آنوبیاس موج دار

آنوبیاس موج دار

آنوبیاس موج دار گیاه تغییریافته  نادر و کمیابی است که باعث اضافه شدن به آکواریوم شما باعث خلق نمایی بی نظیر در آن می شود. این گیاه دارای برگهای کوچک، سبز تیره، مستطیلی و موج دار با بافتی مومی و مقاوم است. آنوبیاس ها گیاهانی سرسخت هستند و طیف گسترده ای از پارامترهای آب را می پذیرند و برای مبتدیان بسیار مناسب هستند.

آنوبیاس موج دار

 

مشخصات

آنوبیاس موج دار مخزنی با گردش آب مناسب را ترجیح می دهد. از آنجایی که رشد آنها کند است ، مستعد جلبک ها هستند ، به خصوص در زیر نور زیاد. این گیاهان نور کم تا متوسط ​​را ترجیح می دهند. آنها می توانند بدون تزریق CO2 زنده بمانند اما با آن سریعتر و بزرگتر می شوند. آنوبیاس موج دار از طریق سیستم ریزوم خود منتشر می شود. اگر گیاه سالم است ، باید شاخه های جانبی از ریزوم خود تولید کند که می توانید جدا کنید و سپس اجازه دهید در آکواریوم شما ریشه بزند.

 

آنوبیاس موج دار

می توانید ریزوم را روی سنگ و چوب دکور با نخ ببندید یا با چسب مخصوص بچسبانید. در نهایت به یک گیاه دیگر آنوبیاس کامل تبدیل خواهد شد. آنوبیاس ها در سخت ترین شرایط رشد میکنند و با بسیاری از ماهیان کنار می آیند.

آنوبیاس موج دار

 

ویژگی ها

از ویژگی های آنوبیاس موج دار برگ های موج دار یا مچاله شکل منحصر به فرد آن است. در نتیجه ، بافت طبیعی آن باعث شده تا این گیاه بسیار مورد توجه قرار گیرد. مانند سایر آنوبیاس ها، به دلیل مراقبت آسان و مقاومت کلی آن، برای مبتدیان انتخاب بسیار خوبی است. این گیاه تقریباً در هر مخزن آکواریومی کاشته شده قابل تخریب نیست و در طیف وسیعی از محیط ها زنده خواهد ماند. اما اگر با شرایط بهینه نگهداری شود ، کیفیت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. آنوبیاس موج دار یک گیاه گلداراست.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟