دلایلی برای دکور اتاق انتظار با آبنما

دلایلی برای دکور اتاق انتظار با آبنما

  1. به بیماران خود گوش دهید

یکی از استرس زاترین چیزها برای بیماران شما عدم اطمینان از وضعیت آنها است. از آنجایی که شما متخصص هستید و آنها نیستند، ممکن است از اینکه شما همه چیز را به درستی توضیح نمی دهید یا به نگرانی هایشان رسیدگی نمی شود عصبی باشند.

برای گوش دادن فعالانه به بیماران خود مراقب باشید. اگرچه ممکن است آنها دقیقاً ندانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند، شما همچنان می توانید به این نگرانی ها رسیدگی کنید و به آنها کمک کنید تا احساس بهتری نسبت به حضور در دفتر شما داشته باشند.

  1. زمان انتظار را کاهش دهید

هر چه فرد بیشتر بنشیند، مضطرب و استرس بیشتری می گیرد. راه های مختلفی را در نظر بگیرید که می توانید زمان انتظار دفتر خود را کاهش دهید. برخی از روش هایی که می توانید زمان انتظار دفتر خود را کاهش دهید عبارتند از:

  • اطلاعات بیمار را قبل از قرار ملاقات دریافت کنید
  • برای جلوگیری از تأخیر و عدم نمایش از فناوری هایی مانند ابزارهای کنترل از راه دور و صف های تلفن همراه استفاده کنید
  • از بیماران نظرسنجی کنید تا مشخص کنید در طول فرآیند کجا با تنگنا مواجه می شوند و سپس برای رفع آن تنگنا تلاش کنید.
  • اسناد را به کارکنان متخصص اسناد اختصاص دهید تا از پذیرش شما با مدارک پشتیبان گرفته نشود

دلایلی برای دکور اتاق انتظار با آبنما

  1. برای بیماران خود مواردی را فراهم کنید که حواسشان پرت می شود

اگر بیماران شما کاری جز نشستن در اتاق انتظار یا اتاق معاینه و خیره شدن به دیوارهای خالی نداشته باشند، به احتمال زیاد فقط به استرس و اضطراب آنها می‌افزایید. راه هایی برای ایجاد حواس پرتی برای بیماران خود بیابید تا ذهن آنها را از قرار ملاقات یا روش آتی منحرف کند. چیزهایی مانند کتاب، مجلات، تصاویر روی دیوار یا حتی تلویزیون می توانند برای پرت کردن حواس بیماران و کمک به آرامش آنها بسیار مفید باشند.

همچنین ممکن است بخواهید دیوارهای دفتر خود را با رنگ های آرامش بخش رنگ آمیزی کنید و بلندگوهایی نصب کنید که موسیقی آرامش بخش پخش می کنند. همه این موارد می تواند از نظر روانی محیطی دلپذیر برای بیماران شما ایجاد کند.

  1. یک آبنما در اتاق انتظار خود نصب کنید

آیا می‌دانستید که مطالعه‌ای که توسط دانشگاه پکن چین انجام شد نشان داد که چگونه فواره‌های سر و صدا ایجاد می‌کنند – که به آن صدای صورتی هم می‌گویند – امواج مغزی انسان را آرام می‌کند؟ درسته!

نصب یک آبنمای آرامش بخش با آب روان در اتاق انتظار می تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که می توانید برای آرام کردن اضطراب بیماران خود انجام دهید. صداهای تسکین دهنده آب روان محیط آرام بخشی را فراهم می کند که ممکن است بیماران آگاهانه متوجه آن نشوند، و حتی برای آرامش آنها بهتر است.

این احتمال وجود دارد که شما باید مدتی را در اتاق انتظار گذرانده باشید، چه برای یک جلسه یا یک قرار ملاقات با دندانپزشک. حتماً متوجه شده اید که با هر دقیقه طاقت فرسا، مغز شما درگیر افکار آزاردهنده می شود و این انتظار را بسیار خسته کننده تر می کند. شما تصور می کنید کارهای زیادی را که می توانید به جای انتظار در این اتاق انتظار کثیف انجام دهید. اکنون نوبت شماست که اتاق انتظار را به عنوان صاحب کسب و کار تزئین کنید، این مسئولیت شماست که هیچ یک از مشتریان یا ذینفعان شما احساسی مشابه شما نداشته باشند. اینجا جایی است که یک دیوار آبی داخلی از آکوا سرویس می تواند لطف شما را نجات دهد.

دلایلی برای دکور اتاق انتظار با آبنما

یک ویژگی آب می تواند تجربه را به تجربه ای لذت بخش تبدیل کند: عاری از پچ پچ دفتر و زنگ تلفن. آنها بیانیه های تاثیرگذاری هستند که چیزهای زیادی در مورد نحوه انجام تجارت شما می گویند. بنابراین آنها یک سرمایه گذاری هستند که برای مدت طولانی بازدهی چشمگیر را برای شما به ارمغان می آورند. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا اتاق انتظار شما به آبنما نیاز دارد:

راه بی‌نظیر را طی کنید!

طراحان داخلی اغلب زمانی که با میل به آوردن اصالت به دکوراسیون مواجه می شوند، دستپاچه می شوند. آب نماها پاسخی به چنین مشکلاتی هستند زیرا می توانید هر آب نما را مطابق با مشخصات خود سفارشی کنید و در نهایت یک اثر هنری کاملاً بدیع را به دست آورید که هیچ کس دیگری ندارد. انواع آب نماهای داخلی وجود دارد که می توان آنها را برای هر اندازه فضای موجود انتخاب کرد. بنابراین اگر می‌خواهید اتاق انتظار خود را به گونه‌ای تزئین کنید که پیچیدگی و گرما را به همراه داشته باشد، محدودیت فضا مشکلی نیست.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید!

اتاق‌های انتظار می‌توانند مکان‌های ناخوشایندی باشند که در آن افراد یا در تلفن همراه خود غرق می‌شوند یا از تماس چشمی با غریبه‌ها اجتناب می‌کنند. نصب یک آب نما با شکوه چیزی را به نمایش می دهد که آرامش بخش و زیبا است. دیگر نیازی نیست مردم در گروهی از غریبه ها احساس ناراحتی کنند، زیرا آب نما نیز می تواند یخ شکن باشد. یک دیوار آبشار داخلی را انتخاب کنید که با دکور موجود ترکیب شود و تمام تم را بی عیب و نقص به هم پیوند دهد.

سر و صدا را دور نگه دارید

اتاق‌های انتظار اغلب مملو از صداهای کف دفتر یا زنگ تلفن از پذیرش می‌شوند. این باعث می شود که تجربه انتظار طولانی تر از آنچه هست احساس شود. هرکسی که منتظر یک جلسه مهم است یا در مورد قرار ملاقات با پزشک عصبی است، بدون شک در سر و صدای مداوم استرس بیشتری خواهد داشت. یک فواره آب می تواند همه این صداها را کاهش دهد و به اتاق انتظار هاله ای از صلح و آرامش بدهد. مطمئناً ارزش آن را دارد که مشتریان شما هنگام ملاقات با شما آرامش داشته باشند، و برای کسب و کار شما نویدبخش است که زیبایی شناسی دلپذیر و همچنین توجه به سلامت روان آنها را در نظر بگیرد.

تصوری ایجاد کنید که برای همیشه باقی بماند

ممکن است بدترین اتاق‌های انتظار را از تجربه خود به یاد بیاورید، اما آن‌هایی را نیز به یاد می‌آورید که باعث می‌شوند احساس خوش‌آمدگویی و آرامش داشته باشید. به طور مشابه، شما می خواهید چیزی بسازید که یک اثر ماندگار مثبت ایجاد کند. هنگامی که دیوار آبی داخلی اولین چیزی است که هنگام ورود به داخل و آخرین چیزی که هنگام خروج از آن می بینند و در حین انتظار از لذت آن لذت می برند، مشتریان مطمئناً شما را به یاد خواهند آورد و شما را به هرکسی که ملاقات می کنند توصیه می کنند.

اتاق انتظار فقط یک ضرورت نیست، بلکه اولویت را برای نوع تجربه ای که مشتریان می توانند از شما داشته باشند، تعیین می کند. میتوانید با کمک ما این کار را درست انجام دهید، تا هیچ مانعی برای رسیدن به قله وجود نداشته باشد.

دلایلی برای دکور اتاق انتظار با آبنما

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟