زندگی را به آشپزخانه خود بیاورید

زندگی را به آشپزخانه خود بیاورید

اگر به رنگ های خاص در دکوراسیون علاقمند هستید حتما این رنگ های خاص را که در تونالیته رنگ سبز هستند، در آشپزخانه خود استفاده نمایید و حس زندگی را به آشپزخانه خود وارد نمایید. می توانید از تونالتیه ها و رنگ های زیر استفاده نمایید و خانه را به دلخواه خود در بیاورید.

سبز جنگلی:

سبز جنگلی یکی از رنگ های پرطرفدار در سبز ها برای آشپزخانه می باشد. اگر علاقمند به این رنگ می باشید کاشی هایی به این رنگ را در بین کابینت هایی به سبک روستیک با چوب بلوط مانند شکل استفاده کنید. گیاهان سبز در کنار و اطراف پنجره باعث دادن جلوه خاصی به این سبک و رنگ می شود.

از تونالیته رنگ کرم برای صفحه روی کابینت استفاده نمایید.

زندگی را به آشپزخانه خود بیاورید

زیتونی:

برای تاکید رنگ زیتونی در آشپزخانه مانند عکس تمام فریم پنجره ها و درها را نیز به رنگ زیتونی در آورید. از این رنگ بیشتر در آشپزخانه های مدرن استفاده می شود. در ترکیب با کابینت زیتونی از صفحه روی کابینت به طرح بتن استفاده کنید. در کف آشپزخانه را نیز از سرامیک طوسی ساده استفاده نمایید.

زندگی را به آشپزخانه خود بیاورید

سبز سیر:

اگر می خواهید کابینت هایی به رنگ سبز سیر داشته باشید جنس رویه آنرا براق انتخاب کنید و حتما سرامیک کف به رنگ سبز روشن انتخاب کنید که به وسیله آن تیرگی کابینت ها خنثی شود. از تاچ رنگ سرمه ای در وسایل تزیینی آشپزخانه استفاده نمایید.

زندگی را به آشپزخانه خود بیاورید

منبع یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟