نکات نصب درست دکوری های دیواری

نکات نصب درست دکوری های دیواری

دکوری های دیواری جزیی از دکوراسیون همه خانه ها می باشند. این دکوری ها می تونند یک اثر هنری زیبا باشند یا آیینه هایی خاص و یا بشقاب ها و سینی های زیبا. این دکوری ها نمایانگر سلیقه صاحب خونه هستند. زمانیکه شما دکوری را پیدا می کنید که خیلی دوسش دارید محل زدن اونها روی دیوار خیلی مهم می شند.

در این مطلب در سه حالت محل نصب دکوری های دیواری بررسی شده است.

  1. اگر یک دکوری دیواری بزرگ دارید آنرا در ارتفاع دیدتان نصب کنید

اگر شما یک تابلوی زیبای نقاشی یا یک آیینه بزرگ و یا یک ساعت زیبای دکوری گرفته اید دکوری خود را در ارتفاع دید خود نصب کنید. یعنی می بایست خط وسط دکوری شما در ارتفاع دید شما (یک انسان با قد متوسط) و یا در ارتفاع عدد طلایی 155 سانتیمتر باشد.

اگر دکوری شما بالای سر یک مبل و یا میز نصب می گردد خط پایین دکوری شما می بایست حدود 10 تا 15 سانتیمتر بالاتر از مبلمان شما نصب گردد. و بهتر است عرض دکوری شما حدود 3/2 عرض مبل و یا میز کنسول زیرش باشد.

بایستی در زمان خرید دکوری، اندازه فضایی که دکوری در آن قرا می گیرد را در نظر بگیرید. ترجیح من در بیشتر اوقات خرید یک دکوری بزرگ نسبت به دکوری های کوچک است.

نکات نصب درست دکوری های دیواری

  1. با دو قاب دکوری مانند یک قاب برخورد کنید

وقتی که دو عدد تابلو دارید با آن دو عدد مانند یک دکوری برخورد کنید یعنی مانند مورد قبل وسط گروه تابلوها بایستی در ارتفاع دید و یا در ارتفاع  155 سانتیمتری قرار گیرد. این مورد در رابطه با گروه سه و چهار تایی قاب ها نیز صدق می کند. و حتما این موضوع را در نظر بگیرید که فاصله هر قاب از هم نبایستی بیشتر از چند سانتیمتر باشد در این حالت قاب ها به صورت یک قاب واحد دیده می شوند و جدا از هم حس نمی شوند.

نکات نصب درست دکوری های دیواری

  1. مجموعه ای از قاب ها

در این مجموعه ها عکس های خانوادگی، نقاشی های آبرنگ، اسکچ های سیاه و سفید و … در کنار هم نصب می شوند. بایستی بدانید که فاصله قطعات بزرگتر و یا متوسط از هم 5 تا 7 سانتیمتر می باشد و فاصله قطعات کوچکتر از هم 3 تا 5 سانتیمتر می باشد.

نکات نصب درست دکوری های دیواری

منبع :یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟