استخر بی نهایت در ویلای لوکس ۳ خوابه

استخر بی نهایت

ویلا Capung یک ویلای لوکس ۳ خوابه در Uluwatu مکانی عالی برای موج سواران، گلف بازان و یا هر کس دیگری است که به دنبال کمی تجمل در بازار ارزان قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. این ویلای مجلل در لبه پرتگاهی قرار دارد که مشرف به خلیج Jimbaran و خط ساحلی بوکیت Bukit است و چند دقیقه از بهترین مناطق موج‌سواری در جنوب شرقی آسیا، زمین‌های گلف در سطح جهانی و سواحل فوق‌العاده، رستوران‌ها و کافه‌ها به سر می‌برند. با این حال، علی‌رغم این که به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هستید، هنوز یک تکه از بهشت خود را دارید که می‌توانید آن را خاموش کرده و از مناظر و صفای آن لذت ببرید.

استخر بی نهایت در ویلای لوکس 3 خوابه

استخر شیشه ای بی نهایت

اولین نگاه به ویلای Capung استخر آبی زیبایی است که در امتداد یک طرف فضای باز و فضای غذاخوری قرار دارد. از کنار استخر عبور کنید و به محل زندگی روشن و روشن برسید، جایی که می‌توانید روی مبل قرمز نرم خم شوید و از یک نوشیدنی خوش میوه لذت ببرید در حالی که به استخر درخشان فیروزه‌ای و آبه‌ای عمیق آبی اقیانوس هند نگاه می‌کنید.

استخر شنا شیشه ای

بعد از اینکه در یکی از سه سوئیت لوکس ساکن شدید، سر تا سر یک بعد از ظهر در آب‌های زلال و زلال استخر شیرجه بزنید، یا راه خود را به the cliffside (gazebo)ببندید تا با یک کتاب خوب به عنوان نسیم اقیانوس آرام شوید. زمانی که خورشید شروع به غرق شدن در دریا می‌کند، می‌توانید قبل از اینکه به غذاهای خوش‌مزه خوش‌مزه که توسط  با استعداد تهیه شده‌است، غذا بخورید، از کوکتل غروب در روی عرشه استخر لذت ببرید. در شب، نوره‌ای ملایم، استخر و محل زندگی را روشن می‌کنند و تنها چیزی که شما می‌توانید بشنوید این است که صدای زمزمه قورباغه‌ها و صداهای آهسته و قل‌قل آب ویلا را بشنوید.استخر بی نهایت در ویلای لوکس 3 خوابه

استخر شیشه ای به سبک بیکران

برای کسانی که می‌توانند خود را از باغ‌های سرسبز و daybeds در ویلا Capung جدا کنند، کاره‌ای زیادی در طول روز در اطراف بوکیت do انجام می‌شود. از سواحل در امتداد ساحل برای دوچرخه‌سواری در مناطق موج‌سواری مشهور دنیا مانند Point پوینت، Padang Padang و Dreamland، بازدید از معبد باشکوه Uluwatu در لبه صخره‌ای که مشرف به موج سقوط است و یا در یک رستوران ساحلی در ساحل Nusa“، بازدید می‌کنند.
بین استخر آبی نیلوفر آبی و استخر لبه infinity، غرفه نشیمن و نهارخوری با نیمکت‌های plush قرار دارد، و صندلی‌های نشستن و میز غذاخوری با چوب درخت ساج دارند که می‌تواند تا ۱۰ نفر را در خود جای دهد. این یک مکان عالی برای خانواده، togethers عادی با دوستان یا حتی مهمانی‌های شام پر زرق و برق است، چون مکان‌های زیادی برای استراحت در این وسایل لوکس و تزیین شده وجود دارد. هم چنین آسیب نمی‌بیند که مناظر مشرف به اقیانوس، به ویژه در اواخر بعد از ظهر هنگامی که خورشید همه چیز را در رنگ‌های گرم نارنجی و قرمز روشن می‌کند.
مجموعه عظیم اصلی، پناهگاهی از فضا و نور با پنجره‌های بزرگ است که با اقیانوس روبرو هستند. یک تخت‌خواب چهار نفره قدیمی با بالش‌های سفید و بالش‌های نرم، و یک منطقه مطالعاتی آرام با یک صندلی راحت و یک میز تحریر بزرگ وجود دارد. محل نگهداری هرگز مساله‌ای نیست که پیاده‌روی وسیعی داشته باشد در اتاق لباس پوشیدن با تطبیق با کمدها و کشوها. حمام مانند حمام، حمام دو لگن و یک وان حمام تکی است که به اندازه کافی بزرگ است که بتواند دو نفر را جا به جا کند.
رنگ‌های slatted بامبو به نور اجازه می‌دهد تا به آرامی به این اتاق زیبا با سقف soaring alang، مبلمان چوبی صیقل یافته و تخت راحت تخت شاهی، که در پشه‌بند خود را پوشانده است، نفوذ کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مجموعه مهمان بالکن اختصاصی آن است که مشرف بر خلیج Jimbaran و خط ساحلی ناهموار می‌باشد. همچنین یک حمام ensuite با حمام بیرون از فضای باز برای استحمام در زیر ستاره‌ها وجود دارد.
مجموعه باغ در گوشه ملک قرار گرفته‌است و در میان طبیعت خلوت و انزوا را پیشنهاد می‌دهد. در ورودی باغ، درخت‌های هرس شده و بوی خوش عطر در باغ وجود دارد و یک مهتابی خصوصی وجود دارد که در آن می‌توانید استراحت کنید و تماشای پروانه‌ها در میان گل‌ها را تماشا کنید. دو تخت در این مجموعه را می توان برای ایجاد یک تخت با اندازه یک پادشاه با هم ترکیب کرد تا دو نفر را جا به جا کند. علاوه بر این، حمام ensuite زیبایی با حمام، حمام، حوله‌های سفید پف‌کرده و bathrobes با تم رنگ وجود دارد.
بعد از یک روز کامل برخورد با امواج و یا بازدید از مکان‌های جذاب در اطراف بالی، ممکن است شما تنها برای یک شب آرام باشید. اگر این مورد است، به اتاق سرگرمی که در آن می‌توانید با استفاده از چوب ساج تزئین‌شده در بالش‌ها و تماشای فیلم‌هایی از مجموعه دی وی دی، بازی تخته‌ای با دوستان و خانواده و یا امتحان کردن دست تان به چالش کشیدن بازی‌های رایانه‌ای منتشر کنید. این اتاق همچنین دارای یک ایستگاه docking Bose، یک کامپیوتر لپ‌تاپ با اینترنت بی‌سیم رایگان، کتابخانه با مجموعه وسیعی از کتاب‌ها و مجلات و یک حمام ensuite با حمام در حمام است.
ویلای ییلاقی فضای وسیعی برای lazing توسط استخر خصوصی اختصاصی در بس‌ترهای باشکوه روزانه فراهم می‌کند، یا یک سری از پله‌های سنگی را که به یک باغ زیبا در پایین منتهی می‌شود، پرت می‌کنند. در اینجا سبزی و بوته استوایی و نیز یک بسته چوبی پوشیده شده با صندلی‌های beanbag و یک میز کوچک پیدا خواهید کرد. این نقطه ایده‌آل برای جلسات مراقبه بامدادی، naps بعد از ظهر و یا به سادگی جذب چشم‌انداز گسترده اقیانوس و صخره‌های زیرین است.

استخر بی نهایت در ویلای لوکس 3 خوابه

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟