استخر بی نهایت ویلای ساحلی لوکس ۵ خوابه

استخر بی نهایت

ویلا Semarapura نام یک واحه آرام در ماسه‌های سیاه ساحل Cemagi است که به افتخار واژه سانسکریت به نام معبد صلح نامگذاری شده‌است. این ملک ۵ اتاق‌خواب لوکس در بیش از ۵۰۰۰ متر مربع باغ گسترده شده‌است و مجموعه‌ای از غرفه‌های فریبنده برای زندگی در فضای داخلی و بیرونی، یک استخر ۲۰ متری و decks بزرگ برای رسیدن به غروب افسانه‌ای بالی در سراسر اقیانوس ارائه می‌دهد. اگرچه این ویلا از مراکز شلوغ جنوب بالی جدا شده‌است، اما این یک حرکت کوتاه از breaks مشهور Canggu، زمین گلف بالی بالی، معبد Lot بالی و Seminyak شیک است.

استخر بی نهایت

ویلا Semarapura تجربه‌ای بی‌نظیر در ساحل جنوب غربی بالی با rolling سبز، مناظر خیره‌کننده اقیانوس و فضای کافی برای گسترش در سبک ارائه می‌دهد. در سراسر ویلای دارای فضای تهویه مطبوع، یکپارچه با مناطق al ادغام می‌شوند و پیوندهای متفکرانه مانند اشیا عتیقه و آثار هنری منحصر به فرد، اثاثیه راحت و تمام معایب مد نظر شما وجود دارند. کارکنان گرم و پذیرا، شما را در خانه با خدمات ۲۴ ساعته که متناسب با سلیقه شما مناسب است، از جمله وعده‌های غذایی تهیه‌شده توسط آشپز شخصی خود، سفر تماشا با راهنمای آگاه و آگاه، و کوکتل در هر زمانی که آرزو می‌کنید سرو کار خواهد داشت.

استخر بی نهایت
راهروی سرپوشیده در ورودی ویلا Semarapura، شما را به یک اتاق نشیمن بزرگ در طبقه بالای جایگاه اصلی اصلی هدایت می‌کند. بالا بردن تمام طبقه بالا، این فضای باز پر زرق و برق یک سقف بلند دارد، کف پارکت براق صیقل یافته و اسباب چوبی پر شده در cushions رنگارنگ دارد. دره‌ای Folding به یک ایوان آهنی بزرگ با دو میز صبحانه باز می‌شود که از باغ به سمت اقیانوس و یک معبد دریایی Balinese نگاه می‌کنند.
استخر بی نهایت
در طبقه همکف عمارت اصلی، یک اتاق رسانه‌ای وجود دارد و یک مبل بزرگ با یک نیمکت ۶۰ اینچی، یک میز اتاق مطالعه با یک میز تحریر و یک کتابخانه به نام بوز که می‌تواند موسیقی را به مناطق مختلف اطراف ویلا از جمله اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و غرفه استخر تامین کند، وجود دارد.
استخر بی نهایت
اتاق غذاخوری و آشپزخانه در یک جایگاه مستقل قرار دارند که تنها در یک طرف غرفه اصلی قرار دارند. غرفه غذاخوری به ویژه با دیواره‌های آبی در سه طرف، یک میز غذاخوری گرد ۱۰ که با اقیانوس روبرو است و دره‌ای تاشو که می‌تواند برای اجازه دادن به نسیم دریا به داخل آن باز شود، قابل‌توجه است. پشت یک غرفه آشپزخانه قرار دارد که در کنار یک میز صبحانه از جنس گرانیت قرار دارد و یک آشپزخانه حرفه‌ای است که برای میهمانان باز است و یا می‌تواند به سرآشپز خصوصی شما سپرده شود.
استخر بی نهایت
در غرفه خود با ویژگی‌های آب در هر دو طرف، اتاق اصلی یک پناه‌گاه امن و خلوت با یک تخت پادشاهی canopied و یک محوطه خلوت و جادار است که با آثار هنری و مصنوعات اندونزیایی تزیین شده‌است. دره‌ای شیشه‌ای کشویی با جکوزی / استخر شیرجه / شیرجه و یک منطقه صبحانه زیبا باز شدند. اتاق اصلی نیز یک حمام گرانیت سیاه با یک وان حمام بزرگ با یک وان حمام بزرگ برای دو، یک حمام باران، و حیاط باغ با یک حمام در فضای باز دارد.
استخر بی نهایت
مجموعه‌های مهمان ۲ و ۳ در یک جایگاه مستقل قرار دارند که در کنار استخر آبی نیلوفر آبی با فواره‌های جوشان به سر می‌برند. هر طبقه دارای یک تخت پادشاهی، ساج، و حمام ensuite مجلل با rimmed granite، رگبار باران، و دوش در هوای آزاد است. این سوئیت دارای یک فضای باز در فضای باز با یک daybed زیر یک pergola است.
استخر بی نهایت
مجموعه‌های مهمان ۴ و ۵ در یک غرفه دو طبقه تنظیم‌شده که مناظر زیبای دریا را ارائه می‌دهد. در طبقه بالا یک اتاق‌خواب بزرگ با تخت پادشاهی و یک بالکن با نمای اقیانوس با یک میز و یک میز وجود دارد. این اتاق همچنین دارای لابی ورودی مخصوص خود است، یک منطقه توالت با بس‌تر trundle برای دو پرستار بچه، و یک حمام ensuite با حمام، حمام، و حمام در فضای باز. برای کودکان و یا دوستان به اشتراک گذاشتن یک اتاق، اتاق‌خواب طبقه همکف یک تخت‌خواب دو نفره و یک حمام ensuite است که به ایوانی باز می‌شود.
استخر بی نهایت
در مرکز ویلا Semarapura، استخر شنای ۲۰ متر است که شامل یک منطقه سطحی برای کودکان می‌شود. این توسط یک عرشه آهن بزرگ با sunbeds و چتر نرم احاطه شده‌است. یک طرف استخر یک غرفه غذاخوری al با جدولی برای ۱۰ ساخته شده‌است که از طریق خطوط راه‌آهن ساخته شده‌است. در طرف دیگر یک غرفه زندگی با daybeds نرم و یک نوار گود افتاده وجود دارد که باعث ایجاد نقطه کوکتل در هنگام غروب می‌شود. از چمن به سمت اقیانوس بروید و به یک عدل زیبا برسید که در آنجا به صدای اقیانوس گوش می‌دهید و به طلوع آفتاب توجه کنید.
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟