راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

دیوارهای حبابی راه های عالی برای افزودن ظرافت، آرامش و سرگرمی به فضای خانه یا دفتر هستند. آنها در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و مواد مختلفی وجود دارند که آنها را برای تقریباً هر نوع دفتر تجاری، رستوران یا اسپا ایده‌آل می‌کند. دیوارهای حبابی نیز مزایای متعددی نسبت به آکواریوم ها، نقاشی های دیواری و گیاهان مصنوعی دارند. فضای خود را با این آب های بی نظیر تقویت کنید.

امکانات

بابل وال یک پانل شفاف است که یک محیط زیر آب باشکوه را به نمایش می گذارد. پنل از اکریلیک ساخته شده و شبیه مخزن آکواریوم است. در داخل پانل های دیواری حباب، لوله های پلاستیکی شفاف و شفافی وجود دارد که به یک موتور مخفی متصل می شوند که حباب ها را از طریق لوله های پلاستیکی پمپ می کند و جریان هیپنوتیزم کننده ای از حباب ها را ایجاد می کند. آب نماهای دیوار حبابی به دلیل اندازه و گزینه های رنگی بسیار متنوع هستند. آبنماهای کف، دیوارکوب و آبنماهای داخلی سه نوع دیوار حبابی هستند. دیوارهای حبابی علاوه بر افزودن یک نقطه کانونی به اتاق، می توانند آثار هنری و جداکننده اتاق نیز باشند.

تطبیق پذیری بابل وال ها

دیوارهای حبابی سفارشی بسیار متنوع هستند و می توانند در هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرند. فواره های بزرگ و مستقل می توانند به عنوان جداکننده اتاق یا دیوار عمل کنند. دیوارهای حبابی کوچک و دیواری می توانند جای آثار هنری عمومی و خسته کننده را بگیرند. دیوارهای حبابی برای اتاق‌های انتظار مطب‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، رستوران‌ها، اسپاها، بارها و کلوب‌ها، موارد فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند. آنها همچنین می توانند در خانه ها به عنوان بخشی از غار مرد، اتاق سرگرمی یا بار در خانه استفاده شوند.

علاوه بر تطبیق پذیری آنها در امکان استفاده مجازی در همه جا، مزایای دیگری نیز دارند که آنها را از آکواریوم ها و گیاهان مصنوعی جدا می کند. در حالی که دیواره های آب حبابی حاوی آب هستند، نگهداری از آنها آسان و کم هزینه است. آنها مانند فواره های سرپوشیده سنتی آب نمی ریزند. این فواره ها همچنین می توانند به صورت سفارشی ساخته شوند تا سبک و لوگوی شرکت شما را منعکس کنند. بهترین بخش این است که شما و مشتریان یا مهمانانتان با یک نمایش بصری جالب برخورد خواهید کرد.

راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

در زیر چند نمونه از مکان هایی وجود دارد که ممکن است دیوار حبابی خود را در آنها امتحان کنید:

رستوران‌ها: ویژگی‌های بابل وال می‌توانند هر حسی را که شخص می‌خواهد به خود بگیرد، و آنها را برای هر نوع رستورانی عالی می‌کند، خواه یک مکان غذاخوری معمولی خانوادگی، یک محیط سرگرم‌کننده مدرن یا یک رستوران مجلل یا رمانتیک برای غذاخوری‌های خوب. نور و سرعت حباب ها را می توان برای مطابقت با حال و هوای دلخواه شما تنظیم کرد. به عنوان مثال، یک آبنمای حباب‌دار روشن زرد با حباب‌های سریع ممکن است مورد توجه افراد جوان باشد، در حالی که دیوار آبی حباب‌دار آبی تیره با حباب‌هایی که به آرامی حرکت می‌کنند ممکن است احساس آرامش‌بخش و رمانتیک یک تجربه غذاخوری مجلل را تقویت کند.

دفاتر شرکتی: شرکت ها دوست دارند با معماری مجلل، شیک و شیک، طراحی داخلی، دکوراسیون و دکور، مجلل خود را به نمایش بگذارند. درست مانند دیوارهای حبابی که می‌توانند زیبا باشند و آرامش را برانگیزند، می‌توانند آثار هنری منحصر به فرد و مدرنی باشند که به سرعت چشم و توجه دیگران را به خود جلب کنند. برخی از مراکز تجاری مانند نیویورک و دره سیلیکون در کالیفرنیا بر مدرنیته تاکید دارند، زیرا بسیاری از نیروی کار آنها جوانان هزاره هستند که خلاقیت را دوست دارند. دیوارهای حبابی به دلیل ظاهر و احساس مدرن خود، افزودنی های بسیار بیشتری به دفاتر شرکت ها هستند که با توضیحات بالا مطابقت دارند.

هتل ها: هتل ها به دنبال ایجاد محیطی آرام، مفرح و شیک برای مهمانان خود هستند. بابل وال ها می توانند هر سه را با حباب های آرامش بخش، رنگ های هیجان انگیز و قاب و شکل تمیز و مدرن ارائه دهند. تطبیق پذیری آنها در رنگ و اندازه آنها را قادر می سازد تا در لابی هتل ها در هر اندازه ای نصب شوند. انتخاب نور آنها می تواند با ظاهر و احساس بقیه دکوراسیون لابی مطابقت داشته باشد.

اسپا و سالن‌ها: در حالی که فواره‌های سرپوشیده سنتی، صدایی آرامش‌بخش و زیبایی‌شناختی ارائه می‌کنند، دیوارهای حباب‌دار گزینه عالی دیگری هستند. اگرچه دیوارهای حبابی صدا تولید نمی‌کنند، جریان دائمی حباب‌های آن‌ها برای تماشا آرامش‌بخش و مسحورکننده است. اثر آرامش بخش آنها را می توان با روشن شدن با رنگ های آرامش بخش مانند آبی، فیروزه ای و بنفش برجسته کرد. این دیوارهای حبابدار رنگی فضای آرامش بخشی را برای مهمانان در حالی که منتظر خدمات هستند یا در حال انجام خدمات هستند ایجاد می کند.

راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

مزایای دیوارهای حبابی

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد، بابل وال ها مزایای بسیاری دارند که آنها را جایگزین بهتری برای هنر دیوار، گیاهان مصنوعی، آکواریوم ها و حتی آبنماهای داخلی سنتی می کند. در اینجا برخی از مزایای آن به طور عمیق تر آورده شده است:

دوام: ویژگی‌های دیوار حبابی سنگین هستند و از پانل‌های اکریلیک ضخیم و پایه‌های جامد ساخته شده‌اند که کوبیدن آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند. دیوارهای حباب دار اکریلیک برای مقاومت در برابر لمس و ضربه های روزمره بادوام هستند و به سختی شکسته می شوند و خراشیده می شوند و برای کودکان ایمن هستند. با نگهداری مناسب، ویژگی های دیوار حبابی می تواند سال ها دوام بیاورد.

نورپردازی LED مسحورکننده: دیوارهای حباب آب نه تنها عملکرد حباب‌دار منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند، بلکه دارای نورپردازی‌های LED رنگی مختلفی هستند که باعث ایجاد آن‌ها می‌شود. هم در روز و هم در شب لذت بخش است. دکوراسیون سنتی مشاغل، دفتر و رستوران نمی تواند این کار را انجام دهد مگر اینکه نور اضافی نصب شود. با دیوارهای حباب نور LED، روشنایی LED تعبیه شده است و جلوه مورد نظر دیوارهای حباب را افزایش می دهد. علاوه بر این، روشنایی این دیوارهای حباب LED به راحتی با لمس یک دکمه از راه دور کار می کند.

حداقل نگهداری: با گذشت زمان، گرد و غبار روی دکور اداری و رستوران ها، به ویژه گیاهان مصنوعی جمع می شود و جذابیت حرفه ای و بهداشتی کسب و کار را از بین می برد. فواره های آب سنتی در مکان های صعب العبور جلبک ها را جذب می کنند. آکواریوم ها نیاز به تمیز کردن و نگهداری مداوم دارند تا جلبک ها و ماهی ها را زنده نگه دارد.

نگهداری از این اشیاء می تواند کثیف و وقت گیر باشد. با دیوارهای حبابی، تعمیر و نگهداری حداقل و آسان است. در حالت ایده آل، چنین آبنماهایی باید هر دو ماه یکبار با تمیز کردن عمیق هر چهار ماه یکبار تمیز شوند. جداسازی و مونتاژ مجدد فواره سریع و آسان است و نیازی به خیس شدن ندارد. تعمیر و نگهداری معمولی به سادگی مستلزم پاک کردن پانل های اکریلیک است.

راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

چگونه بهترین دیوار حبابی را برای تمجید از فضای خود انتخاب کنید

فضاهای مختلف نیاز به فواره های دیواری حبابی متفاوتی دارند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام در نظر گرفتن آبنما مناسب برای خود در نظر داشته باشید:

  • هزینه

دیوارهای آب حبابی از چند صد دلار تا هزاران دلار هزینه بسیار متفاوتی دارند. به طور معمول، آبنماهای بزرگتر و مستقل بیشترین هزینه را دارند در حالی که آبنماهای پنجره داخلی مقرون به صرفه هستند. اضافه کردن ویژگی های سفارشی مانند طراحی لوله و داشتن چراغ های چند رنگ بر هزینه ها می افزاید. به طور کلی، هر چه ویژگی دیوار حباب آب بزرگتر باشد، گرانتر خواهد بود. انواع دیوارهای حبابی سرگرم کننده، آرامش بخش و زیبا در هر اندازه وجود دارد.

  • محل

جایی که می خواهید پانل بابل وال خود را قرار دهید نه تنها اندازه، بلکه سبک و نور را نیز تعیین می کند. برای مثال، برای اتاق انتظار بیماران، احتمالاً دیوار حبابی متفاوتی نسبت به دیوار حبابی دیواری پشت بار در یک کلوپ شبانه خواهید داشت. حتی در یک واحد، اتاق‌های مختلف می‌توانند حال‌وهوا و دکور متفاوتی داشته باشند که می‌خواهید پانل دیوار حباب‌دار مطابقت داشته باشد.

  • اندازه و ابعاد

شما نمی خواهید یک آبنمای حبابدار بزرگ روی زمین را در یک راهرو باریک قرار دهید، و همچنین نمی خواهید یک دیوار حبابی کوچک روی دیوار را در یک اتاق بزرگ با فضای کف استفاده نشده زیاد آویزان کنید. اندازه ایده آل آبنما حبابی باید متناسب با اندازه فضا یا اتاق باشد. اندازه نیز بر اساس میزان تسلط بر فضایی که می خواهید دیوار حباب دار باشد تعیین می شود.

  • سبک

وقتی صحبت از بابل وال ها به میان می آید، دو سبک وجود دارد: حباب بافل و حباب. فواره های حباب دار دارای لوله های عمودی در داخل پانل ها هستند که در آن حباب ها به سمت بالا جریان دارند. در فواره های حباب دار، حباب ها آزادانه در داخل پانل ها حرکت می کنند. اولی تجربه‌ای مدرن‌تر و سرگرم‌کننده‌تر را ارائه می‌دهد در حالی که دومی ظاهری آرامش‌بخش و رمانتیک را ارائه می‌دهد.

  • کیفیت

همانطور که ویژگی های دیوار حباب آب محبوب تر شده اند، شرکت های بیشتری شروع به ساخت نسخه های خود از این فواره ها کرده اند. با این حال، همه دیوارهای حبابی یکسان ساخته نمی شوند. برخی از مواد با کیفیت پایین استفاده می کنند که منجر به فواره هایی با نقص مکانیکی، نشتی و طول عمر کمتر می شود.

  • سفارشی سازی

با دیوارهای حبابی، شما این توانایی را دارید که یک دیوار حباب دار سفارشی داشته باشید تا ظاهر و احساس یک فضا را در خود جای دهد. سفارشی سازی های رایج شامل نورپردازی رنگی، استایل، اندازه و شکل است. برای داشتن ظاهری حرفه ای تر، فواره های دیواری حبابی سفارشی را نیز می توان با آرم های تجاری حک کرد.

یک دیوار حبابی برای فضای خود بگیرید

ویژگی‌های دیوار حبابی همه کاره هستند و آنها را برای فضاها و تنظیمات مختلف از دفاتر شرکت‌ها گرفته تا اتاق‌های انتظار پزشکی و رستوران‌ها و اسپاها و هتل‌ها ایده‌آل می‌سازد. دیوارهای آبی حبابی مزایای متعددی نسبت به دکوراسیون داخلی سنتی دارند، از جمله نگهداری آسان و گزینه های سفارشی سازی مختلف. هنگام انتخاب آبنمای دیوار حبابی، مهم است که هزینه، اندازه و سبک آبنما را نسبت به فضای مورد نظر در نظر بگیرید.

ما مفتخریم که دیوارهای حبابی LED با کیفیت، دیوارهای حبابی سفارشی، دیوارهای حبابی دیواری و دیوارهای حبابی ایستاده آزاد را برای سال‌ها ارائه می‌کنیم و تنها از بالاترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم.

راهنمای شما برای دیوارهای حبابی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟