تبدیل شود!

آکواریوم ها نیز مانند آثار هنری زنده خیره کننده هستند. نه تنها تماشای ماهی ها شگفت انگیز است، بلکه زندگی گیاهی که در آکواریوم رشد می کند نیز گیج کننده است. پس با یک آکواریوم در فضای باز مقداری جادو را به زندگی خود بازگردانید.

آکواریوم در فضای باز

چگونه می توان آکواریوم را در بیرون نگه داشت؟

شما می توانید یک آکواریوم را در تمام طول سال با محافظت مناسب در خارج از خانه نگه دارید. چیزهایی مانند بخاری برای ماه های سردتر و یک فیلتر خوب برای تمیز نگه داشتن مخزن آن چیزی است که از آکواریوم شما محافظت می کند.

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آکواریوم در فضای باز شما کجا خواهد رفت. بهترین مکان برای قرار دادن آکواریوم جایی با سایه یا سرپناه است. قرار دادن آکواریوم در نزدیکی خانه یا سوله یکی از راه های محافظت از آن است.

همانطور که قبلا ذکر شد، قرار دادن گیاهان در آکواریوم شما می تواند بسیار زیبا باشد. گیاهان همچنین می توانند آکواریوم فضای باز شما را به یک اکوسیستم کامل تبدیل کنند. گیاهان آبزی همچنین می توانند یک لایه محافظ دیگر به آکواریوم شما اضافه کنند. داشتن یک اکوسیستم کامل در مخزن ماهی در فضای باز می تواند ماهی شما را شاد و سالم نگه دارد. اما، به غیر از این، فقط مطمئن شوید که همه چیز تمیز می ماند!

چند نمونه از آکواریوم های فضای باز

  • در آکواریوم های زمینی با اتصالات آبشار
  • آکواریوم های حوض در فضای باز
  • آکواریوم های بالای زمین که از سنگ ساخته شده اند
  • آکواریوم های ساخته شده از گلدان های شیشه ای
  • آکواریوم های بیرونی ساخته شده از وان یا وان فلزی
  • آکواریوم های متصل به ایوان شما

اینها تنها برخی از روش هایی است که می توان یک آکواریوم در فضای باز را به صورت سفارشی ساخت. آکواریوم ها را می توان از مواد به روز شده نیز ساخت. اگر فضا دارید، می توانید آکواریوم منحصر به فرد خود را داشته باشید. حیاط خلوت خود را با مجموعه ای شگفت انگیز از حیات دریایی و گیاهان آبزی که معمولاً فقط در موزه آکواریوم محلی خود می توانید ببینید، به دنیایی عجیب و غریب تبدیل کنید.

آکواریوم در فضای باز

از کجا می توانم اطلاعات بیشتری در مورد آکواریوم های فضای باز دریافت کنم؟

اگر می خواهید درباره آکواریوم های فضای باز بیشتر بدانید، نمونه کار آکواریوم ما را بررسی کنید. ما تمام اطلاعات و تجربیات مورد نیاز برای تحقق پروژه رویایی شما را داریم! اگر می خواهید آن را در تمام طول سال بیرون نگه دارید، می توانید برای ماه های سردتر از بخاری استفاده کنید. از قرار دادن آکواریوم زیر درختان خودداری کنید وگرنه برای همیشه زباله ها را تمیز می کنید. همچنین از مکانی که سایه یا سرپناهی ندارد اجتناب کنید.

یک حوض می تواند یک ویژگی خیره کننده حیاط خلوت باشد، به خصوص با ماهی های برازنده ای که در آب می چرخند، در کنار گیاهان شنا میکنند و حتی با بازدیدکنندگان در تعامل هستند. با این حال، اگر حوضچه شما ممکن است در زمستان یخ بزند، کدام نژاد ماهی می‌تواند در آن سرما زنده بماند؟

پرورش ماهی برای استخرهای زمستانی

در حالی که حوضچه ها در مناطقی که فقط زمستان های ملایمی دارند می توانند بدون مشکل با تقریباً هر نوع ماهی پر شوند، مناطقی که در معرض سرمای شدید، برف فراوان و یخ غلیظ هستند گزینه های کمتری دارند. با این حال، این بدان معنا نیست که حوض هوای سرد شما نمی تواند با انواع ماهی های جالب پر شود. انواع مختلف ماهی که در استخرهای زمستانی سخت تر هستند عبارتند از…

  • کماندار
  • Bluegills
  • Fathead Minnows
  • قزل آلای رنگین کمان طلایی
  • ماهی قرمز
  • کوی
  • Pumpkinseeds
  • Redears
  • Rosy Red Minnows
  • Sterlets
  • Sticklebacks

ماهی دقیقی که در استخر زمستانی شما بهترین رشد را دارد به عوامل مختلفی از جمله اندازه و وضعیت استخر، عمق آب و شدت زمستان بستگی دارد. اینکه چقدر خوب استخر خود را زمستانی می کنید و چه اقداماتی برای محافظت از آن در برابر بدترین آب و هوای زمستانی انجام می دهید نیز می تواند برای اینکه چگونه ماهی های مختلف در شرایط انجماد زنده می مانند، بسیار مهم است. اگر قصد دارید استخر خود را با ماهی ذخیره کنید و امیدوار هستید که آنها در زمستان زنده بمانند، توجه داشته باشید که اگر استخر شما از بالا به پایین یخ بزند، هیچ ماهی زنده نخواهد ماند، صرف نظر از اینکه چقدر در هوای سرد مقاوم هستند.

آکواریوم در فضای باز

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟