طراحی و اجرای آبنما برای زیبایی حیاط

طراحی و اجرای آبنما برای زیبایی حیاط

بهترین مکان برای نصب آبنما در جهت شمال منزل شما می باشد. شمال شرق و شرق نیز با این عنصر آبی سازگار است. با این حال، هرگز نباید منطقه جنوب، جنوب شرق یا غرب خانه خود را برای نصب آبنما انتخاب کنید.  هوا را تصفیه می کند. این باعث می شود هوای شما سالم تر و تمیزتر شود. جاری شدن آب در چشمه نمادی از جریان پول، شادی و عشق است. بنابراین، نگه داشتن آن در خانه و اطراف آن می تواند برای شما خوش شانسی و مثبت باشد.

هنگامی که یک آبنما در محل خود نصب می کنید، نه تنها زیبایی خانه را افزایش می دهد بلکه آرامش و شادی را به خانه شما می آورد. همچنین فضای آرام بخشی را در داخل و اطراف محل مسکونی ایجاد می کند. هنگامی که یک آبنما در موقعیت مناسب قرار گیرد، می تواند تأثیر مثبتی بر درآمد خانواده داشته باشد. عنصر آب تضمین می کند که یک محیط کاری آرام داشته باشید تا بتوانید حداکثر نتیجه را بگیرید.

آبنما

فواره را نزدیک ورودی اصلی خانه خود قرار دهید. این کمک می کند انرژی منفی درست در ورودی متوقف شود و از ورود آن به خانه شما جلوگیری کند. قرار دادن فواره در جهت درست مهم است تا بتواند انرژی های مناسب را در درب جذب کند.

بهترین مکان برای نصب آبنما در جهت شمال منزل شما می باشد. شمال شرق و شرق نیز با این عنصر آبی سازگار است. با این حال، هرگز نباید منطقه جنوب، جنوب شرق یا غرب خانه خود را برای نصب آبنما انتخاب کنید. انجام این کار می تواند مشکلاتی را برای اعضای خانواده ایجاد کند.

آبنمای پلکانی

انتخاب های عالی برای خانه هایی با ظاهر کلاسیک، فواره های طبقه ای در منطقه مدیترانه بسیار محبوب هستند. سه یا چند صفحه با اندازه‌های مختلف در یک طبقه روی هم چیده می‌شوند و آب ابتدا از لایه بالایی پمپ می‌شود تا از بیرون بر روی سایر طبقات آبشاری کند و در نهایت در حوضچه پایینی قرار می‌گیرد.

این طرح‌ها را می‌توان بر روی یک آبنمای سه‌طبقه‌ای که برای باغ ساخته شده است، ارائه کرد. درست از آبنماهای سنگی یا رزینی ساده گرفته تا قطعاتی که به طرز پیچیده ای توسط صنعتگران تراشیده شده اند.

طراحی و اجرای آبنما برای زیبایی حیاط

آبنمای شیشه ای

تماشای آنها مسحور کننده است و شیک و مدرن به نظر می رسند. آنهایی که نور اضافی دارند توجه بیشتری را جلب می کنند. یکی از مزیت های این آبنما این است که میتواند در فضاهای بسته مانند خانه یا حتی شرکت ها و… استفاده شود.

این آب نماهای ساده و ظریف هنرمندانه و حرفه ای هستند و شما می توانید از بین چندین طرح روی زمین و دیواری انتخاب کنید تا متناسب با فضا و بودجه شما باشد. حتی می توانید آبشار خود را با لوگوی شرکت یا نام تجاری شخصی سازی کنید.

اجرای آبنما برای زیبایی حیاط

آبنمای آبشاری

همانطور که از نام آن پیداست، جریان آب در یک آبنمای آبشاری به سمت پایین است. فواره‌های آبشاری ساده با سه لایه شروع می‌شوند، و شما انواع مختلفی با لایه‌های متعدد، مانند آبنمای پنج لایه در تصویر بالا، برای انتخاب دارید.

در اکثر طرح ها، لایه بالایی کوچکترین است و هر سطح گسترده تر می شود تا زمانی که به بزرگترین حوض در پایین برسید. اما طرح‌های عجیب و غریب مانند تصویر پایین دارای لایه‌هایی با اندازه یکسان نیستند تا ظاهری ناهماهنگ‌ و طبیعی به هم بدهند.

طراحی آبنما برای زیبایی حیاط

آبنمای دیواری

آبنماهای دیواری طرح های مختلفی دارند و اگر نوع آبنما را درست انجام دهید، می توانید یک آبنما داشته باشید که مردم از تعارف آن دست بردارند. این فواره‌ها هم در داخل و هم در فضای باز کار می‌کنند و با پس‌زمینه‌ای مناسب، برجسته به نظر می‌رسند.

یک نمونه عالی از یک آبنمای دیواری عالی در تصویر پایین است، یک دیوار سنگی برهنه به عنوان پس‌زمینه برای جریان متوسط آب عمل می‌کند و در حوض کوچک زیر قرار می‌گیرد. این طرح‌ها برای باغ‌ها یا اتاق‌های کوچک عالی عمل می‌کنند، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، اما همچنان همان سطح آرامشی را ارائه می‌دهند که همراه با فواره آب و صداهای آن است.

آبنما برای زیبایی حیاط

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟