نبایدهای دکوراسیون خانه

نبایدهای دکوراسیون خانه

1. برای نصب پرده ها دقت کنید ! پرده را از لبه بالای پنجره نصب نکنید … برای بلندتر نشان دادن پنجره و سقف پرده را کمی پایین تر از سقف نصب کنید و ترجیحا از پرده قدی و بلند استفاده کنید و برای عرض پرده هم از لبه پنجره جلوتر نروید تا پنجره با شکوهتر دیده شود.

نبایدهای دکوراسیون خانه

2. تمام کف خانه را از فرش پر نکنید ! اندازه فرش را طوری انتخاب کنید که در اتاق فضایی اطراف فرش باقی بماند .

نبایدهای دکوراسیون خانه

3.  حدالامکان از سنگ برای کف استفاده نکنید ! برای گرم شدن فضای اتاق خواب و نشیمن بهتر است از کفپوش های چوبی استفاده کنید .

نبایدهای دکوراسیون خانه

4.  مبلمان را به دیوارها نچسبانید ! با فاصله از دیوار مبلمان را قرار دهید . این کار برخلاف تصورات به کوچکتر شدن فضا می انجامد. حدود 50 سانت فاصله کافی است ، در حدی که امکان رفت و آمد وجود داشته باشد .اگر ناچار هستید مبلمان را به دیوار بچسبانید حتما از آیینه بر روی دیوار پشت مبل استفاده کنید .

نبایدهای دکوراسیون خانه

5.  تمام ست مبلمان خانه را از یک فروشگاه ترجیحا خریداری نکنید ! این کار خانه شما را به فروشگاه شبیه می کند تا یک خانه گرم .

6. برای دیوار پشت تخت خواب از یک تابلوی کوچک استفاده نکنید! دقت داشته باشید که دو سوم از عرض تخت را بهتر است بر روی دیوار اشغال کنید. بهتر یک گزینه مناسب برای این کار است که به وسعت فضا نیز می افزاید و در عین خال فضا را دلباز می کند .

نبایدهای دکوراسیون خانه

منبع یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟