آبنمای شیشه ای مدرن

آبنمای شیشه ای مدرن

در این قسمت میخواهیم به آب نمای شیشه ای و انواع آن و کاربرد بسیار خوب آن در معماری نوین بپردازیم.

آبنما ها میتوانند یکی از عناصر مهم در زیبایی بصری و تزیینی در محوطه سازی و یا معماری داخلی باشند. البته شاید بیشتر آبنما ها را در هتل ها ، پارک ها دیده باشید ولی با پیشرفت این سبک از آبنما، امروزه مخاطبان و طرفداران بسیاری برای ویلا ها و برخی منازل مسکونی دارد.

آبنمای شیشه ای مدرن

آبنمای شیشه ای مدرن

جنس شیشه در این نوع آبنما ، سیکوریت نشکن و جنس کاور و مخزن استیل نقره ای خش دار می باشد.
ویژگی آبنما شیشه ای نسبت به سایر آبنماها این است که در این نوع آبنما به علت این که آب در یک سیستم بسته در گردش است به هیچ وجه ریزش و پاشش نخواهد داشت.

به‌طورکلی آبنما شیشه‌ای یا فواره شیشه‌ای یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های قابل‌اجرا در تمامی محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری و… است. روی این آبنما شما امکان نورپردازی نیز خواهید داشت. سیستم گردش آب در این سیستم به مواد اولیه مورداستفاده بستگی دارد و در نهایت قیمت آب‌نما شیشه‌ای بر اساس ابعاد، متریال ساخت و همین‌طور وسعت گردش آب بستگی خواهد داشت.

شما به‌راحتی می‌توانید آبنما شیشه‌ای را هم در فضاهای باز و هم‌بسته اجرا کنید. البته توجه داشته باشید که مسئله کارشناسی و طراحی آن اهمیت زیادی دارد. مثلاً در بسیاری از مواقع مشتریانی که از خدمات شرکت‌های دیگر استفاده کرده‌اند با مشکل آلودگی، تشکیل جلبک و همین‌طور تبخیر سریع آب روبرو شده‌اند. این مشکلات معمولاً به دلیل اشتباه در مراحل اجرا و طراحی آن می‌باشد. آبنماهای شیشه‌ای به‌طورکلی در نمونه‌های ساده و موزیکال ساخته می‌شوند. نمونه موزیکال برای مراکز تجاری، هتل‌ها، لابی ساختمان‌ها و… مناسب است.

 آبنمای شیشه ای مدرن

انواع آب نماها

آب نما ها به دسته های مختلفی تقسیم میشوند که بنابر طراحی آن فضا و کاربرد آن اجرا میشوند. آب نما مدرن شیشه ای ، صخره ای ، باغی ، مه پاش و خانگی ، کلاسیک که خب در ایران بیشترین طرفدار را آبنمای شیشه ای دارد.

آبنمای شیشه ای مدرن

هزینه اجرای آبنما

آبنما ها قیمت ثابت و مشخصی ندارند و براساس ابعاد و نوع چرخش آب و … محاسبه می شوند ، در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان آکوا تماس برقرار کرده و نسبت به نوع درخواست استعلام قیمت تقدیمتان گردد.

آبنمای شیشه ای را میتوان هم در داخل و هم در محیط باز اجرا نمود منتها هر کدام چالش های خاص خود را دارد ، بنابراین حتما قبل از اجرای آبنما با آکوا ارباط گرفته تا بهترین مشاوره خدمتتان ارائه گردد.

آبنما ها ی شیشه ای می تواند موزیکال و یا ساده باشد و بصورت خطی ، نقطه ای و یا صفحه ای اجرا شوند که هر کدام با توجه به محل طراحی میشوند.

نور پردازی و سیستم چرخش آب بسیار مهم بوده در این نوع آبنما همچنین تعبیه سیستم رسوب گیر و کنترلر های مورد نظر میتواند به پایداری زیبایی آبنما کمک کند. در برخی پروژه ها که آبنمای خاص دارند و یا تمامی مشتریان عزیز میتوانند سرویس ماهیانه درخواست کنند تا طبق برنامه تیم سرویس اعزام و تمامی موارد را برایتان چک کرده و زیبایی آبنمایتان حفظ گردد.

لازم به ذکر است نگهداری آبنما بسیار هزینه پایینی داشته و همین امر موجب شده طرفدارن زیادی بخود معطوف کند.

آبنمای شیشه ای مدرن

کلام آخر

البته آبنماهای واردتای بسیاری نیز هستند که با یک ابعاد خاص تولید شده اند ولی پیشنهاد آکوا این است با استفاده از طراحی درست و استفاده از سیستم های نوین آبنمای مورد نظر خود را بسازید و با اعمال فیلترهای مختلف زیبایی آن را دوصد چند کنید.

اگر احساس می کنید برای انجام  این کار نیاز به مشورت با متخصصان حوزه طراحی دارید، می توانید از کارشناسان آکوا با 20 سال سابقه و تجربه در حوزه دکوراسیون و فضاسازی کمک بخواهید.

شماره تماس: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟