استخر شیشه ای در ویلای مدرن ساحلی

استخر شیشه ای در ویلای مدرن ساحلی

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

استخر شیشه ای

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای

ویلا

شما نمی‌توانید ویلا lega را برای مکان fab درست روی شن‌های ساحل Batubelig و فقط چند دقیقه از مغازه‌های مد روز و مشروبات الکلی در Seminyak شکست دهید. دکوراسیون شیکی داشته باشید، یک مهتابی al مشرف به اقیانوس، ۵ اتاق‌خواب بزرگ و دارای تهویه مطبوع و یک استخر شنای اختصاصی ۱۲ متر، و یک مکان شیک و راحت برای خنک کردن در طی تعطیلات در جنوب بالی دارید

                                                 استخر شیشه ای استخر شیشه ای استخر شیشه ای
با اینکه طراحی و دکوراسیون ویلا lega امروزی و جالب است، اما این ویلا هنوز هم به عنوان داشتن محیطی بی‌تکلف و بی‌تکلف در حال انجام است. خانواده‌ها و دوستان می‌توانند در مناطق با طرح باز و غذا خوری و یا فضای وسیع اقیانوس، برای صرف غذا، مشروب و گفتگو، و یا شب‌های تنبلی که در فیلم‌ها و موسیقی وجود دارد گرد هم آیند. روی زمین استخر هم مکان مورد علاقه دیگری است که در حال استراحت با it، loungers، و درخت‌های خوشبو است. برای کمی استراحت، به اتاق بزرگ خود استراحت کنید یا استراحت کنید، یا در کنار ساحل قدم بزنید.
استخر شیشه ای
ویلا lega در شکل L شکل می‌گیرد و شامل دو طبقه با پنجره‌های شیشه‌ای است که به اقیانوس هند یا باغ و یا استخر نگاه می‌کنند. در طبقه همکف خانه شما اتاق نشیمن بزرگ را با دره‌ای شیشه‌ای کشویی که به روی عرشه استخر باز می‌شود پیدا خواهید کرد.
استخر شیشه ای
این اتاق دارای کف مرمر، تخت بزرگ L شکل، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دی‌وی‌دی ساز و سیستم صوتی است. شما می‌توانید در را انتخاب کنید که درها را به روی نسیم استوایی باز بگذارید و یا برای لذت بردن از آسایش تهویه هوای آزاد بسته شوند. در سمت راست اتاق نشیمن، محل غذا خوری با یک میز بزرگ است که ۱۲ نفر را در خود جای داده‌است و یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک حمام مهمان به یک طرف وجود دارد.
استخر شیشه ای
اتاق‌های اصلی در ویلا lega در طبقه بالا هستند و مناظر خارق‌العاده‌ای در ساحل و اقیانوس برگزار می‌کنند. سقف‌های بلند شده به اندازه سخاوتمندانه اتاق‌ها و طبقات الوار، حس گرما را ایجاد می‌کنند. هر دو اتاق بس‌ترهای تخت پادشاهی دارند که تماما از طریق پشه‌بند، محل نشستن با تلویزیون‌های صفحه تخت و دی وی دی و حمام نیمه باز با باران‌های موسمی و باران‌های موسمی است. علاوه بر این، یک اتاق یک ایوان بزرگ مشرف به ساحل دارد، و دیگری بالکن کوچکتری دارد که در آن می‌توانید صدای امواج امواج را در زیر ببینید.
استخر شیشه ای
در طبقه همکف دو اتاق‌خواب مهمان هست که هر دو لنگه دره‌ای شیشه‌ای دارند که به ایوان و باغچه دسترسی پیدا می‌کنند. این اتاق‌ها و canopied، تخت شاه، میزها، اتاق‌ها و حمام و حمام برای راه رفتن حمام و وان حمام با بام‌های باز در یک طرف. در طبقه بالا، اتاق مهمان دیگری با تخت شاه، حمام و views در کنار ساحل در کنار ساحل دارد.
در بیرون، یک استخر شنای ۱۲ متری وجود دارد که در سه طرف بر روی عرشه یک استخر چوبی قرار دارد که با نور سرخ و چترهای آفتابی نرم و نرم و در طرف دیگر توسط یک دیوار سفید زیبا با یک نقاشی دیواری حکاکی شده، احاطه شده‌است. اطراف استخر، چمن‌زار پر از گیاهان سبز شاداب، ویژگی‌های آبی و درختان است.

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟