بازسازی خانه بتنی با استخر شیشه ای

این پروژه پس از تخریب و بازسازی یک خانه تراس در شهر سنت جولیان، مالتا رخ داد که آن را برای نیازهای خانواده کاربردی تر کرد و بازسازی خانه بتنی با استخر شیشه ای صورت گرفت. نمای اصلی خانه که در محله‌ای ساخته شده توسط ساختمان‌های سنتی قرار دارد، طراحی یکپارچه دارد، پوسته‌ای دوتایی که توسط یک ارتفاع کاملاً لعاب پوشیده شده توسط سیستمی از لوورهای آلومینیومی کشویی تشکیل شده و توسط یک قاب بتن مسلح ترسیم شده است. از این رو فضایی تازه در داخل خانه ایجاد می کند و از بیرون به ساختمان هویت خاصی می بخشد.

از داخل پروژه با مقیاس خطی، با یک پله پله، و ارتفاع دو برابر برای لابی ورودی رو به پاسیو تمام لعاب مشخص می شود که تعامل بین فضاهای داخلی و باغ را ایجاد می کند و در عین حال نور طبیعی خورشید را در داخل افزایش می دهد. خانه در پشت بام، روبروی پنت هاوس، استخری قرار دارد که توسط یک عرشه چوبی احاطه شده است که منظره ای فوق العاده از ساحل مالت به شما می دهد.

چه چیزی این پروژه را منحصر به فرد می کند؟

یک استخر بی نهایت در تراس در این قاب قرار دارد که طرفین آن در برابر ارتفاع کاملاً شفاف قرار دارد. آب و مخزن از طریق نما قابل مشاهده هستند، تاج ساختمان را می پوشانند و در ترکیب ارتفاع نقش دارند.

بازسازی خانه بتنی با استخر شیشه ای

در پشت بام، روبروی پنت هاوس، استخری قرار دارد که توسط یک عرشه چوبی احاطه شده است که منظره ای فوق العاده از ساحل مالت به شما می دهد. ساخت و ساز جدید در سه سطح گسترده شده است و به شدت با استفاده غالب از لعاب مشخص می شود، با یک قاب بتنی اکسپوز که به سمت بالا و فراتر از حوضچه بی نهایت در یک بازی معماری که با حرکت نگاه به سمت بالا، منظره را غیر مادی می کند.

استفاده از دیوار شیشه ای برای استخر، آن را به قسمت تاج از ترکیب کل ارتفاع تبدیل می کند. در زیر آن، نمای رو به خیابان به شش ماژول مساوی در دو سطح تقسیم شده است، اگرچه یکی از آنها شیشه ای نیست زیرا توسط درب جلویی باشکوه استفاده می شود که از طریق یک پله به آن می رسید (سطح زمین ساختمان است. بالاتر از سطح خیابان).

در این مورد، درب انتخابی یک درب امنیتی محوری از خط Synua Oikos در روکش و اندازه سفارشی بود. درب با ارتفاع 3.4 متر و عرض 1.6 متر، با روکش چوبی در دو طرف و رگه های افقی است.

بازسازی خانه بتنی با استخر شیشه ای

پس از ورود از این در ورودی، با فضایی تمام قد مواجه می‌شویم که پر از نوری است که از بالا، از کف شیشه‌ای استخر وارد می‌شود. جدای از این، ویژگی تعیین کننده یک راه پله خطی به طبقه بالا است، در حالی که در طرف دیگر اتاق، یک قفسه کتاب گسترده به عنوان چیزی شبیه به نقطه مقابل عمل می کند.

این خانه در واقع یک ساختار طولانی است که به سمت عقب توسعه می یابد و شامل یک پاسیو است که تمام سطوح مختلف را به هم متصل می کند و به یک نورگیر بالا می رود که می تواند به صورت الکتریکی باز شود و نوعی جلوه دودکش ایجاد می کند تا گرما را در ماه های تابستان آزاد کند. نمای داخلی نیز به شدت با استفاده از بتن اکسپوز، با دیواره های شیشه ای مشخص می شود. در طبقه بالا، پنت هاوس از خیابان عقب افتاده است و فضایی برای استخر، عرشه آفتاب و منظره ای پانوراما از ساحل مالت ایجاد می کند.

در ماربلا، معماران Wiel Arets یک استخر با زیر لعاب معلق بر روی تراس بیرونی خانه طراحی کردند، و یک آسمان خراش در هاوایی دارای یک استخر با کف شیشه‌ای است که از طبقه هفتم بیرون می‌آید.

اگر شماهم میخواهید خانه ای خاص و منحصر به فرد با استخر شیشه ای ایمن و زیبا داشته باشید، همین حالا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

بازسازی خانه بتنی با استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.