استخر بی نهایت ویلای ساحلی اقیانوسی

استخر بی نهایت

ویلا Soham در حاشیه صخره‌ای واقع شده‌است که به اقیانوس هند در نوک جنوبی آن مشرف است و ویلا Soham نیز بخشی از املاک Ocean است که به نام ویلا Hamsa نیز در همسایگی آن قرار دارد. با پنج اتاق‌خواب پر زرق و برق مناظر اقیانوسی باورنکردنی، فضای داخلی زیبا، و فضای غذاخوری، به اضافه یک استخر ۲۲ متر، سالن ورزش، سونا و اتاق بخار، ویلا Soham یک مقصد تعطیلات منحط برای زوج‌ها، خانواده‌ها و گروه‌ها است. ویلا همچنین می‌تواند به طور مشترک با ویلا Hamsa اجاره شود تا ۱۸ نفر را در ۱۱ اتاق جا دهد.

استخر بی نهایت

باغ

از همون لحظه‌ای که به ویلا Soham رفت و در رو دوباره باز کرد، می‌دونی که تو به جای خیلی خیلی خاصی رسیده. باغ شاداب به برکه‌ای بی‌انتها باز می‌شود که به نظر می‌رسد روی لبه صخره بریزد، و در هر طرف، مناطق زندگی شیک و شیک روی دو سطح، و عرشه‌های چوبی که در آن می‌توانید از مناظر گسترده دریا لذت ببرید، قرار دارند. کارکنان محتاط اینجا شامل یک آشپز خصوصی برای طبخ غذا، خدمه ویلا برای حصول اطمینان از این که اتاق‌ها و زمین‌ها تمیز هستند، و یک مدیر ویلایی است که می‌تواند سفر خود را به باشگاه‌های ساحلی جهانی، زمین‌های گلف و سواحل شنی سفید در آن حوالی ترتیب دهد.

استخر بی نهایت

جایگاه زندگی

جایگاه زندگی مرکز اجتماعی ویلا Soham است و در سطح بالای باغ‌ها و استخر قرار دارد. در داخل محفظه شیشه‌ای، شما یک محل نشستن با مبلمان و نیمکت‌های سفید بزرگ با اندازه بزرگ، یک محل ناهار خوری با یک میز مرمری برای ۱۲ سال و یک‌بار یک پیشخدمت دارید. دره‌ای شیشه‌ای کشویی در ایوان عظیم آهن باز شدند و یک در چوبی چرخان به سمت یک اتاق رسانه مدرن هدایت شد. همچنین یک محدوده فضایی نیز در زیر استخر قرار دارد که در آن می‌توانید ورزش کنید و از آن استفاده کنید، از جمله یک باشگاه مجهز به تردمیل، دوچرخه ثابت، سالن وزنه‌برداری و سالن آب‌معدنی.
استخر بی نهایت

مجموعه اصلی

مجموعه اصلی ویلا Soham (Villa Soham)در ویلا Soham (ویلا Soham)در طبقه همکف قرار دارد و مناظر خیره‌کننده و خیره‌کننده را در سرتاسر استخر به اقیانوس هند ارائه می‌دهد. در مرکز اتاق‌خواب، یک تخت بزرگ ۲.۴ متری از طرف مبل کرم رنگ قرار دارد و در کنار میزه‌ای کوچک سیاه قرار دارد. حمام ensuite دارای دیواره‌ای سنگی طبیعی، کف صاف مرمری و یک وان standalone است که جلوی دیوار شیشه‌ای قرار دارد که نمای یکسانی از باغ‌ها، استخر و اقیانوس را ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین دارای یک تراس پر درخت با جایگاه خصوصی است که می‌تواند از اتاق‌خواب و حمام به دست آید.
استخر بی نهایت

تراس زیبا

دو کابین مهمان ویلا Soham در هر دو طرف اتاق اصلی قرار دارند. یکی از آن‌ها با اندازه به اتاق اصلی برابر است و دو تخت‌خواب دارد که می‌تواند به یک پادشاه تبدیل شود، و حمام ensuite با یک وان حمام با یک وان شیشه‌ای که به استخر و اقیانوس نگاه می‌کند. این سوئیت هم یک تراس زیبا دارد. در طرف دیگر، یک سوئیت کوچک کوچک‌تر به باغ پشت یک پلکان مارپیچی که راهش را به سمت جایگاه زندگی هدایت می‌کند، به بیرون نگاه می‌کند. این اتاق یک تخت‌خواب پادشاه و یک حمام با یک وان حمام دارد. دو مجموعه مهمان باقی مانده در جناح خود در سطح سوم قرار دارند و سقف‌های طاق دار، بس‌ترهای دوقلو دارند که می‌توانند به پادشاهان، و حمام‌ها با باران‌های موسمی تبدیل شوند.
استخر بی نهایت

نسیم دریا

بالا انداختن نور خورشید و نسیم دریا، یک امر ناگزیر در ویلای Soham است، چرا که مناطق al در اینجا به سادگی غیرقابل مقاومت هستند. جایگاه نشیمن با صندلی‌های نیمکتی که نمای وسیعی از اقیانوس را ارائه می‌دهد و برای یک صبحانه و یا نقطه ناهار آسمانی ایجاد می‌کند، روی عرشه بلند آهن قرار دارند. روی چمن زیبا با درخت‌های معطر its عبور کنید و به برکه infinity ۲۲ متر بروید و در یک تراس سنگی قرار داشته باشید. یک طرف استخر یک بسته بزرگ فضای باز با صندلی مدولار، یک آشپزخانه و یک نوار وجود دارد که در آن کارکنان می‌توانند نوشیدنی‌های سالم، گاز روشن، sundowner کوکتل و غذاهای دریایی را آماده کنند.

استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟