رنگ های سال ۲۰۲۱ برای معماری داخلی

رنگ های سال 2021 برای معماری داخلی

در این مقاله می خواهیم در مورد رنگ های سال 2021 صحبت کنیم که این رنگ ها از طرف شرکت های بزرگ برای امسال معرفی شده اند.

رنگ Aegean Teal بر اساس انتخاب شرکت بنجامین مور

رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی توسط کمپانی بنجامین مور ، رنگ Aegean Teal ۲۱۳۶-۴۰ اعلام شده است. این کمپانی، رنگ اعلام شده را، رنگی جذاب، متعادل و بسیار آرامش بخش روح آدمی عنوان کرده است. به بیان بنجامین مور ، رنگ Aegean Teal ۲۱۳۶-۴۰ که ترکیبی غنی از رنگ های سبز و آبی و خاکستری به شمار می آید، خالق و بیانگر یک هارمونی طبیعی است.

این رنگ ته مایه سرد دارد پس برای ایجاد تعادل آنرا با رنگ های گرم ترکیب کنید. از این رنگ می توانید در دیوارهای تاکید استفاده نمایید.

در ترکیب با این رنگ از متریال های طبیعی مثل چوب استفاده کنید و فلز مناسب برای این رنگ فلز رزگلد می باشد.

رنگ های سال 2021 برای معماری داخلی

رنگ Urbane Bronze بر اساس انتخاب شرکت شروین ویلیامز

شروین ویلیامز رنگ دکوراسیون سال 2021 را رنگ Urbane Bronze اعلام کرد. رنگ برنز شهری رنگی است که در زیر مشاهده می‌کنید. در توضیح این انتخاب اینگونه نوشته شده است:

خانه آخرین مامنی برای امنیت، آرامش و استراحت است. در سال 2020 با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر ما در خانه ماندن را انتخاب کردیم و همین امر سبب شد تا با استفاده از این رنگ تیره و گرم کمی هیجان و آرامش در ما ایجاد شود.

Urbane Bronze رنگی درخشنده با ته مایه خاکستری تیره و البته گرم است که کمک می‌کند تا پناهگاه شخصی خودتان را برای تامل و آرامش برگزینید!

این رنگ ترکیب بین قهوه ای و خاکستری- طوسی می باشد که ذاتا رنگ گرمی است شما می توانید این رنگ را با رنگ های خنثی روشن و رنگ سبز ترکیب کنید و متریال مناسب برای ترکیب با این رنگ، چوب روشن می باشد. چوب روشن کنتراست مناسب با این رنگ به وجود می آورد. متریال های دیگر مناسب در ترکیب با این رنگ، سنگ مرمر سفید، کنف و چرم می باشد. فلز مناسب برای ترکیب با این رنگ، فلز برنج می باشد. چون این رنگ، رنگ تیره ای است پس بایستی فضای شما نور زیادی داشته باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

رنگ های سال 2021 برای معماری داخلی

ترکیب رنگ زرد و خاکستری بر اساس انتخاب شرکت پنتون

 کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

شرکت پنتون زردِ گرم و خاکستری را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ برگزید.

رنگ زرد در انتخاب پانتون نماد فصل بهار می باشد. در دکوراسیون از این رنگ زرد در وسایل تاکید استفاده کنید مثلا در کوسن ها، پاف، اتومن و …

اگر می خواین این ترکیب را در دکوراسیون سبک مدرن داشته باشید آنرا با سیاه و سفید ترکیب کنید و در غیر اینصورت رنگ مناسب برای ترکیب با زرد، در چرخه رنگ، بنفش می باشد.

رنگ های سال 2021 برای معماری داخلی

رنگ Oakmoss بر اساس انتخاب شرکت شروین ویلیامز

این رنگ سبز خزه ای یکی از رنگ های طبیعت می باشد و آرامش بخش است.این رنگ را می توانید در پذیرایی، اتاق خواب و حتی روی کابینت آشپزخانه استفاده کنید. این رنگ را با تونالیته های دیگر رنگ سبز ترکیب کنید. از رنگ های دیگر برای ترکیب با این رنگ، خاکی ، کرم و سفید می باشد.

برای ترکیب با این رنگ از متریال های طبیعی مثل چوب ، لینن و چرم استفاده کنید.

رنگ های سال 2021 برای معماری داخلی

رنگ های خنثی گرم  بر اساس انتخاب شرکت شروین ویلیامز

رنگ های خنثی گرم بسیار ترند هستند و امسال هم از طرف شرکت شروین ویلیامز به عنوان یکی از رنگ های سال 2021 انتخاب شده اند.این رنگ ها را می توانید در دکوراسیونتون در حجم بالایی داشته باشید و آنها را رنگ های دیگر ترکیب کنید.

این رنگ ها را می توانید با رنگ های آجری، سبز و Urbane Bronze ترکیب کنید.

منبع: یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟